Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Ф. Полетаєва в м. Чернівці
Очікувана вартість
5 631 967,00 UAH
UA-2022-09-23-002248-a e40c42d0832945e5a5a8f9f36b2d88f6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380372524076 trufina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380372524076
trufina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2022 13:40
Очікувана вартість: 5 631 967,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 159,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів після отримання письмового звернення Виконавця у таких випадках: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання та/або неналежного виконання Виконавцем умов Договору забезпечення не повертається.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Ф. Полетаєва в м. Чернівці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Ф. Полетаєва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2022 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2022 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. . Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів після отримання письмового звернення Виконавця у таких випадках: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання та/або неналежного виконання Виконавцем умов Договору забезпечення не повертається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2022 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" 5 463 000,00
UAH з ПДВ
5 463 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 5 622 000,00
UAH з ПДВ
5 622 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 жовтня 2022 16:14
Електронний підпис
04 жовтня 2022 16:13
_ТехПаспОрендовані.rar
04 жовтня 2022 16:13
_ТехнПаспВласні ТЗ1.zip
04 жовтня 2022 16:13
АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА.pdf
04 жовтня 2022 16:13
Витяг з ЄДР від 22.08.2022.pdf
04 жовтня 2022 16:13
Витяг-339854-БОБУЛЬ-2022-09-30.pdf
04 жовтня 2022 16:13
ДИПЛОМИ.rar
04 жовтня 2022 16:13
ДОГОВОРИ ОРЕНДИ.rar
04 жовтня 2022 16:13
ЛИСТИ ВІДГУКИ.rar
04 жовтня 2022 16:13
СХЕМА ПЕРЕВЕЗЕННЯ.pdf
04 жовтня 2022 16:13
Сертифікат ISO 2020 англ..pdf
04 жовтня 2022 16:13
Сертифікат ISO 2020 укр..pdf
04 жовтня 2022 16:13
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2022 13:47
Електронний підпис
04 жовтня 2022 13:44
3 Опис (копія).pdf
04 жовтня 2022 13:44
3 Опис (оригінал).pdf
04 жовтня 2022 13:44
19 Посвідчення водіїв.pdf
04 жовтня 2022 13:44
1 Згода.pdf
04 жовтня 2022 13:44
3 Статут (оригінал).pdf
04 жовтня 2022 13:44
33 Договір поставки.pdf
04 жовтня 2022 13:44
4 Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2022 13:44
20 Копії дипломів.pdf
04 жовтня 2022 13:44
24 Лист відгук 2П.pdf
04 жовтня 2022 13:44
32 Транспортна схема.pdf
04 жовтня 2022 13:44
18 Накази.pdf
04 жовтня 2022 13:44
3 Протокол 7.pdf
04 жовтня 2022 13:44
Довідка (3).zip
04 жовтня 2022 13:44
26 Акт огляду.pdf
04 жовтня 2022 13:44
9 Проект договору.pdf
04 жовтня 2022 13:44
15 АБЗ Борщів копія.pdf
04 жовтня 2022 13:44
24 Лист відгук 1П.pdf
04 жовтня 2022 13:44
3 Статут (копія).pdf
04 жовтня 2022 13:44
8 Протокол 10.pdf
04 жовтня 2022 13:44
6 Протокол 9.pdf
04 жовтня 2022 13:44
7 Наказ 448.pdf
04 жовтня 2022 13:44
14 Довідка про АБЗ.pdf
04 жовтня 2022 13:44
17 Звіт працівники.pdf
04 жовтня 2022 13:44
Довідка (2).zip
04 жовтня 2022 13:44
2 Довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техно-Буд Сервіс"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техно-Буд Сервіс"
#34864234
Переможець 5 463 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2022 13:41

Документи

10 жовтня 2022 13:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2022 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс"
#34864234
5 463 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2022 13:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 15:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 09:40
ДД4 ПР дор. покр. вул. Ф. Полетаєва.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 09:37
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 15:55
ДД3 ПР дор. покр. вул. Полетаєва.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 15:53
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 15:52
ДД 2 ПР дор. покр. вул. Полетаєва.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 15:51
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 13:30
ДД 1 - Полєтаєва.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 13:29
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2022 10:37
Полєтаєва.pdf укладений
17 жовтня 2022 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 375
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1 та 10.1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 375
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 375
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 375
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 399 744,40
UAH (в тому числі ПДВ 899 957,40 UAH)