Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Томограф комп’ютерний)
Очікувана вартість
67 496 624,84 UAH
UA-2022-09-23-008424-a b6cdadb4b421484ba112add7c6d0e123
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артур Шавалєєв

+380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Артур Шавалєєв
+380636519025
a.shavalieiev@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2022 12:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2022 11:16
Очікувана вартість: 67 496 624,84 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 337 483,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Томограф комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 33115000-9 — Томографічне обладнання
НК 024:2019: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, з подальшим використанням таких коштів на цілі визначені Додатковою угодою до Договору. Попередня оплата за Договором здійснюється протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату, при цьому сума рахунку на оплату повинна дорівнювати загальній ціні Товару за цим Договором, визначеній у п. 3.1 цього Договору. Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 27 вересня 2022 11:20
Дата відповіді: 28 вересня 2022 18:53
Шановний Замовнику! Для правильного оформлення пакету документів, просимо Вас надати роз’яснення з наступних питань: 1. В п. 6.2 та 7.1 вказується в вимогах, щодо надання документів на комп’ютерний томограф. Вимогами п. 6.1. Додатку 2 вимагається «Копію чинної декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту або гарантійний лист від постачальника про надання документа на момент постачання предмета закупівлі», але не зрозуміло, надавати на комп’ютерний томограф або надавати на КТ включаючи додаткове обладнання яке вимагається в п. 11.1.-11.12 технічних вимогах Додатку 1? 2. В п 7.2 Додатку 2 вимагається «.2. Інформацію та/або відомості, необхідні для безпечного та правильного застосування предмета закупівлі з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника - складені та нанесені відповідно до вимог Технічного регламенту зображення (графічне або фото) предмета закупівлі, та/або етикетки, та/або зовнішнього пакування (у разі, якщо законодавством України встановлено, що наявність інструкції із застосування предмета закупівлі не є обов'язковою);». Даний пункт трохи суперичить п. 7.3, де зазначається, що учасники «….Такими документами можуть бути копія інструкції із застосування предмета закупівлі, та/або копія технічного паспорту, та/або технічного файлу (технічної документації).» Просимо надати роз’яснення, потрібно надавити все ж інструкції, щоб закривати вимоги п. 7.2, також питання, чи потрібно надавати інструкції на додаткове обладнання, яке вимагається в п. 11.1.-11.12 технічних вимогах Додатку 1? 3. Вимогами п. 8.1 Додатку 2 вимагається «Лист учасника або інший документ, який підтверджує, що запропонований товар не є медичним виробом або допоміжним засобом до нього у розумінні Технічного регламенту щодо медичних виробів», дана вимога не зрозуміла, що мається на увазі і що саме не повинно являтися медичним виробом? Складова що входить до комплекту предмета закупівлі та є окремим медичним виробом, це автоматичний інжектор для введення контрастної речовини та фізіологічного розчину, Медичний принтер для друку рентгенівських знімків, ДБЖ для захисту електроніки томографу та консолі КТ? Просимо надати роз’яснення, щодо цього питання та пояснити, що мається на увазі для правильного оформлення пакету документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
1. Документи, визначені п. 6.1, 6.2 вимог, що підтверджують відповідність Технічним регламентам, мають бути надані на комп’ютерний томограф в контейнері та всі його складові, як на ЦІЛІСНИЙ МЕДИЧНИЙ ВИРІБ. У разі відсутності таких документів на момент подання пропозиції, Учасник надає гарантійний лист про надання цих документів на момент постачання предмета закупівлі.
2. Учасник у складі пропозиції має надати копію інструкції із застосування предмета закупівлі, та/або копія технічного паспорту, та/або технічного файлу (технічної документації). У наданих матеріалах обов’язково повинні бути виділені дані, що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам, а також надати інформацію та/або відомості, необхідні для безпечного та правильного застосування предмета закупівлі з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів. У разі, якщо законодавством України встановлено, що наявність інструкції із застосування предмета закупівлі не є обов'язковою, Учасник, для ідентифікації виробника має надати складені та нанесені відповідно до вимог Технічного регламенту зображення (графічне або фото) предмета закупівлі, та/або етикетки, та/або зовнішнього пакування
3. Вимога п 8.1 застосовується, якщо Учасник у складі пропозиції пропонує товар, який не є медичним виробом або допоміжним засобом до нього у розумінні Технічного регламенту щодо медичних виробів. Комп’ютерний томограф в контейнері та всі його складові закуповується як цілісний медичний виріб, на підтвердження відповідності цій вимозі учасник має надати сертифікат з оцінки відповідності та декларацію про відповідність вимогам Технічних регламентів або гарантійний лист від постачальника про надання документу на момент постачання предмету закупівлі. Крім того, декларація та сертифікат, що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, подаються Учасником у виданні (редакції), чинному на момент подання пропозиції, з урахуванням усіх змін, доповнень, оновлень, перевипуску тощо, які були внесені до такого документа.
Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 28 вересня 2022 09:58
Дата відповіді: 29 вересня 2022 16:48
Шановний Замовнику! Вимогами п. 8.2. Додатку 2 вимагається: «Документ, що підтверджує якість товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями.». Просимо надати роз’яснення, на яке конкретне обладнання повинно надаватися дані документи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за увагу до цієї закупівлі! Вимоги п. 8.2 Додатка 2 застосовуються у разі, якщо предмет закупівлі (або його складова у випадку, якщо така складова входить до комплекту предмета закупівлі та є окремим медичним виробом) не є медичним виробом або допоміжним засобом до нього, медичним виробом для діагностики in vitro або допоміжним засобом до нього, активним медичним виробом, який імплантують у значенні Технічного регламенту щодо медичних виробів або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro або Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують. Тобто до томографів комп'ютерних у контейнері не застосовуються вимоги пунктів 8.1, 8.2 Додатка 2.
Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 28 вересня 2022 09:59
Дата відповіді: 29 вересня 2022 22:04
Шановний Замовнику! Пунктом 9.1 додатку 2 вимагається, що учасники повинні надати копію чинної ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання. З цього приводу виникає питання, оскільки контейнер для розміщення комп’ютерного томографу, є окремою одиницею та виробляється іншім виробником не має випромінювання ДІВ, то воно не підпадає під дію ліцензування ДІЯР. Оскільки умови в оголошенні прописані, що учасники повинні надати копію сертифіката на комп’ютерний томограф в контейнері, як на цілісний медичний виріб, то виходить таке обладнання повинно бути в ліцензії. Прохання надати роз’яснення, ліцензія потрібна тільки на комп’ютерний томограф або на комп’ютерний томограф в контейнері?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за увагу до цієї закупівлі! Ліцензія на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання видається на продукт, що має ДІВ. Учасник має надати копію такої чинної ліцензії, в якій буде зазначена запропонована модель із запропонованою потужністю генератора. При цьому, звертаємо вашу увагу, що у складі пропозиції учасником має бути надано копію сертифіката на комп’ютерний томограф в контейнері як на цілісний медичний виріб, що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту, складеного з дотриманням процедур оцінки відповідності в разі посилання на них у відповідних Технічних регламентах або гарантійний лист від постачальника про надання документу на момент постачання предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 42 580 000,00
UAH
35 999 000,00
UAH
Документи
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС 47 498 000,00
UAH
36 000 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС" 48 000 000,00
UAH
37 900 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 52 000 000,00
UAH
39 900 000,00
UAH
Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ 64 000 000,00
UAH
44 480 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Астріум" 61 140 000,00
UAH
59 000 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" 64 480 000,00
UAH
59 520 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2022 12:43
Електронний підпис
03 жовтня 2022 12:43
Файл 1.pdf
03 жовтня 2022 12:43
Файл 2.pdf
03 жовтня 2022 12:43
Файл 3.pdf
03 жовтня 2022 12:43
Файл 4.pdf
03 жовтня 2022 12:43
Файл 5.pdf
03 жовтня 2022 12:43
Файл 6.pdf
03 жовтня 2022 12:43
Файл 7.1.pdf
03 жовтня 2022 12:43
Файл 7.pdf
03 жовтня 2022 12:43
Файл 8.pdf
03 жовтня 2022 12:43
Файл 9.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2022 11:44
Електронний підпис
04 жовтня 2022 11:12
Електронний підпис
04 жовтня 2022 11:09
3-1 Статут та опис.pdf.p7s
04 жовтня 2022 11:09
3-2 Наказ про директора.pdf
04 жовтня 2022 11:09
3-1 Статут та опис.pdf
04 жовтня 2022 11:09
1-1 Аналогічний договір.pdf
04 жовтня 2022 11:09
5-2 Проєкт договору.pdf
04 жовтня 2022 11:09
5-2 Проєкт договору.pdf.p7s
04 жовтня 2022 11:09
7-1 Брошюра FCT Speedia.pdf.p7s
04 жовтня 2022 11:09
8-8 Авторизаційний лист.pdf
04 жовтня 2022 11:09
8-9 Сертифікат DoC FCT Speedia.pdf
04 жовтня 2022 11:09
8-14 Statement of Compliance.pdf
04 жовтня 2022 11:09
7-1 Брошюра FCT Speedia.pdf
04 жовтня 2022 11:09
8-14 Statement of Compliance.pdf.p7s
04 жовтня 2022 11:09
8-10 Сертифікат DoC FCT Speedia.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2022 15:23
Електронний підпис
03 жовтня 2022 15:22
Техпасп_РСЛ_укр ID-RAD.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Інсталяція, пуск.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Сервіс.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Специфікація Supria 16_32.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Маркування Supria 32.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Нове.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Додаток №1.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Гар. лист сертифікат.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Довкілля.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Додаток №2-б.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Додаток №2-г.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Додаток №2-в.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
ДУ 1 ДОГ 256 КТ.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
ДУ 2.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Додаток №2-а.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Договір 256.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Відгук Каховка КТ.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Акт+Накладная.pdf.p7s
03 жовтня 2022 15:22
Акт+накладнаяя.pdf.p7s
03 жовтня 2022 12:13
Акт+Накладная.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Акт+накладнаяя.pdf
03 жовтня 2022 12:13
ДУ 1 ДОГ 256 КТ.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Договір 256.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Відгук Каховка КТ.pdf
03 жовтня 2022 12:13
ДУ 2.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Додаток №2-г.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Додаток №2-б.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Додаток №2-в.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Додаток №2-а.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Техпасп_РСЛ_укр ID-RAD.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Нове.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Інсталяція, пуск.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Гар. лист сертифікат.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Специфікація поставки.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Специфікація Supria 16_32.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Сервіс.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Додаток №1.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Довкілля.pdf
03 жовтня 2022 12:13
Маркування Supria 32.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2022 08:45
Електронний підпис
04 жовтня 2022 08:43
10. Ліцензія ДІВ.pdf
04 жовтня 2022 08:43
15. Гарантійний лист.pdf
04 жовтня 2022 08:43
19. Технічний опис_Optima.pdf
04 жовтня 2022 08:43
5. Лист роз_яснення.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2022 09:42
Електронний підпис
04 жовтня 2022 09:41
Інструкція контейнер..pdf
03 жовтня 2022 21:03
Електронний підпис
03 жовтня 2022 21:02
2,7,9.pdf
03 жовтня 2022 21:02
1.pdf
03 жовтня 2022 21:02
6.pdf
03 жовтня 2022 21:02
Авторизація виробника.pdf
03 жовтня 2022 21:02
3.pdf
03 жовтня 2022 21:02
4.pdf
03 жовтня 2022 21:02
5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

ТОВ "Астріум"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 35 999 000,00
UAH
07 жовтня 2022 21:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2022 21:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
35 999 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2023 12:42
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2023 09:49
ДУ № 1 до Договору № 09_493-10_2022.pdf зміни до договору
24 березня 2023 09:33
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2022 10:24
Договір 09_493-10_2022.pdf укладений
19 жовтня 2022 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 09/493-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2022 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 35 999 000,00
UAH