Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 38183153 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., місто Вишневе, вулиця Київська, 2-Д |
Контактна особа: |
Севостьянова Ілона Вікторівна +380674005735 kpgukg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2022 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2022 15:27 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2022 15:57 |
Очікувана вартість: | 46 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Розмір забезпечення пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 230 000,00 грн.(Двісті тридцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Умови, за яких надається право вимагати платіж : 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; 2) непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; 3) ненадання переможцем у строк документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено Документацією. умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії тендерної пропозиції. 1.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % 1.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції 120 календарних днів, включаючи день розкриття тендерних пропозицій. 1.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 230000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 0,05 відсотка вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Найменування «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Вишневської міської ради Бучанського району Київської області» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 38183153 юридична адреса: 08132, м.Вишневе, вул.Київська, буд.2-Д реквізити: р/р UA 958201720344331011100094527 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю : (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.4. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. 6.5. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 0,05 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 6.6. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Датою закінчення виконання Робіт вважається дата їх прийняття Замовником за Актом ф.КБ-2в та довідки ф. КБ-3. Виконання Робіт може бути закінчено достроково. Строки виконання Робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у Договір | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2022 20:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2022 19:55 |
Перелік-змін.doc | |
30 вересня 2022 19:55 |
Додаток_2_Кваліфікаціи_ні_критеріі__до_учасника_відповідно_до_статті.doc | |
30 вересня 2022 19:55 |
Тендерна_документація_із_змінами.doc | |
22 вересня 2022 15:22 |
Додаток 6 Лист-гарантія .docx | |
22 вересня 2022 15:22 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
22 вересня 2022 15:22 |
Додаток_4_Проект_договору_про_закупівлю.docx | |
22 вересня 2022 15:22 |
Додаток 3.xls | |
22 вересня 2022 15:22 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx |
30 вересня 2022 20:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 вересня 2022 19:55 |
Перелік-змін.doc
|
||||||
30 вересня 2022 19:55 |
Додаток_2_Кваліфікаціи_ні_критеріі__до_учасника_відповідно_до_статті.doc
|
||||||
30 вересня 2022 19:55 |
Тендерна_документація_із_змінами.doc
|
||||||
22 вересня 2022 15:22 |
Додаток 6 Лист-гарантія .docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:22 |
Додаток 5 Лист-згода.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:22 |
Додаток_4_Проект_договору_про_закупівлю.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:22 |
Додаток 3.xls
|
||||||
22 вересня 2022 15:22 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Таким чином, вимоги Замовника та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель. Замовником встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» згідно форм та вимог, встановлених в оголошенні. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2021 рік, який має бути не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2021 рік (Форма №2) та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тенедрній документації щодо документального підтвердження «наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є такими, що відповідають нормам Закону, є однаковими для всіх учасників, та ніяким чином не звужують коло останніх. Враховуючи вищевикладене, вимоги Замовника є законними та обґрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в оголошення не може бути задоволена Замовником.
Таким чином, вимоги Замовника та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель. Замовником встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» згідно форм та вимог, встановлених в оголошенні. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2021 рік, який має бути не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2021 рік (Форма №2) та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тенедрній документації щодо документального підтвердження «наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є такими, що відповідають нормам Закону, є однаковими для всіх учасників, та ніяким чином не звужують коло останніх. Враховуючи вищевикладене, вимоги Замовника є законними та обґрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в оголошення не може бути задоволена Замовником.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-29-000027 ● 41cc3d87762a45dc85fec8ad7eb98e87
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2022 № 292
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2022 № 292
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2022-09-22-009029-a 22.09.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-30 08:28:42
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а у с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області (Коригування), замовником якої є Комунальне підприємство «Головне управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-09-22-009029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-02 20:12:00
відповідь на запитання від 30.11.2022
Комунальне підприємство «Головне управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» На Ваш запит від 30.11.2022 щодо надання інформації, а саме яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Та надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо наступне, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до програми завдання «Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а у с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області», проекту розробленого проектною організацією ТОВ «УКРЖИТЛОПРОЕКТ» та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим пректом «Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а у с. Крюкіщина Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» Експертиза проведена ФІЛІЯ «КИЇВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА» ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ» № 01-0248-210/ЦБ від 07.10.2021
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/7688-9.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-05 10:56:42
Запит про надання інформації
Прошу надати позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим пректом «Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а у с. Крюкіщина Києво-Святошинського району Київської області. Коригування».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-05 16:10:41
Експертний звіт
На ваш запит додаємо копію експертного звіту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-05 16:07:48
Пояснення з власної ініціативи
Додаємо до відповіді експертний звіт
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2022 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000" |
45 901 044,56
UAH з ПДВ
|
45 901 044,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" |
45 991 583,17
UAH з ПДВ
|
45 991 583,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000" #41475237 |
Переможець |
45 901 044,56
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2022 15:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2022 17:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2022 14:38
|
Дод угода 1 Дозавантаження Додатків.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2022 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2022 17:15
|
Договір 1мзош.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2022 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дозавантаження Дод1-Календарний графік виконання робіт та Дод2-Договірна ціна. |
Номер договору про закупівлю: | 1мзош |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |