Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Томограф комп’ютерний)
Очікувана вартість
86 385 165,96 UAH
UA-2022-09-23-011101-a a15c2ce53a6e42b4ac4c0bd58c100710
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чічкан Микита

+380636519025 m.chichkan@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Чічкан Микита
+380636519025
m.chichkan@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2022 12:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2022 14:15
Очікувана вартість: 86 385 165,96 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 431 925,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Томограф комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 33115000-9 — Томографічне обладнання
НК 024:2019: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, з подальшим використанням таких коштів на цілі визначені Додатковою угодою до Договору. Попередня оплата за Договором здійснюється протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату, при цьому сума рахунку на оплату повинна дорівнювати загальній ціні Товару за цим Договором, визначеній у п. 3.1 Договору. Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 27 вересня 2022 11:21
Дата відповіді: 28 вересня 2022 18:26
Шановний Замовнику! Для правильного оформлення пакету документів, просимо Вас надати роз’яснення з наступних питань: 1. В п. 6.2 та 7.1 вказується в вимогах, щодо надання документів на комп’ютерний томограф. Вимогами п. 6.1. Додатку 2 вимагається «Копію чинної декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту або гарантійний лист від постачальника про надання документа на момент постачання предмета закупівлі», але не зрозуміло, надавати на комп’ютерний томограф або надавати на КТ включаючи додаткове обладнання яке вимагається в п. 11.1.-11.12 технічних вимогах Додатку 1? 2. В п 7.2 Додатку 2 вимагається «.2. Інформацію та/або відомості, необхідні для безпечного та правильного застосування предмета закупівлі з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника - складені та нанесені відповідно до вимог Технічного регламенту зображення (графічне або фото) предмета закупівлі, та/або етикетки, та/або зовнішнього пакування (у разі, якщо законодавством України встановлено, що наявність інструкції із застосування предмета закупівлі не є обов'язковою);». Даний пункт трохи суперичить п. 7.3, де зазначається, що учасники «….Такими документами можуть бути копія інструкції із застосування предмета закупівлі, та/або копія технічного паспорту, та/або технічного файлу (технічної документації).» Просимо надати роз’яснення, потрібно надавити все ж інструкції, щоб закривати вимоги п. 7.2, також питання, чи потрібно надавати інструкції на додаткове обладнання, яке вимагається в п. 11.1.-11.12 технічних вимогах Додатку 1? 3. Вимогами п. 8.1 Додатку 2 вимагається «Лист учасника або інший документ, який підтверджує, що запропонований товар не є медичним виробом або допоміжним засобом до нього у розумінні Технічного регламенту щодо медичних виробів», дана вимога не зрозуміла, що мається на увазі і що саме не повинно являтися медичним виробом? Складова що входить до комплекту предмета закупівлі та є окремим медичним виробом, це автоматичний інжектор для введення контрастної речовини та фізіологічного розчину, Медичний принтер для друку рентгенівських знімків, ДБЖ для захисту електроніки томографу та консолі КТ? Просимо надати роз’яснення, щодо цього питання та пояснити, що мається на увазі для правильного оформлення пакету документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, просимо уважно ознайомитися з ПЕРЕЛІКОМ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГАМИ ДО НЕЇ , викладеним у Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі, а саме:
1. Пунктами 6.1 та 6.2 Додатка 2 до Документації передбачено надання документів, що підтверджують проходження процедури оцінки відповідності предмета закупівлі відповідно до вимог законодавства, тобто Декларація та Сертифікат по відповідність Технічним регламентам мають бути надані на комп’ютерний томограф в контейнері та всі його складові, як на ЦІЛІСНИЙ МЕДИЧНИЙ ВИРІБ. У разі відсутності таких документів на момент подання пропозиції, Учасник надає гарантійний лист про надання цих документів на момент постачання предмета закупівлі.

2. Пунктом 7.2 Додатка 2 до Документації вимагається надання учасником порівняльної таблиці відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам.
Вимога, щодо надання " Інформації та/або відомостей, необхідних для безпечного та правильного застосування предмета закупівлі з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника - складені та нанесені відповідно до вимог Технічного регламенту зображення (графічне або фото) предмета закупівлі, та/або етикетки, та/або зовнішнього пакування (у разі, якщо законодавством України встановлено, що наявність інструкції із застосування предмета закупівлі не є обов'язковою» документацією даної спрощеної закупівлі НЕ ВСТАНОВЛЮВАЛАСЬ.
Відповідно до п. 7.1 Додатка 2 Учасник у складі пропозиції має надати Копію документації з експлуатації комп’ютерного томографу для медичного персоналу, а на підтвердження відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам (в т.ч. вимогам п. 11.1-11.12) Учасник може надати в складі пропозиції копію каталогу та/або буклету, та/або інструкції із застосування предмета закупівлі, та/або технічного паспорту, та/або технічного файлу (технічної документації), та/або інший документ (або витяг з документа), який містить технічні характеристики запропонованого товару. У наданих матеріалах обов’язково повинні бути виділені дані, що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам.

3. Вимогою пункту 8.1. Додатка 2 до документації встановлено надання копії чинної ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання. Вимога щодо "«Лист учасника або інший документ, який підтверджує, що запропонований товар не є медичним виробом або допоміжним засобом до нього у розумінні Технічного регламенту щодо медичних виробів»," документацією даної спрощеної закупівлі НЕ ВСТАНОВЛЮВАЛАСЬ.
Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 28 вересня 2022 09:58
Дата відповіді: 29 вересня 2022 16:51
Шановний Замовнику! Вимогами п. 8.2. Додатку 2 вимагається: «Документ, що підтверджує якість товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями.». Просимо надати роз’яснення, на яке конкретне обладнання повинно надаватися дані документи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Пунктом.8.2. Додатку 2 до Документації вимагається: "Учасник забезпечує наявність в Україні технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання, про що надає копію (-ї) сертифікату (-ів) такого персоналу та, у разі якщо персонал штатний, копії наказів про призначення на посаду. У випадку, якщо технічний персонал залучений, учасник додатково надає копії документів, що підтверджують правовідносини з такими особами (цивільно-правові договори, договори підряду, надання послуг тощо)". Вимога щодо надання "документу, що підтверджує якість товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями", документацією спрощеної закупівлі UA-2022-09-23-011101-a - не встановлювалась.
Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 28 вересня 2022 09:59
Дата відповіді: 29 вересня 2022 20:04
Шановний Замовнику! Пунктом 9.1 додатку 2 вимагається, що учасники повинні надати копію чинної ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання. З цього приводу виникає питання, оскільки контейнер для розміщення комп’ютерного томографу, є окремою одиницею та виробляється іншім виробником не має випромінювання ДІВ, то воно не підпадає під дію ліцензування ДІЯР. Оскільки умови в оголошенні прописані, що учасники повинні надати копію сертифіката на комп’ютерний томограф в контейнері, як на цілісний медичний виріб, то виходить таке обладнання повинно бути в ліцензії. Прохання надати роз’яснення, ліцензія потрібна тільки на комп’ютерний томограф або на комп’ютерний томограф в контейнері?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Шановний учасник!
Пунктом 8.1. Додатка 2 до Документації встановлено вимогу про надання учасником копії чинної ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання.
Ліцензія на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання видається на продукт, що має ДІВ. Учасник має надати копію такої чинної ліцензії, в якій буде зазначена запропонована модель із запропонованою потужністю генератора, тобто ліцензія потрібна тільки на комп’ютерний томограф. При цьому, звертаємо вашу увагу, що у складі пропозиції учасником має бути надано копію декларації та сертифіката що засвідчують відповідність предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту на комп’ютерний томограф в контейнері як на цілісний медичний виріб, або гарантійний лист від учасника про надання таких документів на момент постачання предмету закупівлі."
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 56 000 000,00
UAH
56 000 000,00
UAH
Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ 78 000 000,00
UAH
59 900 500,00
UAH
Документи
ТОВ "Астріум" 80 114 000,00
UAH
61 990 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 67 200 000,00
UAH
62 000 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" 84 970 000,00
UAH
84 970 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2022 12:51
Електронний підпис
03 жовтня 2022 12:50
Файл 1.pdf
03 жовтня 2022 12:50
Файл 2.pdf
03 жовтня 2022 12:50
Файл 3.pdf
03 жовтня 2022 12:50
Файл 4.pdf
03 жовтня 2022 12:50
Файл 5.pdf
03 жовтня 2022 12:50
Файл 6.pdf
03 жовтня 2022 12:50
Файл 7.1.pdf
03 жовтня 2022 12:50
Файл 7.2.pdf
03 жовтня 2022 12:50
Файл 8.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2022 08:40
Електронний підпис
04 жовтня 2022 08:38
10. Ліцензія ДІВ.pdf
04 жовтня 2022 08:38
15. Гарантійний лист.pdf
04 жовтня 2022 08:38
19. Технічний опис_Optima.pdf
04 жовтня 2022 08:38
5. Лист роз_яснення.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2022 15:26
Електронний підпис
03 жовтня 2022 15:25
Інсталяція, пуск.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Техпасп_РСЛ_укр ID-RAD.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Сервіс.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Нове.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Паспорт SCENARIA View.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Додаток №1.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Маркування Scenaria View.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Гар. лист сертифікат.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Довкілля.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Додаток №2-в.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Додаток №2-б.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Додаток №2-г.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
ДУ 2.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
ДУ 1 ДОГ 256 КТ.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Додаток №2-а.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Договір 256.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Відгук Каховка КТ.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Акт+Накладная.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:25
Акт+накладнаяя.pdf.p7s
03 жовтня 2022 12:14
Акт+Накладная.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Відгук Каховка КТ.pdf
03 жовтня 2022 12:14
ДУ 2.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Договір 256.pdf
03 жовтня 2022 12:14
ДУ 1 ДОГ 256 КТ.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Акт+накладнаяя.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Додаток №2-в.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Додаток №2-г.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Додаток №2-б.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Додаток №2-а.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Паспорт SCENARIA View.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Додаток №1.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Довкілля.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Сервіс.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Інсталяція, пуск.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Гар. лист сертифікат.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Маркування Scenaria View.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Нове.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Специфікація поставки.pdf
03 жовтня 2022 12:14
Техпасп_РСЛ_укр ID-RAD.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2022 09:45
Електронний підпис
04 жовтня 2022 09:45
Електронний підпис
04 жовтня 2022 09:44
Інструкція контейнер..pdf
03 жовтня 2022 21:07
Електронний підпис
03 жовтня 2022 21:06
3.pdf
03 жовтня 2022 21:06
5.pdf
03 жовтня 2022 21:06
Авторизація виробника.pdf
03 жовтня 2022 21:06
1.pdf
03 жовтня 2022 21:06
2,7,8.pdf
03 жовтня 2022 21:06
6.pdf
03 жовтня 2022 21:06
4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

ТОВ "Астріум"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 56 000 000,00
UAH
10 жовтня 2022 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2022 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
56 000 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2023 13:15
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2023 13:58
ДУ 1 09_494-10_2022.pdf зміни до договору
24 березня 2023 13:25
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 15:20
Договір 09_494-10_2022.pdf укладений
18 жовтня 2022 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пп. 4.1.1. пункту 4.1., пунктами 11.2., 11.3., 15.7 договору, з урахуванням листа постачальника, сторони дійшли згоди продовжити строк поставки продукції та строк дії договору.
Номер договору про закупівлю: 09/494-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2022 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 56 000 000,00
UAH