Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2022-09-23-010931-a ● d8e76c0bc70e4cce9921592586eddbeb
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласне комунальне некомерційне підприємство "Чернівецька обласна психіатрична лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 43288841 |
Вебсайт: | http://bukmental.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 58005, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Мусоргського Модеста, буд. 2 |
Контактна особа: |
Ірина Скицько +380951427959 dogovir_chopl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2022 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 57 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Закупівля здійснюється у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 зі змінами в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Модеста Мусоргського 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
250 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Модеста Мусоргського 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2022 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2022 16:58 |
оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-23-010931-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУЕЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:44351311
Дата подання: 26 вересня 2022 17:47
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі
№ UA-2022-09-23-010931-a по предмету закупівлі Дизельне паливо ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистилятив Тендерній документації Замовника зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
В Додатку №4 , розділу 1, п. 1.3 зазначено: «Відпуск нафтопродуктів буде відбуватися на автозаправних станціях (АЗС), які належать Продавцю на праві власності чи оренди і знаходяться за адресою:»
Зазначена вимога обмежує в участі у закупівлі тих учасників, які не мають власних або орендованих АЗС, а здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Вимагаючи від Учасників наявність власних або орендованих АЗС – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Вимога ТД щодо наявності в учасника саме власної/орендованої матеріально-технічної бази (АЗС) – звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив, «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Зазначене вище підтверджує думку Скаржника, що вимогою щодо наявності орендованих АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
На підставі вищенаведеного Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі ігнорування вимоги будемо змушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
№ UA-2022-09-23-010931-a по предмету закупівлі Дизельне паливо ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистилятив Тендерній документації Замовника зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
В Додатку №4 , розділу 1, п. 1.3 зазначено: «Відпуск нафтопродуктів буде відбуватися на автозаправних станціях (АЗС), які належать Продавцю на праві власності чи оренди і знаходяться за адресою:»
Зазначена вимога обмежує в участі у закупівлі тих учасників, які не мають власних або орендованих АЗС, а здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Вимагаючи від Учасників наявність власних або орендованих АЗС – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Вимога ТД щодо наявності в учасника саме власної/орендованої матеріально-технічної бази (АЗС) – звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив, «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Зазначене вище підтверджує думку Скаржника, що вимогою щодо наявності орендованих АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
На підставі вищенаведеного Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі ігнорування вимоги будемо змушені звернутись до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2022 11:46
Доброго дня! Зазначаємо, що участь у закупівлі можуть прийняти будь-які Учасники, які можуть підтвердити свою відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно Додатку №4 , розділу 1, п. 1.3 зазначено: «Відпуск нафтопродуктів буде відбуватися на автозаправних станціях (АЗС), які належать Продавцю на праві власності чи оренди і знаходяться за адресою:». У разі якщо Учасник процедури не має власної мережі АЗС, він надає у складі цінової пропозиції документи, які підтверджують наявність договірних відносин з суб'єктом господарювання, який має дану мережу (договори оренди). Наявність прямих контрактів з власником АЗС або орендарем є запорукою вибору надійного постачальника з пропозицією найменшої конкурентної ціни і відсіювання недавностворених компаній-прокладок без репутації, без відповідальності та гарантій виконання зобов’язань. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене з метою гарантованого забезпечення пальним та ефективного використання коштів, внесення заявлених Вами змін до оголошення не є доцільним, оскільки наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі немає.
Враховуючи вищевикладене з метою гарантованого забезпечення пальним та ефективного використання коштів, внесення заявлених Вами змін до оголошення не є доцільним, оскільки наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі немає.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій