Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування та благоустрій розворотного кільця на перехресті вулиці Героїв Пожежних та провулку Взуттєвого
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2022-09-23-006450-a e3462979016e438aaab16e5fceccd7b8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Затолюк Віктор Борисович

+380689558312 vidd_snab_zttu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Код ЄДРПОУ: 03328310
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Вітрука,11
Контактна особа: Затолюк Віктор Борисович
+380689558312
vidd_snab_zttu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 13:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2022 13:37
Початок аукціону: 07 жовтня 2022 11:41
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 % вартості Договору . Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування в день підписання договору коштів на рахунок ЗАМОВНИКА на Р/Р UA213204780000000026008301188, МФО 320478 в АБ “Укргазбанк” . Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: Влаштування та благоустрій розворотного кільця на перехресті вулиці Героїв Пожежних та провулку Взуттєвого. Документ, шо підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. ЗАМОВНИК повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4. згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань по цьому Договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Влаштування та благоустрій розворотного кільця на перехресті вулиці Героїв Пожежних та провулку Взуттєвого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Місцевий бюджет;критерії оцінки 100 % ціна. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 % вартості Договору . Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування в день підписання договору коштів на рахунок ЗАМОВНИКА на Р/Р UA213204780000000026008301188, МФО 320478 в АБ “Укргазбанк” . Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: Влаштування та благоустрій розворотного кільця на перехресті вулиці Героїв Пожежних та провулку Взуттєвого. Документ, шо підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. ЗАМОВНИК повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4. згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань по цьому Договору.
28 вересня 2022 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2022 13:52
Додаток до технічного завдання(Відповідь на питання).PDF
28 вересня 2022 13:52
Оголошення.doc
23 вересня 2022 13:53
проєкт договору роботи.doc
23 вересня 2022 13:33
Додаток 1 Технічне завдання.PDF
28 вересня 2022 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2022 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2022 13:52
Додаток до технічного завдання(Відповідь на питання).PDF
28 вересня 2022 13:52
Оголошення.doc
23 вересня 2022 13:52
Оголошення.doc
23 вересня 2022 13:33
Оголошення.doc
23 вересня 2022 13:53
проєкт договору роботи.doc
23 вересня 2022 13:33
Додаток 1 Технічне завдання.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання.
Дата подання: 26 вересня 2022 11:30
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:23
Доброго дня! У пункті 11 "Технічного завдання" зазначено "Благоустрій на покриття тротуару - 2500м2", поясніть, будь ласка, які саме роботи передбачаються даним пунктом.
Відповідь: Доброго дня, потрібно провести підготовчі роботи та роботи по влаштуванню тротуару що в себе включає:
1.Розроблення грунту бульдозерами з переміщенням грунту до 10 м;
2.Улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см;
3.Улаштування асфальтобетонного покриття доріжок і тротуарів двошарович, верхній шар із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші за товщ 3 см;
4.Улаштування асфальтобетонного покриття доріжок і тротуарів одношарових, на кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або вилучати до/з норм 27-22-3-27-22-4 (до 4 см)
5.Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу до 100 мм.Поребрики БР100.20.8.
6.Влаштування дорожніх тактильних покажчиків;
7.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2022 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" 2 790 630,17
UAH з ПДВ
2 790 630,17
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 2 930 756,05
UAH з ПДВ
2 930 756,05
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 жовтня 2022 12:12
Електронний підпис
06 жовтня 2022 12:12
1.цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2022 12:12
3.ліцензії.pdf
06 жовтня 2022 12:12
2.Довідка про ліцензію.pdf
06 жовтня 2022 12:12
15.КБ2в, Кб3.pdf
06 жовтня 2022 12:12
16.Відгук.pdf
06 жовтня 2022 12:12
11. наявні працівники.pdf
06 жовтня 2022 12:12
14. аналогічний Договір.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2022 11:37
Електронний підпис
05 жовтня 2022 11:37
2.Копія дозволу.pdf
05 жовтня 2022 11:37
9.Договірна ціна.pdf
05 жовтня 2022 11:37
3.Копія ліцензії.pdf
05 жовтня 2022 11:37
10.Локальні кошториси.pdf
05 жовтня 2022 11:37
1.Пропозиція.pdf
05 жовтня 2022 11:37
5.Проєкт договору.pdf
05 жовтня 2022 11:37
12.Розрахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9"
#36427918
Рішення скасоване 2 790 630,17
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 08:51
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9"
#36427918
Відхилено 2 790 630,17
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 08:53
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
Переможець 2 930 756,05
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 09:11

Документи

12 жовтня 2022 09:20
Електронний підпис
12 жовтня 2022 09:19
Підписаний договір

Документи

20 жовтня 2022 08:53
Електронний підпис

Документи

20 жовтня 2022 09:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2022 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
2 930 756,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2022 09:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2023 10:29
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 09:49
Додаткова угода _1.PDF зміни до договору
09 грудня 2022 09:48
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2022 11:24
Підписаний договір укладений
25 жовтня 2022 11:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Влаштування та благоустрій розворотного кільця на перехресті вулиці Героїв Пожежних та провулку Взуттєвого 1 роботи 2 930 756,05
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з настанням несприятливих погодніх умов, підтверджених довідкою з Гідрометцентру , що додається
Номер договору про закупівлю: 6450
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Влаштування та благоустрій розворотного кільця на перехресті вулиці Героїв Пожежних та провулку Взуттєвого 1 роботи 2 930 756,05
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 960 986,41
UAH (в тому числі ПДВ 160 164,40 UAH)