Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Придбання контейнерів пластикових для збору твердих побутових відходів для благоустрою території)
Очікувана вартість
11 400 000,00 UAH
UA-2022-09-23-011062-a ed885d920f6f4ae8808b84e2147d8e26
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 11 400 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Умови застосування:
Відповідно до ст. 64 Конституції України, Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та Указу Президента України від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Регламенту Кабінету Міністрів України, Закону України «Про Кабінет Міністрів України», а також керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами). Відповідно до п. 3—7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом № 2526-IX від 16.08.2022). Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану врегульовано Постановою КМУ від 28.02.2022 року № 169. Відповідно до абз. 3 пп. 1 п. 1 Постанови, Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

23 вересня 2022 17:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 17:17
ОГОЛОШЕННЯ контейнер.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 2 Код ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Придбання контейнерів пластикових для збору твердих побутових відходів на 240 літрів для благоустрою території)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 850 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 29 250,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3000 шт
Лот № 2 Код ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Придбання контейнерів пластикових для збору твердих побутових відходів на 240 літрів для благоустрою території)
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Чайковського, 117
Дата доставки: 21 листопада 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" 5 760 000,00
UAH з ПДВ
5 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2022 11:21
Електронний підпис
29 вересня 2022 10:50
20 пропозиція — лот2.pdf
29 вересня 2022 10:50
16 ч7 ст33.pdf
29 вересня 2022 10:50
14 сертиф.pdf
29 вересня 2022 10:50
13 ціна.pdf
29 вересня 2022 10:50
15 актуальність.pdf
29 вересня 2022 10:50
22 зміни.pdf
29 вересня 2022 10:50
26 Відео контейнер 240л.rar
29 вересня 2022 10:50
23 карантин.pdf
29 вересня 2022 10:50
27 опис контейнерів.pdf
29 вересня 2022 10:50
25 Фото 240 л.docx.pdf
29 вересня 2022 10:50
4 санкції.pdf
29 вересня 2022 10:50
31 заміна товару.pdf
29 вересня 2022 10:50
17.3 Аналогічний договір2.pdf
29 вересня 2022 10:50
32 лист погодж.pdf
29 вересня 2022 10:50
9 відомості.pdf
29 вересня 2022 10:50
6 Паспорт і код.pdf
29 вересня 2022 10:50
17 Аналогічний договір1.pdf
29 вересня 2022 10:50
29 Висновок СЕС_SULO.pdf
29 вересня 2022 10:50
34 Витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2022 10:50
12 фін рресурси.pdf
29 вересня 2022 10:50
2.1 перс д.pdf
29 вересня 2022 10:50
33 довкілля.pdf
29 вересня 2022 10:50
19 лист згода.pdf
29 вересня 2022 10:50
11 відс факту.pdf
29 вересня 2022 10:50
3 санкції.pdf
29 вересня 2022 10:50
7 витяг.pdf
29 вересня 2022 10:50
36 обєднання.pdf
29 вересня 2022 10:50
21 проект договору.pdf
29 вересня 2022 10:50
10 відс заборгованості.pdf
29 вересня 2022 10:50
1термін.pdf
29 вересня 2022 10:50
2 перс д.pdf
29 вересня 2022 10:50
24 тех вим лот 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"
#35551608
Переможець 5 760 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2022 16:24

Документи

04 жовтня 2022 16:24
Електронний підпис
04 жовтня 2022 16:24
118 -контейнери.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2022 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"
#35551608
5 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2022 16:24
Електронний підпис
04 жовтня 2022 16:24
118 -контейнери.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2023 13:14
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 11:08
Додаткова угода № 2 до договору № 392.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 11:08
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 08:43
Додаткова угода № 1 до договору № 392.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 08:43
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 11:39
Договір № 392.pdf укладений
07 жовтня 2022 11:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лот № 2 Код ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Придбання контейнерів пластикових для збору твердих побутових відходів на 240 літрів для благоустрою території) 3000 штуки 1 920,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», чинним законодавством України, розділом 11 договору № 392 від 07.10.2022 р. (далі - Договір), на підставі листа Постачальника № 14-1122 від 14.11.2022 р., дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника до 09.12.2022 року на умовах DDP – м. Черкаси, вул. Чайковського, 117 («Інкотермс», у редакції 2010 року). Товар, що постачається, є новим.» 2. Викласти пункт 10.1 Договору в наступній редакції: «10.1. Договір вступає в силу з дати його укладення і діє до 31.12.2022 року. У разі скасування воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022, Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022 та продовження відповідно до Указ Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" або продовження воєнного стану на подальший термін, але не пізніше ніж до 31.12.2022, в частині фінансових зобов’язань - до повного їх виконання сторонами.» 3. Викласти пункт 10.2 Договору в наступній редакції: «10.2. Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. до 31.12.2022 року б. повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором; в. за згодою Сторін; г. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України.» 4. Інші умови Договору залишити без змін. Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця Угода складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 392
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», чинним законодавством України, розділом 11 договору № 392 від 07.10.2022 р. (далі - Договір), на підставі листа Постачальника № 06-1122 від 06.12.2022 р., дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника до 31.12.2022 року на умовах DDP – м. Черкаси, вул. Чайковського, 117 («Інкотермс», у редакції 2010 року). Товар, що постачається, є новим.» 2. Інші умови Договору залишити без змін. Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Угода складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 392
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лот № 2 Код ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Придбання контейнерів пластикових для збору твердих побутових відходів на 240 літрів для благоустрою території) 3000 штуки 1 920,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 760 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 960 000,00 UAH)