Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради "Фастівська багатопрофільна лікарня" інтенсивного лікування |
Код ЄДРПОУ: | 01994238 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., місто Фастів, вулиця Льва Толстого,28 |
Контактна особа: |
Гаврилова Тетяна Броніславівна +380456551171 tender-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2022 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2022 15:02 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2022 13:29 |
Очікувана вартість: | 2 910 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2022 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2022 14:57 |
ЕОП ТЕНДЕР 2022.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-09-000030 ● 5119782dc4284ef2b503c2e4fdbac372
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 березня 2023 14:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2023 № 62
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2022-09-22-008323-a 22.09.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-10 09:59:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі візуалізаційного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-09-22-008323-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 15:49:45
Інформацію щодо закупівлі UA -2022-09-22-008323-а
ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Згідно Вашого запиту надаємо інформацію щодо закупівлі UA -2022-09-22-008323-а
Очікувана вартість була сформована після отримання комерційних пропозицій від різних компаній на даний вид обладнання, а також відкритих джерел.(Додаємо комерційні пропозиції надіслані нам перед процедурою закупівлі)
Додатки:
Комерційна пропозиція ТОВ «МЕД ЕКСІМ»
Комерційна пропозиція ТОВ «КСЕНКО»
Комерційна пропозиція ТОВ «МК КАРДІО»
Медико -технічні вимоги є обгрунтованими у відповідності до специфічних потреб вузьких спеціалістів лікувального закладу – ортопедів ,травматологів ,де планується використання обладнання ,та сформульована групою спеціалістів після аналізу ринку та технічних характеристик хірургічного обладнання , а саме Рентгенівських діагностичних систем типу С-дуга.
Виходячи з вище викладеного, при встановлені медико-технічних вимог до обладнання , що закуповується, Замовник керувався виключно нормами ст.ст.3,5,14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII, зокрема основними принципами закупівель, закріпленими у статті 5 Закону : добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
Фахівці лікарень хотіли б використовувати найбільш сучасне обладнання в хірургічних, операційних блоках, тому були вибрані такі параметри.
Хочемо наголосити, що в відкритих джерелах інтернету є велика кількість інформації для формулювання медико-технічних вимог:
https://casada.ua/mobilnaya-rentgen-sistema-112c-tipu-s-duga
https://medservice.net/ua/ua/p792796999-rentgen-ustanovka-imax.html
https://eaglepharm/kiev.ua/ua/p1260991082-imax-112c.html
На основі всіх цих даних, а також аналізуючи інші закупівлі на подібні системи, нами були складені медико – технічні вимоги до цієї закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-26 17:10:37
Запит про надання пояснень
Надати документальне підтвердження продовження строку дії договору поставки від 02.11.2022 № 182/К згідно п. 2.3. та п. 8.1. додаткової угоди від 30.12.2022 № 1 до 31 грудня 2023 року.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-29 10:53:56
Пояснення
Згідно Вашого запиту надаємо інформацію щодо закупівлі UA -2022-09-22-008323-а ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини. Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова.
Для закупівлі даного обладнання КНП ФМР «Фастівською БЛІЛ» будуть використані кредитні кошти. В даний час розпочата процедура отримання кредиту, під це обладнання.
Що, до п.2.3 «Строк поставки до 31.12.2023року, за умови надання Покупцем листа про прийняття документів на внесення змін до ліцензії на роботу з ДІВ (джерел іонізуючого випромінювання).» Цей пункт вказує на те, що коли ми отримаємо дане обладнання, то тільки тоді ми повинні внести зміним в ліцензію, де вказуємо за якою адресою реєструється обладнання, номер, серія
та дата реєстрації.
Що, до п.8.1 «Даний Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023року, а в частині проведення розрахунків -до повного їх виконання». Додаткава угода №1 від 30.12.2022року до Договору від 02.11.2022 № 182/К додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення про припинення зобов’язань за договором виконано.
2023-04-04 12:16:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • відсутній механізм
порушення усунуто шляхом розірвання договору
2023-04-06 13:59:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2022 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" |
2 907 000,00
UAH з ПДВ
|
2 907 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" #38406011 |
Переможець |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2022 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 13:10
|
ДУ 2.pdf | укладений |
04 квітня 2023 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 09:25
|
Медхолд.Додоткова.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 19:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2022 14:40
|
Договір 182К.pdf | укладений |
02 листопада 2022 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 182К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |