Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (вишні морожені, сливи морожені (15332100-5 Оброблені фрукти); капуста квашена (15331461-6 Консервована квашена капуста); огірки квашені (15330000-0 Оброблені фрукти та овочі); помідори квашені (15331134-5 Оброблені помідори); сухофрукти, курага, чорнослив (15332410-1 Сухофрукти); томатна паста (15331427-6 Концентроване томатне пюре); родзинки (15332412-5 Оброблені родзинки), горошок морожений (15331170-9 Морожені овочі)
Очікувана вартість
34 127,70 UAH
UA-2022-09-26-001961-a b442ce2212ae4ad39a2dc7c206342eb9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кур'янова

+380995479954 kyruanova90@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42395100
Місцезнаходження: 39400, Україна , Полтавська обл., смт Машівка, вул. Незалежності, буд. 111
Контактна особа: Вікторія Кур'янова
+380995479954
kyruanova90@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2022 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 34 127,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 341,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 р. №169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
107 кілограм
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 15331461-6 — Консервована квашена капуста
47 кілограм
Огірки квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
46 кілограм
Помідори квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
40 кілограм
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
14 кілограм
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 15331427-6 — Концентроване томатне пюре
5 кілограм
вишня морожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
1.5 кілограм
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 15332412-5 — Оброблені родзинки
20 кілограм
горошок зелений морожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 15331170-9 — Морожені овочі
22 кілограм
курага
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
22 кілограм
чорнослив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
5 кілограм
сливи морожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за Товар проводяться, після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати фактичного отримання товару Замовником за видатковою накладною. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2022 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2022 10:40
Оголошення овочі обробл.docx
26 вересня 2022 10:40
Додаток 4 проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" 34 106,19
UAH з ПДВ
34 106,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2022 15:22
Електронний підпис
03 жовтня 2022 15:21
ліцензія.pdf
03 жовтня 2022 15:21
мед книжка (1).pdf
03 жовтня 2022 15:21
лист-згода технічка.pdf
03 жовтня 2022 15:21
цінова оброблені.pdf
03 жовтня 2022 15:21
уповноважена особа.pdf
03 жовтня 2022 15:21
мед книжка (2).pdf
03 жовтня 2022 15:21
декларація виробника.pdf
03 жовтня 2022 15:21
довідка довкілля.pdf
03 жовтня 2022 15:21
6. витяг з ЄДР.pdf
03 жовтня 2022 15:21
лист-згода договір.pdf
03 жовтня 2022 15:21
потужність .pdf
03 жовтня 2022 15:21
лист-згода.pdf
03 жовтня 2022 15:21
проект оброблені.pdf
03 жовтня 2022 15:21
довідка.pdf
03 жовтня 2022 15:21
технічка оброблені.pdf
03 жовтня 2022 15:21
5. паспорт та код.pdf
03 жовтня 2022 15:21
пояснення 4 ОПП.pdf
03 жовтня 2022 15:21
12. документи завірені.pdf
03 жовтня 2022 15:21
3.Статут ТОВ ФУДГРАНД.pdf
03 жовтня 2022 15:21
шило вантажник.pdf
03 жовтня 2022 15:21
пояснення дсту.pdf
03 жовтня 2022 15:21
оброблені.pdf
03 жовтня 2022 15:21
дезінфекція авто.pdf
03 жовтня 2022 15:21
пояснення податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"
#44844146
Переможець 34 106,19
UAH з ПДВ
04 жовтня 2022 20:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2022 20:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"
#44844146
34 106,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 10:55
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 11:54
ДУ 2 дог 232.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:43
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 09:17
ДУ №232.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 09:07
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2022 14:28
Договір 232 оброблені.pdf укладений
12 жовтня 2022 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради, в особі начальника Мирошниченко Наталії Вікторівни, що діє на підставі Положення, з однієї сторони (далі – Замовник), та ТОВ «ФУДГРАНТ» в особі директора Хубової Наталії Юріївни, що діє на підставі Статуту (далі – Постачальник), з іншої сторони, разом - Сторони, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та Указом Президента України від 07.11.2022 р. № 757/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" затвердженого Законом України № 2738-IX від 16.11.2022 р., уклали Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовилися внести зміни в п 12.1 Договору, та викласти його в наступній редакції: «12.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2022 року, а в частині взаєморозрахунків до повного їх виконання. Строк дії цього Договору може бути продовжений за згодою сторін шляхом укладання додаткової угоди до Договору у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні». 2. Всі інші положення Договору залишаються без змін. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 4. Додаткова угода складена українською мовою, на двох сторінках у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради, в особі начальника Мирошниченко Наталії Вікторівни, що діє на підставі Положення (далі – Замовник), з однієї сторони, та ТОВ «ФУДГРАНД» в особі директора Хубової Наталії Юріївни, що діє на підставі Статуту (далі - Постачальник) з іншої сторони, надалі разом по тексту – «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», керуючись ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовилися зменшити загальну суму договору на 27 995,79 грн. (двадцять сім тисяч дев'ятсот дев'яносто п'ять гривень 79 копійок) та викласти п. 4.1 розділу IV Договору у наступній редакції: « 4.1. Вартість цього Договору становить 6110,40 грн. (шість тисяч сто десять гривень 40 копійок) без ПДВ.» На підставі п.1 даної додаткової угоди Сторони вирішили внести змінити до таблиці 1 Специфікації до Договору, виклавши її в новій редакції: 1. Всі інші положення Договору залишаються без змін. 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і укладена в двох примірниках, які зберігаються у кожної із сторін і мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 110,40
UAH