Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі та приспособи різні, придбання яких здійснюється на виконання заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Очікувана вартість
257 000,00 UAH
UA-2022-09-24-000294-a 0f42b65713df4437a6058a05cee3d248
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сльота Марія Міколаївна

+380675432917 m.ehub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ"
Код ЄДРПОУ: 42815794
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, б.70
Контактна особа: Сльота Марія Міколаївна
+380675432917
m.ehub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2022 21:53
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2022 21:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2022 21:58
Очікувана вартість: 257 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 285,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Диван офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39156000-0 — Меблі для кімнат очікування і приймалень
50 штуки
Стілець Ізо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
20 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
8 штуки
Стелаж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39151100-6 — Стелажі
6 штуки
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
2 штуки
Диван
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
8 штуки
Пуф-груша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
4 штуки
Крісло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
2 штуки
Ресепшн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2022 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2022 21:53
Оголошення закупівлі (1).docx
24 вересня 2022 21:53
Договор універсал. 1.doc
24 вересня 2022 21:53
Технічне завдання 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 21:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЛЄШ ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА 251 140,00
UAH з ПДВ
251 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2022 10:46
Електронний підпис
04 жовтня 2022 17:54
Електронний підпис
04 жовтня 2022 17:52
Договір.pdf
04 жовтня 2022 17:52
Картка ІПН.pdf
04 жовтня 2022 17:52
Паспорт Малєш О.В.pdf
04 жовтня 2022 17:52
Виписка з ЄДР.pdf
04 жовтня 2022 17:52
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2022 17:52
Виписка,2.pdf
04 жовтня 2022 17:52
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЛЄШ ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАЛЄШ ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2933814284
Переможець 251 140,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2022 20:15

Документи

06 жовтня 2022 20:15
Електронний підпис
06 жовтня 2022 16:58
Протокол 82

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2022 20:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЛЄШ ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2933814284
251 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2022 20:15
Електронний підпис
06 жовтня 2022 16:58
Протокол 82

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 23:33
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 22:09
Протокол_до Дог 45.docx зміни до договору
13 грудня 2022 20:15
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 16:56
Договір укладений
18 жовтня 2022 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 160
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 251 140,00
UAH