Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Коронарний провідник для стандартних ситуацій)
Очікувана вартість
15 402 117,50 UAH
UA-2022-09-23-011372-a c862bfb3bb99486ebfb53e8ad3a2fafc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артур Шавалєєв

+380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Артур Шавалєєв
+380636519025
a.shavalieiev@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2022 12:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2022 12:43
Очікувана вартість: 15 402 117,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 010,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами). Код НК 024:2019 – 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12905 одиниця
Коронарний провідник для стандартних ситуацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2023
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Продукції за цим Договором здійснюється на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених п.п. 3.6.-3.10. цього Договору. Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтегра Медікал" 15 356 950,00
UAH
12 871 447,00
UAH
Документи
Medtronic Trading NL B.V. 15 402 117,50
UAH
12 872 737,50
UAH
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2022 13:32
Електронний підпис
03 жовтня 2022 13:30
7. Інструкції.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2022 23:51
Business register extract_MDT Trading.pdf
30 вересня 2022 19:01
Tax Certificate.pdf
30 вересня 2022 19:01
letter guarantee - shelf life of product.pdf
30 вересня 2022 19:01
Business register extract_MDT Trading_NEW.pdf
30 вересня 2022 19:01
09_429-12-2021_DLP.pdf
30 вересня 2022 19:01
letter regarding signatures.pdf
30 вересня 2022 19:01
letter confirmation on terms of contract.pdf
30 вересня 2022 19:01
letter guarantee_lbf.pdf
30 вересня 2022 19:01
Certified copy Articles of Association.pdf
30 вересня 2022 19:01
Брошура Intuition.pdf
30 вересня 2022 19:01
letter regarding Board member_updated.pdf
30 вересня 2022 19:01
Акт 1 09_429.pdf
30 вересня 2022 19:01
Non-bankruptcy 02-08-2022.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтегра Медікал"

Medtronic Trading NL B.V.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтегра Медікал"
#39860150
Переможець 12 871 447,00
UAH
12 жовтня 2022 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2022 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтегра Медікал"
#39860150
12 871 447,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2023 10:04
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2023 12:42
Kvytantsiia.pdf зміни до договору
28 березня 2023 12:02
Dodatkova uhoda 2 do Dohovoru pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022r.. Pechatka 39860150.p7s зміни до договору
28 березня 2023 12:02
Dodatkova uhoda 2 do Dohovoru pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022r. (1).pdf зміни до договору
28 березня 2023 12:02
Dodatkova uhoda 2 do Dohovoru pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022r.. Pidpys 39860150.p7s зміни до договору
28 березня 2023 12:02
Dodatkova uhoda 2 do Dohovoru pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022r.. Pidpys 42574629.p7s зміни до договору
28 березня 2023 12:02
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2022 12:57
Dodatkva uhoda 1 do dohovoru pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022r.. Pechatka 39860150.p7s зміни до договору
15 листопада 2022 11:00
Dodatkva uhoda 1 do dohovoru pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022r.. Pidpys 39860150.p7s зміни до договору
15 листопада 2022 11:00
Dodatkva uhoda 1 do dohovoru pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022r.. Pidpys 42574629.p7s зміни до договору
15 листопада 2022 11:00
Dodatkva uhoda 1 do dohovoru pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022r..pdf зміни до договору
15 листопада 2022 10:59
Kvytantsiia.pdf зміни до договору
15 листопада 2022 10:59
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2022 14:27
Dohovir pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022. Pidpys 39860150.p7s укладений
25 жовтня 2022 13:35
Kvytantsiia.pdf укладений
25 жовтня 2022 13:35
Dohovir pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022. Pechatka 39860150.p7s укладений
25 жовтня 2022 13:35
Dohovir pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022. Pidpys 42574629.p7s укладений
25 жовтня 2022 13:35
Dohovir pro zakupivliu 09-501-10-2022 vid 21.10.2022.pdf укладений
25 жовтня 2022 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти реквізити Постачальника в новій редакції. Примітка: Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала би предмету додаткової годи.
Номер договору про закупівлю: 09/501-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 4.2, 10.2., 10.3., 15.7. Договору та з урахуванням листа ПОСТАЧАЛЬНИКА про продовження співпраці № 16/03-2023 від 16.03.2023 року, змін № 1 від 16.03.2023 р. до гарантії виконання зобов'язань № 234-22 від 31.10.2022 року та у зв'язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки продукції та строк дії договору. Також підпункт "і)" пункту 11.1 Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/501-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 01 серпня 2023
Сума оплати за договором: 12 871 447,00
UAH