Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (відновлення елементів благоустрою) проїжджої частини пров. Виноградний в с. Роксолани Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області
Очікувана вартість
1 112 892,00 UAH
UA-2022-09-22-000588-a ● 48008862b2ac4bfb9d871490308886e8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04380270 |
Місцезнаходження: | 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник,Одеський р-н, Одеська обл. |
Контактна особа: |
Ляшенко Юрій Сергійович +380485149100 123o@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2022 09:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2022 09:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2022 09:16 |
Очікувана вартість: | 1 112 892,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 128,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (відновлення елементів благоустрою) проїжджої частини пров. Виноградний в с. Роксолани Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67842, Україна, Одеська область, с.Дальник, вул.Дружби,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2022 09:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2022 09:11 |
Оголошення-Виноградний.docx | |
22 вересня 2022 09:11 |
Додаток3 Виноградний.docx | |
22 вересня 2022 09:11 |
Додаток1 Виноградний.docx | |
22 вересня 2022 09:11 |
додаток 2 Виноградний.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
АБЗ
Дата подання: 22 вересня 2022 19:20
Дата відповіді: 23 вересня 2022 16:12
В Додатоку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в пункті 12 встановлено наступне :
*Довідка повинна містити інформацію про місцезнаходження АБЗ, модель АБЗ, потужність АБЗ (тон/годину).
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. ВИРОБНИЧА ПОТУЖНІСТЬ АБЗ – НЕ МЕНШЕ 200 т/год
Чим Замовник може пояснити вимогу до АБЗ в 200 т/год ??
Технічним завданням встановлено:
улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей (до товщ.сер.7 см) м2, покриття 626,7 - це скільки потрібно ?? 100 тонн асфальту ??
Тобто майже будь-який АБЗ, навіть з потужністю 20 т/год, може в одну зміну закрити потреби об'єкту в асфальтобетоні, але Замовник встановив вимогу в 200 т/год. дискримінуючи учасників які мають менш потужні АБЗ.
Дану вимогу неможливо нічим обґрунтувати, окрім як умисним встановленням таких умов ТД задля того, щоб зменшити кількість учасників, які б змогли взяти участь у даній закупівлі, та провести торги лише для того з ким домовились про відкат ))
Чекаємо на відповідь Замовника, чим обґрунтовано такі умови тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На думку Замовника, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 200 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносити із власником АБЗ відповідної потужності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На думку Замовника, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 200 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносити із власником АБЗ відповідної потужності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дискримінація учасників
Дата подання: 23 вересня 2022 11:24
Дата відповіді: 23 вересня 2022 16:12
Шановний Замовник. Під час вивчення тендерної документації, виявлено вимогу, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації – штучного звуження кола учасників до одного, а саме: у Додатоку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в пункті 12 встановлено наступне : *Довідка повинна містити інформацію про місцезнаходження АБЗ, модель АБЗ, потужність АБЗ (тон/годину). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. ВИРОБНИЧА ПОТУЖНІСТЬ АБЗ – НЕ МЕНШЕ 200 т/год.
Таким чином ми як потенційний учасник маємо власний АБЗ виробничою потужністю 160 тон/год. Що не вплине на швидкість і якість виконання робіт для здійснення яких потрібно лише 100 - 102 тонни асфальтобетонної суміші, тобто 35-45 хвилин роботи АБЗ.
Вищезазначене не обмежують можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі.
Таким чином замовник порушив Статтю 5 «Закону України про публічні закупівлі»
А саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
{Статтю 5 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text
Просимо внести зміни до даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На думку Замовника, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 200 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносити із власником АБЗ відповідної потужності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На думку Замовника, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 200 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносити із власником АБЗ відповідної потужності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
АБЗ
Дата подання: 24 вересня 2022 10:25
Дата відповіді: 26 вересня 2022 16:05
Цікаво, що інші Замовники які проводять закупівлі на ремонт доріг державного значення на сумму понад 1 млрд грн , вимагають від учасників АБЗ потужністю 160 т/год. В той же час Дальницька сільська рада проводить торги на 1 млн грн і вимагає АБЗ потужністю 200 т/год.
У нас як потенційного учасника , є в наявності АБЗ потужністю 100 т/год, який повністю задовольнить потреби об'єкту в асфальтобетонні за 1 годину.
Встановивши вимогу в 200 т/год ви дискримінуєте нас як потенційного учасника, чим порушуєте наші права.
Вимагаємо внести зміни до ТД, або ми будемо вимушені звернутися до контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На думку Замовника, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 200 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносити із власником АБЗ відповідної потужності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На думку Замовника, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 200 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносити із власником АБЗ відповідної потужності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
АБЗ
Дата подання: 24 вересня 2022 10:34
Дата відповіді: 26 вересня 2022 16:06
У вас відкат скільки % ?
Відповідь: Закупівля здійснюється відповідно до діючого законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2022 09:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
1 108 606,80
UAH з ПДВ
|
1 108 606,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" #42846767 |
Переможець |
1 108 606,80
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2022 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2022 10:43
|
img20221010_10302146.pdf | укладений |
10 жовтня 2022 10:39
|