Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту системи опалення за адресою м. Андрушівка, пл. Т.Г. Шевченка, 2
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2022-09-23-011474-a d1a954ea4ce34bd8b59b8e1e9d350232
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Місюкевич Віталій Федорович

380502500892 misyukevych-vf@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22046132
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, Корольовський район, ВУЛИЦЯ ВІТРУКА, будинок 1
Контактна особа: Місюкевич Віталій Федорович
380502500892
misyukevych-vf@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 19:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2022 18:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року №169 зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту системи опалення за адресою м. Андрушівка, пл. Т.Г. Шевченка, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13401, Україна, Житомирська область, Андрушівка, пл. Т.Г. Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник сплачує Виконавцю аванс у розмірі 30% від вартості Договору протягом 14 днів після початку виконання робіт для придбання матеріалів, виробів і конструкцій. Розрахунок проводиться Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту форми КБ-2В, КБ-3. Оплата проводиться за фактично виконану роботу на підставі рахунку наданого Виконавцем. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі). Найменування Замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування Закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта». Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22046132. Місцезнаходження Закупівельника: 10001, м. Житомир, вул. Вітрука, 1. Категорія Закупівельника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію – 100%. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Аванс 14 Календарні 30
Iнша подія Замовник сплачує Виконавцю аванс у розмірі 30% від вартості Договору протягом 14 днів після початку виконання робіт для придбання матеріалів, виробів і конструкцій. Розрахунок проводиться Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту форми КБ-2В, КБ-3. Оплата проводиться за фактично виконану роботу на підставі рахунку наданого Виконавцем. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі). Найменування Замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування Закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта». Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22046132. Місцезнаходження Закупівельника: 10001, м. Житомир, вул. Вітрука, 1. Категорія Закупівельника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію – 100%. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТ КОМФОРТ ПЛЮС" 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2022 19:13
Електронний підпис
11 жовтня 2022 19:12
Договірна ціна.pdf
11 жовтня 2022 19:12
Електронний підпис
11 жовтня 2022 19:11
Дефектий акт.pdf
11 жовтня 2022 19:11
Електронний підпис
11 жовтня 2022 19:10
Зведений кошторис.pdf
11 жовтня 2022 19:10
Електронний підпис
11 жовтня 2022 19:09
Підсумкова відомість.pdf
11 жовтня 2022 19:08
Електронний підпис
11 жовтня 2022 16:50
Електронний підпис
11 жовтня 2022 16:49
Виписка Аудит.pdf
11 жовтня 2022 16:48
Витяг Аудит.pdf
11 жовтня 2022 15:29
Електронний підпис
11 жовтня 2022 15:28
Локальний кошторис.pdf
11 жовтня 2022 13:14
Електронний підпис
11 жовтня 2022 13:13
Підсумкова відомість.pdf
11 жовтня 2022 13:12
Зв кошторис.pdf
11 жовтня 2022 13:12
Дефектний акт.pdf
11 жовтня 2022 13:12
Договірна ціна.pdf
11 жовтня 2022 13:11
Витяг з підписом Аудит.pdf
11 жовтня 2022 13:11
Наказ про директора.pdf
11 жовтня 2022 13:11
Статут Аудит.pdf
03 жовтня 2022 10:07
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АУДИТ КОМФОРТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТ КОМФОРТ ПЛЮС"
#44366375
Переможець 400 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2022 14:29

Документи

06 жовтня 2022 14:29
Електронний підпис
06 жовтня 2022 14:16
Рішення_УО_№2.docx.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2022 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТ КОМФОРТ ПЛЮС"
#44366375
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2022 14:29
Електронний підпис
06 жовтня 2022 14:16
Рішення_УО_№2.docx.zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 11:16
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2022 11:46
дог №679 від 19 10 2022.pdf укладений
19 жовтня 2022 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2022 — 30 листопада 2022
Сума оплати за договором: 400 000,00
UAH