Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт електричних мереж вуличного освітлення в Димерській територіальній громаді
Очікувана вартість
445 000,00 UAH
UA-2022-09-22-004753-a 82f382ee600f49538363caa03664f476
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Наталія Василівна

+380459631481 Dymer.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Димерська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04359488
Вебсайт: http://dymer.rada.org.ua
Місцезнаходження: 07330, Україна , Київська обл., Димер, вул.Соборна, 19
Контактна особа: Ткаченко Наталія Василівна
+380459631481
Dymer.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2022 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2022 12:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2022 07:45
Очікувана вартість: 445 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 роботи
Поточний ремонт електричних мереж вуличного освітлення в Димерській територіальній громаді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2022 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 15:49
д.3 Вимоги до Учасників.doc
22 вересня 2022 15:49
д.2 Технічне завдання.docx
22 вересня 2022 15:49
Оголошення.doc
22 вересня 2022 15:49
перелік змін.docx
22 вересня 2022 12:06
д.4 Проєкт договору.docx
22 вересня 2022 12:06
д.3 Вимоги до Учасників.doc
22 вересня 2022 12:06
д.2 Технічне завдання.docx
22 вересня 2022 12:06
д.1 Цінова пропозиція.doc
22 вересня 2022 12:06
Оголошення.doc
26 вересня 2022 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 15:49
д.3 Вимоги до Учасників.doc
22 вересня 2022 15:49
д.2 Технічне завдання.docx
22 вересня 2022 15:49
Оголошення.doc
22 вересня 2022 15:49
перелік змін.docx
22 вересня 2022 12:06
д.4 Проєкт договору.docx
22 вересня 2022 12:06
д.3 Вимоги до Учасників.doc
22 вересня 2022 12:06
д.2 Технічне завдання.docx
22 вересня 2022 12:06
д.1 Цінова пропозиція.doc
22 вересня 2022 12:06
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-22-004753-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:34135237
Дата подання: 23 вересня 2022 19:33
Порушеня Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» порушена стаття 1 п.28, п. 21 стаття 3 п.1
Порушеня Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» порушена стаття 1 п.28, п. 21 стаття 3 п.1
Вказаний не правильно вид предмета закупівлі: Закупівля робіт
Хоча наразі виконується: Поточний ремонт електричних мереж вуличного освітлення що являється наданням послуги. При цьому очікувана вартість закупівлі - 445`000.00 Гривні
Що явно більше 200 тис.грн.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2022 10:05
Внесено зміни в оголошення: "Поточний ремонт електричних мереж вуличного освітлення в Димерській територіальній громаді"
Номер вимоги: UA-2022-09-22-004753-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:34135237
Дата подання: 26 вересня 2022 16:54
Порушеня Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» порушена стаття 1 п.28, п. 21 стаття 3 п.1
Порушеня Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» порушена стаття 1 п.28, п. 21 стаття 3 п.1
Вказаний не правильно вид предмета закупівлі: Закупівля робіт
Хоча наразі виконується: Поточний ремонт електричних мереж вуличного освітлення що являється наданням послуги. При цьому очікувана вартість закупівлі - 445`000.00 Гривні
Що явно більше 200 тис .грн.

Згідно ст.1 п.28 спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону;
Ст3 п1: до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;

Тобто повинна бути не спрощена закупівля а відкриті торги.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-09-22-004753-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:34135237
Дата подання: 26 вересня 2022 19:00
Порушення Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» порушена стаття 14 п.5 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Порушення Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» порушена стаття 14 п.5 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників:

в додатку2 п. 4.
Учасник повинен надати у складі пропозиції на закупівлю схеми тимчасової організації дорожнього руху на період виконання дорожніх робіт, що розроблені у відповідності до ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» та оформлені згідно ДСТУ 8752:2017 «Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту». Схеми тимчасової організації дорожнього руху мають відповідати характеру виконуваних робіт, повинні бути погоджені відповідним підрозділом управління патрульної поліції.
Згідно ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт»
5.1.1 Обмеження чи заборона дорожнього руху під час проведення дорожніх робіт установлюють на підставі ордера, відповідно до вимог статті 26 [5].
Примітка. Підприємства та організації, які виконують дорожні роботи, мають завчасно повідомити відповідні державні органи управління чи органи місцевого самоврядування, у власності яких знаходиться дорога чи вулиця [1], про місце, тривалість та характер дорожніх робіт.
5.1.2 Установлення обмежень руху без ордера можливо під час проведення короткострокових дорожніх робіт з використанням однієї з тимчасових типових схем ОДР (додаток В) та з дотриманням вимог цього стандарту.
Згідно ДСТУ короткострокові виконуються за типовими схемами які не потребують узгодження.

в додатку 2 п. 7.
З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають надаватись послуги, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта.
А якщо замовник не схоче підписувати, або буде уникати, яким законом його заставити?(якщо він явно заінтересований в одержані перемоги договореним виконавцем)

В додатку 3 п. 3.2. Обов’язковим є наявність працівників професії дорожнього робітника (не менше двох осіб), електромонтажника силових мереж та електроустаткування (не менше двох осіб), а також працівників професії монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій (не менше двох осіб).
Для чого потрібні працівники професії дорожнього робітника, монтажники з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій, якщо вони ні яких робіт по дорозі та монтажу залізобетонний конструкцій не виконують. Звідки взятий цей перелік працівників, з яких норм.
Для виконання ціх робіт достатньо елетромонтера з правом виконання робіт на висоті.

В додатку 3 п 3.4. також п 4.
Для підтвердження наявності допуску персоналу на виконання робіт згідно технічної специфікації надаються: 3.4.1. Посвідчення та витяги з протоколів засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці: - НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг. - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. - НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. - НПАОП 40.1-1.28-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС). - НПАОП 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ). 3.4.2. Посвідчення та витяги з протоколів засідань комісії з перевірки знань з правил технічної експлуатації електроустановок споживачів: - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС). - Правила улаштування електроустановок (ПУЕ). 3.4.3. Медичні дані про професійну придатність до роботи та відсутність протипоказань. - Картка медичного огляду працівника з висновком про придатність для роботи за посадою/професією (професійний медичний огляд). - Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів. - Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду.

Для чого це потрібно, особо медичні огляди а як же право на пиватну діяльність
Згідно ДНАОП 0.00-1.21-98 п. 1.3.1. Керівник підприємства зобов'язаний забезпечити
утримання, експлуатацію і обслуговування електроустановок відповідно до вимог чинних нормативних документів. Тобто керівник виконавця несе повну відповідальність за виконання робі згідно НД. Що підтверджує паво виконання даних робіт і відповідність працівників і так д., Згідно постанови від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»(надалі Постанова), та Постанови від 7 лютого 2018 р. № 48 роботи та експлуатація машин здійснюється роботодавцем на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та відповідними дозволами. Які видають або реєструють органи Держпраці. При цьому вони перевіряють і персонал і НД які повинні бути при виконані робіт. Згідно цього і п.4 додатка 3 Оголошення, на підйомники необхідний дозвіл, на експлуатацію підйомника додатка 3 п.11 Постанови. Чому замовник витребує документи які не передбачені Законом, за то ті що потрібні не вимагає. Чому замовник виконує не притаманну йому функцію(цю функцію виконує такій орган як Держпраця в своїх перевірках)

В додатку 3 п. 13 Копія чинної ліцензії (ліцензій) (з усіма наявними додатками (в разі наявності)) Що згідно із нормами чинного законодавства не передбачено видача ліцензії (на електротехнічні роботи) під час виконання робіт/надання послуг на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із незначними наслідками (СС1), з посиланням на відповідні нормативно-правові акти законодавства, зокрема ДСТУ 8855:2019 Визначення класу наслідків (відповідальності) будівель і споруд, що набув чинності з 01.12.2019.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 вересня 2022 15:58
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
27 вересня 2022 16:00
Електронний підпис
27 вересня 2022 15:58
Протокол