Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за аварійним поточним ремонтом зливової каналізації по вул. Іванова у Шевченківському районі м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
7 724,88 UAH
UA-2022-09-23-010936-a 93370299fe464da3853367f6e65b2d53
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 maryna.soroka@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
maryna.soroka@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 17:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2022 17:04
Початок аукціону: 07 жовтня 2022 11:03
Очікувана вартість: 7 724,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за аварійним поточним ремонтом зливової каналізації по вул. Іванова у Шевченківському районі м. Запоріжжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Іванова, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
1 послуга
Технічний нагляд за аварійним поточним ремонтом зливової каналізації по вул. Іванова у Шевченківському районі м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Іванова, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2022 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 15:01
Оголошення тех нагл нова редакція.docx
29 вересня 2022 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 15:01
Оголошення тех нагл нова редакція.docx
23 вересня 2022 16:59
Оголошення тех нагл.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2022 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОПОВИЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 7 707,40
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович 6 347,00
UAH з ПДВ
6 347,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2022 09:35
Електронний підпис
11 жовтня 2022 09:33
Разрахунок вартості.pdf
05 жовтня 2022 12:54
Електронний підпис
05 жовтня 2022 12:46
11 Гарантійний лист №1.pdf
05 жовтня 2022 12:46
6.4 Нивелир.pdf
05 жовтня 2022 12:46
12 Лист-погодження №1.pdf
05 жовтня 2022 12:46
16 Гарантійний лист №2.pdf
05 жовтня 2022 12:46
13 Додаток 3.pdf
05 жовтня 2022 12:46
15 Разрахунок вартості.pdf
05 жовтня 2022 12:46
6.2 Дальномер bosch-150.pdf
05 жовтня 2022 12:46
7.1 Диплом.jpg
05 жовтня 2022 12:46
6.2.1 Bosch GLM 150 UA стр173-183.pdf
05 жовтня 2022 12:46
17 Гарантійний лист №3.pdf
05 жовтня 2022 12:46
6.6 ДОГОВІР ОРЕНДИ.pdf
05 жовтня 2022 12:46
8.2 акт_технагляд.pdf
05 жовтня 2022 12:46
14 Додаток 4.pdf
05 жовтня 2022 12:46
2.1 Паспорт, код.pdf
05 жовтня 2022 12:46
5.1 Витяг_2019.jpg

Публічні документи

06 жовтня 2022 15:41
Електронний підпис
06 жовтня 2022 15:41
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОПОВИЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОПОВИЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2637615256
Переможець 5 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2022 09:18

Документи

10 жовтня 2022 09:18
Електронний підпис
10 жовтня 2022 09:15
108 протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2022 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОПОВИЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2637615256
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2022 09:18
Електронний підпис
10 жовтня 2022 09:15
108 протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 14:23
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 20:58
1 дод уг 86.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 11:04
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2022 16:41
86 договір.pdf укладений
17 жовтня 2022 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із продовженням воєнного стану на території України Указом Президента України від 07.11.2022 № 757/2022 необхідно внести зміни до договору від 17.10.2022 № 86, відповідно до п. 4 частини 5 статті 41 Закону продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2022 — 19 лютого 2023
Сума оплати за договором: 5 000,00
UAH