Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Буряк, морква, капуста білокачана, цибуля. Код Дк 021-2015-03221000-6 - Овочі
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2022-09-23-007017-a ● 55a855b765fc438fbd4a1eb4caf899de
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02770096 |
Місцезнаходження: | 69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Донецька, 18 |
Контактна особа: |
Гвінджілія Оксана Григорівна +380612869668 zddi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2022 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2022 14:05 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2022 13:10 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Буряк (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Донецька 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
1500 кілограм
Морква (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Донецька 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
2500 кілограм
Цибуля (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Донецька 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
3000 кілограм
Капуста білокачана (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Донецька 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2022 08:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2022 08:35 |
Протокол 55.pdf | |
03 жовтня 2022 08:35 |
оголошення овочі тд нова ред..doc |
03 жовтня 2022 08:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 жовтня 2022 08:35 |
Протокол 55.pdf
|
|||
03 жовтня 2022 08:35 |
оголошення овочі тд нова ред..doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо усунення порушення в тендерній закупівлі
Дата подання: 29 вересня 2022 10:22
Дата відповіді: 30 вересня 2022 10:10
Відповідно до п.7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати наступні роз’яснення, щодо вимог до предмета закупівлі, а саме надання документів вказаних у Додатку 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
- стосовно надання Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта за формою № 315/о, складеного згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України № 160 від 11.07.2000 (зі змінами).
Компетентним органом, що є видавцем даного акту є Держпродспоживслужба України. За отриманим роз’ясненням у Держпродспоживслужбі України даний документ не використовується у сфері безпечності харчових продуктів.
Вимагаємо усунути вимоги що до надання даного документу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, вимоги взяті до уваги, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Вимога щодо роз'яснення вимог в тендерній закупівлі
Дата подання: 29 вересня 2022 10:30
Дата відповіді: 30 вересня 2022 10:24
Відповідно до п.7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати наступні роз’яснення, щодо вимог до предмета закупівлі, а саме надання документів вказаних у Додатку 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: стосовно обов’язкової наявності штатного працівника(ів), що здійснює(ють) контроль за належним технологічним поводженням з харчовими продуктами (товарознавець) з наданням документу про освіту у сфері громадського харчування або товарознавства, або іншій сфері, що пов’язана з розумінням умов та особливостей зберігання харчових продуктів та підтвердження наявності правовідносин учасника з відповідним працівником, зазначеними у довідці. Просимо надати посилання на документ законодавства України, який регламентує обов’язкову наявність вищевказаного штатного працівника з зазначеними вимогами до профільної освіти для виконання даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, вимоги взяті до уваги, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Вимога до усунення не відповідності Закону України.
Дата подання: 29 вересня 2022 14:48
Дата відповіді: 30 вересня 2022 10:43
Відповідно до п.7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути порушення та надати роз'яснення, щодо вимог до предмета закупівлі, а саме надання документів вказаних у Додатку 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме документу (-ів), щодо проходження навчання працівника (ів) учасника стосовно вимог вищезазначених стандартів (ISO 22000:2019, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2019)
- усунути вимогу до надання вищевказаних документів про навчання, так як навчання працівника (-ів) вимогам вищезазначених стандартів не є обов’язковою вимогою в сфері безпечності харчових продуктів відповідно до законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, вимога, щодо надання документу (ів) про проходження навчання працівника (ів) учасника стосовно вимог стандартів (ISO 22000:2019, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2019) не суперечить вище зазначеному закону України, так як підтверджує кваліфікацію та необхідні знання працівника (ів), які отримав (ли) практичні навички проводити внутрішні аудити відповідно додержання вимог застосування стандартів систем управління безпечністю харчових продуктів, якістю, екологічного управління, охороною здоров’я та безпекою праці. Відповідно до Закону статті 22 «Тендерна документація» пункту 3 в тендерній документації може міститися інша інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-23-007017-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЛАВЕРНА СМАК, Код ЄДРПОУ:40375543
Дата подання: 29 вересня 2022 10:31
вимога
стосовно обов’язкової наявності штатного працівника(ів), що здійснює(ють) контроль за належним технологічним поводженням з харчовими продуктами (товарознавець) з наданням документу про освіту у сфері громадського харчування або товарознавства, або іншій сфері, що пов’язана з розумінням умов та особливостей зберігання харчових продуктів та підтвердження наявності правовідносин учасника з відповідним працівником, зазначеними у довідці. Просимо надати посилання на документ законодавства України, який регламентує обов’язкову наявність вищевказаного штатного працівника з зазначеними вимогами до профільної освіти для виконання даної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2022 10:44
Доброго дня, шановний Учасник, вимоги взяті до уваги, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2022-09-23-007017-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЛАВЕРНА СМАК, Код ЄДРПОУ:40375543
Дата подання: 29 вересня 2022 10:32
вимога
- стосовно надання Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта за формою № 315/о, складеного згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України № 160 від 11.07.2000 (зі змінами).
Компетентним органом, що є видавцем даного акту є Держпродспоживслужба України. За отриманим роз’ясненням у Держпродспоживслужбі України даний документ не використовується у сфері безпечності харчових продуктів.
Вимагаємо усунути вимоги що до надання даного документу.
Розгорнути
Згорнути
Компетентним органом, що є видавцем даного акту є Держпродспоживслужба України. За отриманим роз’ясненням у Держпродспоживслужбі України даний документ не використовується у сфері безпечності харчових продуктів.
Вимагаємо усунути вимоги що до надання даного документу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2022 10:45
Доброго дня, шановний Учасник, вимоги взяті до уваги, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2022 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД" |
239 400,00
UAH з ПДВ
|
239 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Ракович Юлія Станіславівна " |
239 994,00
UAH з ПДВ
|
239 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД" #43076937 |
Переможець |
239 400,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2022 13:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 17:59
|
звіт | укладений |
26 січня 2023 17:58
|
Звіт | укладений |
26 січня 2023 17:58
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 16:27
|
Untitled 75 1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2022 13:45
|
Договір | укладений |
25 жовтня 2022 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |