Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі в с. Чукалівка Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 145 595,00 UAH
UA-2022-09-22-011282-a 04a44d8f043a4108a7fe89accc2c35d9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Протас

+380342537647 simanovskavika@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43905443
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Вікторія Протас
+380342537647
simanovskavika@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2022 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2022 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2022 16:40
Очікувана вартість: 3 145 595,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 727,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 43905443, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76008, категорія замовника: юридична особа, орган місцевого самоврядування; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – ціна 100 %); умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Спрощена закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами ).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі в с. Чукалівка Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77458, Україна, Івано-Франківська область, с. Чукалівка Івано-Франківської міської територіальної громади, міське кладовище
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг (виконаних робіт) та їх вартість. Післяоплата. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг (виконання усіх робіт). Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2022 16:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 16:47
Оголошення .doc
22 вересня 2022 16:47
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2022 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" 3 051 982,80
UAH з ПДВ
3 051 982,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2022 15:33
Електронний підпис
30 вересня 2022 15:19
Електронний підпис
30 вересня 2022 15:18
Кошторис.7z
30 вересня 2022 15:18
Ліцензія.pdf
30 вересня 2022 15:18
витяг платника ПДВ.pdf
30 вересня 2022 15:18
додаток №2 тех.вимоги.pdf
30 вересня 2022 15:18
6 довідка працівники.pdf
30 вересня 2022 15:18
7 довідка умоми оплати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"
#37952574
Переможець 3 051 982,80
UAH з ПДВ
06 жовтня 2022 15:02

Документи

06 жовтня 2022 15:02
Електронний підпис
06 жовтня 2022 14:59
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2022 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"
#37952574
3 051 982,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2022 15:02
Електронний підпис
06 жовтня 2022 14:59
переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 09:52
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 12:07
додаткова угода 235.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 12:03
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2022 13:47
договір 193.pdf укладений
11 жовтня 2022 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи уточнюючий дефектний акт від 14.11.2022р. та зменшення фактичного обсягу видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 193/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 235/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 2 971 759,20
UAH (в тому числі ПДВ 495 293,20 UAH)