Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (витратні матеріали)
Очікувана вартість
5 316 633,33 UAH
UA-2022-09-23-011421-a 4e566a1f6d5a4b15acbecc27f51cbdef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабалик Олена Володимирівна

380487505452 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Контактна особа: Бабалик Олена Володимирівна
380487505452
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2022 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2022 17:00
Очікувана вартість: 5 316 633,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 583,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля проводиться відповідно до Постанови №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами. Поставка товару здійснюється протягом строку дії воєнного стану, у разі продовження строку дії воєнного стану/війни/військових дій на території України до 31.12.2022 року, поставка товару здійснюється до 31.12.2022року
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 комплект
Набір для проведення коронарографії радіальним доступом у складі:
1. Діагностичний катетер
2. Діагностичний провідник
3. Інтродюсер радіальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Направляючий катетер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Коронарний провідник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Коронарний балонний катетер для преділатації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
80 штуки
Катетер для ангiопластики периферичних судин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
40 штуки
Катетер для ангiопластики периферичних судин з лікарським покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30 штуки
Направляючий інтродюсер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Провідник з гідрофільним покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штуки
Мікропровідник для нейровтручань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штуки
Подовжувач мікропровідника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30 штуки
Направляючий подовжуючий катетер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки Замовником проводяться шляхом післяоплати за наданий товар згідно рахунків та накладних, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів /НСЗУ/, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2022 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 19:10
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ – .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2022 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтегра Медікал 5 160 362,94
UAH з ПДВ
5 160 362,94
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтегра Медікал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтегра Медікал
#39860150
Переможець 5 160 362,94
UAH з ПДВ
31 жовтня 2022 14:24

Документи

31 жовтня 2022 14:23
Електронний підпис
31 жовтня 2022 13:17
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2022 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтегра Медікал
#39860150
5 160 362,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2022 14:23
Електронний підпис
31 жовтня 2022 13:17
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2023 10:26
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 12:31
Додаткова 3.pdf зміни до договору
04 січня 2023 12:30
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:40
Додаткова 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:38
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2022 11:28
Додаткова 1.pdf зміни до договору
14 листопада 2022 11:24
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 10:56
Договір 266.11.pdf укладений
04 листопада 2022 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", та листа Постачальника №07/11-01 від 07.11.2022 року "Щодо зміни договору про закупівлю" та пункту 9.1 розділу IX "Інші умови" Договору № 266/11 від 4.11.2022 року
Номер договору про закупівлю: 266/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. ст. 651 -654 Цивільного кодексу України та керуючись положенням пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 266/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зважаючи на періодичні подовження військового стану та вимоги Бюджетного кодексу України від 8 липня 2010 року № 2456-VI вирішили про зміни в строках дії договору які визначені в пункті 7.1. Договору № 266/11 від 04.11.2022 року завідповідно до ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 266/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 498 743,95
UAH (в тому числі ПДВ 228 889,79 UAH)