Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (апельсини (03222220-1 Апельсини); банани (03222111-4 Банани); яблука (03222321-9 Яблука); кабачки (03221250-3 Кабачки); перець солодкий (03221230-7 – перець овочевий); груша (03222322-6 - Груші); морква (03221112-4 Морква); цибуля ріпчаста (03221113-1 Цибуля); часник (03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи); буряк червоний (03221111-7 Буряк); білокачанна капуста (03221410-3 Капуста качанна); лимон (03222210-8 Лимони); гарбуз (03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи); картопля (03221120-3 – Бульбоплідні овочі); помідори (03221240-0 – Помідори); огірки (03221270-9 – Огірки);
Очікувана вартість
83 683,60 UAH
UA-2022-09-23-006643-a 81d38c46cd854f3282531361386a86a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кур'янова

+380995479954 kyruanova90@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42395100
Місцезнаходження: 39400, Україна , Полтавська обл., смт Машівка, вул. Незалежності, буд. 111
Контактна особа: Вікторія Кур'янова
+380995479954
kyruanova90@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 83 683,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 836,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 р. №169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235 кілограм
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
238 кілограм
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
26 кілограм
кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
235 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
5 кілограм
перець солодкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03221230-7 — Перець овочевий
215 кілограм
груша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03222322-6 — Груші
270 кілограм
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
180 кілограм
цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
1 кілограм
часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
190 кілограм
буряк червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
160 кілограм
білокачанна капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
21 кілограм
помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
22 кілограм
огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
1 кілограм
лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
30 кілограм
гарбуз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2022
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
240 кілограм
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 03221120-3 — Бульбоплідні овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за Товар проводяться, після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати фактичного отримання товару Замовником за видатковою накладною. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2022 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 13:42
Оголошення овочі та фрукти.docx
23 вересня 2022 13:42
Додаток 4 проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" 83 681,65
UAH з ПДВ
83 681,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2022 13:26
Електронний підпис
30 вересня 2022 13:25
цінова.pdf
30 вересня 2022 13:25
12. документи завірені.pdf
30 вересня 2022 13:25
5. паспорт та код.pdf
30 вересня 2022 13:25
декларація виробника (1).pdf
30 вересня 2022 13:25
проект.pdf
30 вересня 2022 13:25
потужність .pdf
30 вересня 2022 13:25
лист-згода технічка.pdf
30 вересня 2022 13:25
уповноважена особа.pdf
30 вересня 2022 13:25
відомості про учасника.pdf
30 вересня 2022 13:25
овочі № 12.pdf
30 вересня 2022 13:25
лист-згода.pdf
30 вересня 2022 13:25
мед книжка (1).pdf
30 вересня 2022 13:25
3.Статут ТОВ ФУДГРАНД.pdf
30 вересня 2022 13:25
10 ВИТЯГ єдиного податку.pdf
30 вересня 2022 13:25
дезінфекція авто.pdf
30 вересня 2022 13:25
6. витяг з ЄДР.pdf
30 вересня 2022 13:25
пояснення податок.pdf
30 вересня 2022 13:25
мед книжка (2).pdf
30 вересня 2022 13:25
декларація виробника (2).pdf
30 вересня 2022 13:25
пояснення 4 ОПП.pdf
30 вересня 2022 13:25
шило вантажник.pdf
30 вересня 2022 13:25
декларація виробника (3).pdf
30 вересня 2022 13:25
лист-згода договір.pdf
30 вересня 2022 13:25
довідка довкілля.pdf
30 вересня 2022 13:25
ліцензія.pdf
30 вересня 2022 13:25
технічка.pdf
30 вересня 2022 13:25
довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"
#44844146
Переможець 83 681,65
UAH з ПДВ
04 жовтня 2022 20:58

Документи

04 жовтня 2022 20:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2022 20:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"
#44844146
83 681,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2022 20:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 10:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 11:33
ДУ 2 дог 229.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:25
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 08:54
ДУ №229.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 08:44
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2022 14:44
Договір 229 овочі та фрукти.pdf укладений
12 жовтня 2022 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради, в особі начальника Мирошниченко Наталії Вікторівни, що діє на підставі Положення, з однієї сторони (далі – Замовник), та ТОВ «ФУДГРАНТ» в особі директора Хубової Наталії Юріївни, що діє на підставі Статуту (далі – Постачальник), з іншої сторони, разом - Сторони, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та Указом Президента України від 07.11.2022 р. № 757/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" затвердженого Законом України № 2738-IX від 16.11.2022 р., уклали Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовилися внести зміни в п 12.1 Договору, та викласти його в наступній редакції: «12.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2022 року, а в частині взаєморозрахунків до повного їх виконання. Строк дії цього Договору може бути продовжений за згодою сторін шляхом укладання додаткової угоди до Договору у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні». 2. Всі інші положення Договору залишаються без змін. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 4. Додаткова угода складена українською мовою, на двох сторінках у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради, в особі начальника Мирошниченко Наталії Вікторівни, що діє на підставі Положення (далі – Замовник), з однієї сторони, та ТОВ «ФУДГРАНД» в особі директора Хубової Наталії Юріївни, що діє на підставі Статуту (далі - Постачальник) з іншої сторони, надалі разом по тексту – «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», керуючись ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовилися зменшити загальну суму договору на 64 156,93 грн. (шістдесят чотири тисячі сто п'ятдесят шість гривень 93 копійки) та викласти п. 4.1 розділу IV Договору у наступній редакції: « 4.1. Вартість цього Договору становить 19 524,72 грн. (дев'ятнадцять тисяч п'ятсот двадцять чотири гривні 72 копійки) без ПДВ.» На підставі п.1 даної додаткової угоди Сторони вирішили внести змінити до таблиці 1 Специфікації до Договору, виклавши її в новій редакції: 1. Всі інші положення Договору залишаються без змін. 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і укладена в двох примірниках, які зберігаються у кожної із сторін і мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 19 524,72
UAH