Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тролейбуси нові
Очікувана вартість
52 900 000,00 UAH
UA-2022-09-23-011194-a ● 66dddd8f9de048d7abd635e87296e849
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Чернівецьке тролейбусне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 03328907 |
Вебсайт: | http://trolleybus.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вулиця Комунальників, 12 |
Контактна особа: |
Ольга Ювченко +380372506120, +380507047476 trolebus.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2022 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2022 17:00 |
Очікувана вартість: | 52 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 264 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Тролейбуси нові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58023, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Комунальників,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2022 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2022 15:19 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
05 жовтня 2022 15:19 |
Перелік змін до Тендерної документації.docx | |
05 жовтня 2022 15:19 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
05 жовтня 2022 15:19 |
Додаток 4 до ТД зі змінами.doc | |
23 вересня 2022 17:52 |
Тендерна документація.doc | |
23 вересня 2022 17:52 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
23 вересня 2022 17:52 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
23 вересня 2022 17:52 |
Додаток 1 до ТД.docx |
05 жовтня 2022 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 жовтня 2022 15:19 |
Додаток 4 до ТД.doc
|
|||
05 жовтня 2022 15:19 |
Перелік змін до Тендерної документації.docx
|
|||
05 жовтня 2022 15:19 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
05 жовтня 2022 15:19 |
Додаток 4 до ТД зі змінами.doc
|
|||
23 вересня 2022 17:52 |
Тендерна документація.doc
|
|||
23 вересня 2022 17:52 |
Додаток 3 до ТД.doc
|
|||
23 вересня 2022 17:52 |
Додаток 2 до ТД.doc
|
|||
23 вересня 2022 17:52 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід виконання аналогічних договорів.
Дата подання: 26 вересня 2022 15:22
Дата відповіді: 27 вересня 2022 10:37
Чи замовник зарахує як підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів договір на поставку 50 тролейбусів підписаний у 2019 році, якщо
поставка 30 тролейбусів , відповідно до його умов, була виконана у 2020 році?
Відповідь: Відповідь на питання від 26.09.2022_15:22 Шановний учаснику! Дякуємо за звернення! Надаємо наступне роз’яснення на Ваше питання: Так, замовником буде зараховано як підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, якщо поставка була виконана у 2020 році.
Досвід виконання аналогічних договорів.
Дата подання: 26 вересня 2022 15:27
Дата відповіді: 27 вересня 2022 14:55
Чи буде зараховано досвід для учасника який брав участь в тендері за правилами ЄБРР у складі об'єднання підприємств чи консорціуму без створення окремої юридичної особи і був виробником та постачальником тролейбусів у складі даного об'єднання чи консорціуму?
Відповідь: Доброго дня! Згідно з переліком документів які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної документації, р. І п.1, на підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати документи, що підтверджують виконання такого договору: 1) копію виконаного договору (з додатками), на який є посилання у довідці; 2) видаткову накладну або інший документ, який підтверджує повне, своєчасне та якісне виконання умов договору, на який є посилання у довідці.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі — ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об’єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об’єднання.
У свою чергу, консорціум — тимчасове статутне об’єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Згідно із ч. 4 ст. 123 ГК України підприємства-учасники не відповідають за зобов’язаннями об’єднання, якщо інше не передбачено установчим договором або статутом об’єднання.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі — ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об’єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об’єднання.
У свою чергу, консорціум — тимчасове статутне об’єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Згідно із ч. 4 ст. 123 ГК України підприємства-учасники не відповідають за зобов’язаннями об’єднання, якщо інше не передбачено установчим договором або статутом об’єднання.
Кваліфікаційні критерії для Учасників
Дата подання: 27 вересня 2022 12:30
Дата відповіді: 28 вересня 2022 11:55
Замовник у тендерній документації у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» самостійно встановлює кваліфікаційні критерії для підтвердження відповідності Учасника вимогам Замовника.
Замовником у п. 1.2 Додатку 3 Тендерної документації встановлено критерій кваліфікації Учасника «1.2 Документи про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1.2.1.Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
1.2.2. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок**, наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод.
Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, проектувальники та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів.»
Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди.
Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно зі ст. 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Зважаючи на викладене, учасник зобов’язаний дістати згоду своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних у системі Рт2огто.
У разі ж відмови працівника надати згоду на поширення своїх персональних даних учасник процедури закупівлі втратить можливість виконати вимогу тендерної документації, унаслідок цього пропозиція такого учасника може бути відхилена через причину, що не залежать від його волі.
Тобто ця вимога тендерної документації буде дискримінаційною стосовно учасника. При цьому під час публічних закупівель дискримінацію забороняють ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» (принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель), ч. 3 ст. 5 цього Закону (замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників) і ч. 4 ст. 22 цього Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
У зв’язку з вище викладеним просимо Замовника внести зміни у тендерну документацію та викласти п. 1.2 Додатку 3 до Тендерної документації у наступній редакції:
«1.2 Документи про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1.2.1.Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.»
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно із ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Як вбачається із статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з кваліфікаційних критеріїв, які можуть використовувати Замовники в складі тендерної документації - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно із ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Як вбачається із статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з кваліфікаційних критеріїв, які можуть використовувати Замовники в складі тендерної документації - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Попередня оплата
Дата подання: 27 вересня 2022 16:33
Дата відповіді: 28 вересня 2022 15:04
Просимо розглянути можливість попередньої оплати в розмірі 50-70 %. Термін виготовлення тролейбусів від 8 до 12 місяців. Отримати кредит в умовах військового стану є проблемою для українських виробників, крім того через великі відсотки за користування кредитом зростає вартість пропозиції. Вважаємо, що сплата попередньої оплати в розмірі 50-70 %.є більш вигідною для замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання від 27.09.2022_16:33 Шановний учаснику! Дякуємо за звернення! Надаємо наступне роз’яснення на Ваше питання: На жаль розглянути можливість попередньої оплати в розмірі 50-70 % не можемо. Всі умови оплати прописані в тендерній документації та не підлягають зміні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-23-011194-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Завод ЕлектронМаш", Код ЄДРПОУ:38172658
Дата подання: 27 вересня 2022 15:50
Строк поставки товару
5. Строк поставки товару: До 20.12.2022 року.
Виробничий цикл виготовлення тролейбуса становить 8 місяців. Вимога щодо строку поставки до 20.12.2022 року суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі тому, що в ній можуть взяти участь тільки ті учасники які вже мають на складі готові тролейбуси, що повністю відповідають технічним вимогам замовника. Всі інші потенційні постачальники потребують часу на їх виготовлення. Особливо в умовах військового стану зросли терміни поставок комплектації необхідної для виготовлення тролейбусів.
Вважаємо цю вимогу тендерної документації дискримінаційною, що значно обмежує конкуренцію в даній закупівлі та порушує принципи закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо з метою усунення порушень принципів закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» внести таку зміну в даний пункт тендерної документації:
«5. Строк поставки товару: 8 місяців з дати підписання договору».
Розгорнути
Згорнути
Виробничий цикл виготовлення тролейбуса становить 8 місяців. Вимога щодо строку поставки до 20.12.2022 року суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі тому, що в ній можуть взяти участь тільки ті учасники які вже мають на складі готові тролейбуси, що повністю відповідають технічним вимогам замовника. Всі інші потенційні постачальники потребують часу на їх виготовлення. Особливо в умовах військового стану зросли терміни поставок комплектації необхідної для виготовлення тролейбусів.
Вважаємо цю вимогу тендерної документації дискримінаційною, що значно обмежує конкуренцію в даній закупівлі та порушує принципи закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо з метою усунення порушень принципів закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» внести таку зміну в даний пункт тендерної документації:
«5. Строк поставки товару: 8 місяців з дати підписання договору».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2022 12:13
Шановний Учаснику! Ваша вимога розглянута. Комунальне підприємство «Чернівецьке тролейбусне управління» не вважає за доцільне її задовольняти та вносити зміни до оголошення процедури закупівлі, оскільки: Відповідно до пункту 9 Договору про закупівлю: 9.1. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє по 20 грудня 2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по Договору.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Інформація про відміну
Дата відміни
13 жовтня 2022 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій