Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Кетамін (Ketamine), Морфін (Morphine), Діазепам (Diazepam), Діазепам (Diazepam), Фентаніл (Fentanyl), Натрію оксибутират (Sodium oxybate))
Очікувана вартість
1 642 896,50 UAH
UA-2022-09-22-004049-a ● 4ef775f1dc004c37886ed6fb366a73c5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081352 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, 03049, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
Контактна особа: |
Деркач Роман Іванович 0444069178 derkach.r.i@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2022 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2022 13:45 |
Очікувана вартість: | 1 642 896,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 214,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1850 штуки
Кетамін (Ketamine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
АТХ: ketamine
530 штуки
Морфін (Morphine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
АТХ: morphine
5530 штуки
Діазепам(diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
АТХ: diazepam
2300 штуки
Діазепам (Diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
АТХ: diazepam
10250 штуки
ФЕНТАНІЛ (Fentanyl)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: fentanyl
1000 штуки
НАТРІЮ ОКСИБУТИРАТ (Sodium oxybate)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate
АТХ: sodium oxybate
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за фактом поставки Товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника з правом відстрочення платежу 45 (сорок п’ять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України); з правом відстрочення платежу 45 (сорок п’ять) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем (Умова зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2022 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2022 11:35 |
Д-к 5-Проєкт договору.docx | |
22 вересня 2022 11:35 |
Оголошення_наркотичні препарати_1642896,50 без ПДВ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-22-004049-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:41753313
Дата подання: 26 вересня 2022 10:14
Вимога щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
вимога щодо дискримінаційних умов
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2022 16:18
Шановний Учасник! У п.8 листа Мінекономрозвитку і торгівлі України та МОЗ України № 01.7/33810 від 19.12.2018р. «Щодо закупівлі лікарських засобів» зазначено, що не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Проте спільним листом Мінекономрозвитку і торгівлі України та МОЗ України № 01.7/33810 від 19.12.2018р. не рекомендовано висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу. Вимоги ж оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачають надання учасниками такого гарантійного листа не виключно від виробників лікарських засобів, а також і від представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, або представника, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником. Більш того, вищевказаний лист носить виключно рекомендаційний характер при закупівлі лікарських засобів. В той же час, усі учасники, замовники і організатори державних закупівель всіх форм власності та організаційно-правових форм керуються чинним Законом України «Про публічні закупівлі», який є нормативно-правовим актом прямої дії. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами.
Проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу всі препарати, а не кожен окремо, додаткового навантаження на працівників лікарні щодо проведення процедурних питань з різними постачальниками, тощо).
З метою забезпечення безперебійного здійснення лікувальних процедур, забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарського засобу, що призведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля та поставка лікарських засобів здійснювалась в цілому.
Вимога щодо надання у складі пропозиції гарантійного листа сформована виключно в рамках норм чинного законодавства, оскільки підтверджує той факт, що учасник закупівлі дійсно матиме можливість постачати саме якісні лікарські засоби в необхідній кількості для здійснення безперебійної роботи клінічних лікарень, від якої залежить життя та здоров’я громадян, які отримують лікування. Метою встановлення у тендерній документації до закупівлі вимоги щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників є уникнення можливості постачання фальсифікованих лікарських засобів та запобігання можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки фармацевтичної продукції, що особливо важливо для медичних закладів. Крім того, автором вказаної вимоги не надано жодних підтверджень того, яким чином вимога, встановлена в Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо надання учасником гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, порушує чи обмежує права автора на участь в закупівлі. Вимога щодо надання гарантійного листа не обмежується вимогою до учасників отримувати такий гарантійний лист виключно у виробника. Твердження автора щодо можливості виробниками лікарських засобів штучно не допускати учасників до закупівлі шляхом ненадання листа авторизації є таким, що не відповідає дійсності, оскільки такий гарантійний лист може бути отримано також у представників, дистриб’юторів, філій виробників, яких на ринку значна кількість. Крім того, автор вимоги тільки припускає можливість ненадання гарантійних листів виробниками, в той же час не вказує, що ним було отримано відмову від виробника (представництва, філії виробника) або представника, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником в отриманні таких гарантійних листів.
На підставі вищевикладеного, в вимозі щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовлено.
Проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу всі препарати, а не кожен окремо, додаткового навантаження на працівників лікарні щодо проведення процедурних питань з різними постачальниками, тощо).
З метою забезпечення безперебійного здійснення лікувальних процедур, забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарського засобу, що призведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля та поставка лікарських засобів здійснювалась в цілому.
Вимога щодо надання у складі пропозиції гарантійного листа сформована виключно в рамках норм чинного законодавства, оскільки підтверджує той факт, що учасник закупівлі дійсно матиме можливість постачати саме якісні лікарські засоби в необхідній кількості для здійснення безперебійної роботи клінічних лікарень, від якої залежить життя та здоров’я громадян, які отримують лікування. Метою встановлення у тендерній документації до закупівлі вимоги щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників є уникнення можливості постачання фальсифікованих лікарських засобів та запобігання можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки фармацевтичної продукції, що особливо важливо для медичних закладів. Крім того, автором вказаної вимоги не надано жодних підтверджень того, яким чином вимога, встановлена в Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо надання учасником гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, порушує чи обмежує права автора на участь в закупівлі. Вимога щодо надання гарантійного листа не обмежується вимогою до учасників отримувати такий гарантійний лист виключно у виробника. Твердження автора щодо можливості виробниками лікарських засобів штучно не допускати учасників до закупівлі шляхом ненадання листа авторизації є таким, що не відповідає дійсності, оскільки такий гарантійний лист може бути отримано також у представників, дистриб’юторів, філій виробників, яких на ринку значна кількість. Крім того, автор вимоги тільки припускає можливість ненадання гарантійних листів виробниками, в той же час не вказує, що ним було отримано відмову від виробника (представництва, філії виробника) або представника, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником в отриманні таких гарантійних листів.
На підставі вищевикладеного, в вимозі щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовлено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" #40477029 |
Рішення скасоване |
643 950,00
UAH
|
20 жовтня 2022 12:11
|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" #40477029 |
Відхилено |
643 950,00
UAH
|
20 жовтня 2022 12:12
|
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" #40581739 |
Переможець |
1 640 294,60
UAH
|
25 жовтня 2022 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 16:22
|
ЦОЗ-ТН-1304.pdf | укладений |
31 жовтня 2022 16:22
|