Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

РЕКЛАМНІ МАТЕРІАЛИ
Очікувана вартість
830 000,00 UAH
UA-2022-09-23-003581-a 906a2b6087744ab7a16aa64331d3071d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Зозуля

+380472395577 d.zozulia@obl.ck.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22800735
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Контактна особа: Діана Зозуля
+380472395577
d.zozulia@obl.ck.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 830 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Згідно розділу 11 документації (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції - банківську гарантію у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 14.2.2. цієї документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі пропозиції): 1. витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії або копію чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію; 2. копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії на ім’я якої видано відповідний електронний підпис/кваліфікований електронний підпис (ЕП/КЕП), який накладено на файл гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 24 900,00 грн. (двадцять чотири тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції становить: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 11.13. розділу 11 цієї документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 24900 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю Згідно розділу 12 документації (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 14 Закону. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. У випадку прийняття рішення Замовником щодо внесення переможцем закупівлі (далі - переможець) забезпечення виконання договору про закупівлю, Замовник протягом не більше ніж п’яти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність внесення вказаного забезпечення у порядку та у строки, передбачені цієї документацією, та із зазначенням суми банківської гарантії, реквізити для оформлення забезпечення виконання Договору (назва замовника, місце знаходження замовника, реквізити рахунку Замовника). Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений цим пунктом строк здійснено відповідне поштове відправлення, що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно ч. 15 ст. 14 Закону, та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє пропозицію переможця у зв’язку з не наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, та розглядає це як те що учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; (п.3 ч. 13 ст. 14 Закону). Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить: 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. Учасник надає у складі пропозиції лист щодо ознайомлення з даними вимогами документації та зобов’язання такого учасника на внесення коштів в вигляді банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією та проектом договору про закупівлю, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники


Закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами). Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додаток 2 до документації «Технічна специфікація».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Папка для підпису з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
200 штуки
Папка з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
1000 штуки
Календар «Будиночок» з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
500 штуки
Блокнот А4 з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
2000 штуки
Квартальний календар з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
500 штуки
Вітальні листівки з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
500 штуки
Пакети з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
24 штуки
Стенди з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
500 штуки
Щоденник з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
100 штуки
Флеш накопичувач з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
1000 штуки
Ручки різні з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
100 штуки
Таблички з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
10000 штуки
Бланк з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
500 штуки
Посвідчення з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
10000 штуки
Конверти з нанесенням логотипу Товариства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
40 штуки
Наліпка на авто
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, за домовленістю сторін, по Черкаській області та місті Черкаси.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки, з відстрочкою платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів. Категорія замовника - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – спрощена закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Згідно розділу 11 документації (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції - банківську гарантію у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 14.2.2. цієї документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі пропозиції): 1. витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії або копію чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію; 2. копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії на ім’я якої видано відповідний електронний підпис/кваліфікований електронний підпис (ЕП/КЕП), який накладено на файл гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 24 900,00 грн. (двадцять чотири тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції становить: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 11.13. розділу 11 цієї документації.

Сума забезпечення: 24900 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія у вигляді: електронного документу.
Вимоги до документу: Згідно розділу 11 документації (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції - банківську гарантію у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 14.2.2. цієї документації.Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю Згідно розділу 12 документації (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 14 Закону. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. У випадку прийняття рішення Замовником щодо внесення переможцем закупівлі (далі - переможець) забезпечення виконання договору про закупівлю, Замовник протягом не більше ніж п’яти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність внесення вказаного забезпечення у порядку та у строки, передбачені цієї документацією, та із зазначенням суми банківської гарантії, реквізити для оформлення забезпечення виконання Договору (назва замовника, місце знаходження замовника, реквізити рахунку Замовника). Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений цим пунктом строк здійснено відповідне поштове відправлення, що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно ч. 15 ст. 14 Закону, та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє пропозицію переможця у зв’язку з не наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, та розглядає це як те що учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; (п.3 ч. 13 ст. 14 Закону). Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить: 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. Учасник надає у складі пропозиції лист щодо ознайомлення з даними вимогами документації та зобов’язання такого учасника на внесення коштів в вигляді банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією та проектом договору про закупівлю, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: в паперовому вигляді
Вимоги до документу: Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 14 Закону. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить: 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. Учасник надає у складі пропозиції лист щодо ознайомлення з даними вимогами документації та зобов’язання такого учасника на внесення коштів в вигляді банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією та проектом договору про закупівлю, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України.
28 вересня 2022 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2022 11:28
НОВА_РЕДАКЦІЯ_Оголошення про проведення спрощеної закупівлі(1).doc
28 вересня 2022 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2022 11:28
НОВА_РЕДАКЦІЯ_Оголошення про проведення спрощеної закупівлі(1).doc
23 вересня 2022 15:09
НОВА_РЕДАКЦІЯ_Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
23 вересня 2022 11:20
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна специфікація рекламних матеріалів
Дата подання: 27 вересня 2022 14:40
Дата відповіді: 28 вересня 2022 09:50
Прохання надати докладну технічну специфікацію стосовно кожної позиції рекламних матеріалів окремо. У тендерній документації вказані лише загальні технічні вимоги без привязки до конкретної позиції рекламних матеріалів. Без надання точних технічних характеристик кожного окремого рекламного матеріалу неможливо розрахувати точну собівартість продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, Замовником будуть внесені зміни до документації!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "СУМСЬКА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 824 666,26
UAH з ПДВ
824 666,26
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 жовтня 2022 17:09
Електронний підпис
11 жовтня 2022 17:08
паспорт.PDF
11 жовтня 2022 17:08
код.PDF
11 жовтня 2022 17:08
лист гарантіі.PDF
11 жовтня 2022 17:08
21 Витяг ФОП Сумська.PDF
11 жовтня 2022 17:08
09 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СУМСЬКА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУМСЬКА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2609502263
Переможець 824 666,26
UAH з ПДВ
13 жовтня 2022 08:44

Документи

13 жовтня 2022 08:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2022 08:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУМСЬКА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2609502263
824 666,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2022 08:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2023 11:56
906-01-11-22_20.10.2022_ФОП СУМСЬКА О.А._рекламні матеріали_ДУ 3.pdf укладений
19 липня 2023 11:53
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2023 14:56
906-01-11-22_20.10.2022_ФОП СУМСЬКА О.А._рекламні матеріали_ДУ 2.pdf зміни до договору
29 березня 2023 14:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 15:51
906-01-11-22_20.10.2022_ФОП СУМСЬКА О.А._рекламні матеріали_ДУ 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:48
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2022 13:26
906-01-11-22_20.10.2022_ФОП СУМСЬКА О.А._рекламні матеріали.pdf укладений
20 жовтня 2022 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 29.12.2022 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ - без змін Кількість товарів - без змін Строк поставки товару – до 31.03.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 906-01/11-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 29.03.2022 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Строк поставки товару – до 30.06.2023 року. Строк дії договору - до 30.06.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 906-01/11-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2022 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 824 619,09
UAH (в тому числі ПДВ 137 436,52 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, вирішили розірвати Договір про закупівлю №906-01/11-21 від 20.10.2022 року.