Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2022-09-23-010229-a e2cffd6e334b40a585cc86d94eb4e579
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Тичинська

+380509317871 school10pl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №10 ІМ. В. Г. КОРОЛЕНКА ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21064694
Вебсайт: https://school10.edu.poltava.ua
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 20/23
Контактна особа: Вікторія Тичинська
+380509317871
school10pl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2022 16:00
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Пушкіна,20/23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 23 вересня 2022 19:57
Дата відповіді: 26 вересня 2022 08:56
Доброго дня, шановний замовнику!) Прошу надати обгрунтування необхідності показника Звукова система : стереодинаміки Пристрій повинен мати антибактеріальне лакофарбове покриття за промисловим стандартом Z 2801:2010 ( в підтвердження надати копію результатів тесту ефективності антибактеріального покриття), вважаемо показник дискрімінаційним та не важливим для підбору ноутбка! За для яких цілей вказан ця характеристика! В підтвердження надати копію результатів тесту ефективності антибактеріального покриття, в якому форматі має надан тест, тип документу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Наявність антибактеріального лакофарбового покриття завдяки іонам срібла чи інших активних компонентів на 99% забезпечує пригнічення розмноження грампозитивних і грамнегативних бактерій ( як то стафілокок, кишкова паличка та інші) на поверхнях, що є актуальним і важливим для використання ноутбуків у визначеній Замовником комплектації у закладі освіти в умовах частої зміни користувача протягом робочого дня.
Такі покриття забезпечують багато виробників, приклад Acer або Asus; у різних виробників воно розраховане на різний термін активної придатності. Тому вимагаючи наявність антибактеріального покриття поверхні і не вказуючи конкретний його тип і термін придатності, Замовник не порушує законодавчі вимоги щодо здійснення публічних закупівль, що базуються на принципах не обмеження конкуренції та не дискримінації учасників.
Щодо копії результатів тесту ефективності антибактеріального покриття: Замовника влаштує pdf-копія підтверджуючого документа.
1
Дата подання: 25 вересня 2022 18:30
Дата відповіді: 26 вересня 2022 09:10
Доброго дня! Потрібно розуміти, що переможець цієї закупівлі з ноутбуками TOSHIBA вже визначений? По прикладу цієї закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-05-002830-a Цікаво, які умови "подяки" на сьогодні для Замовника, коли прописують умови під конкретного виробника та учасника?
Відповідь: Доброго дня! Спілкування у такому форматі є неприпустимим та образливим для Замовника.
2
Дата подання: 25 вересня 2022 18:31
Дата відповіді: 26 вересня 2022 09:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСЕНАЛ-ПОСТАЧ" - не дивуйтесь. Це домовлений тендер. Переможець та марка ноутбука вже визначена. Слідкуйте за оголошенням. Один учасник – переможець.
Відповідь: Доброго дня! Це питання некоректне та не стосується Замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Бєлов Костянтин Львович" 351 120,00
UAH з ПДВ
351 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2022 14:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Бєлов Костянтин Львович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Бєлов Костянтин Львович"
#2474103373
Переможець 351 120,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2022 08:48

Документи

10 жовтня 2022 08:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2022 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бєлов Костянтин Львович"
#2474103373
351 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2022 08:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 14:21
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2022 16:47
Додаткова угода_1 (ноутбуки).pdf зміни до договору
21 жовтня 2022 16:45
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2022 16:33
Договір № 13 (ноутбук).pdf укладений
21 жовтня 2022 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Конкретизація умови п. 10.1 розділу 10. Строк дії Договору, а саме "Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє в будь якому разі до завершення воєнного стану - до 21.11.2022 року. У разі продовження дії правового режиму воєнного стану - до 31.12.2022" 2. Виключення з умов Договору п. 11.1. "Істотні умови Договору про закупівлю є незмінними після підписання договору". 3. Називати Полтавську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №10 ім. В.Г.Короленка Полтавської міської ради Полтавської області «Покупець» у всіх відмінках по всьому тексту Договору.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 351 120,00
UAH