Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (відновлення елементів благоустрою) проїжджої частини пров. Виноградний в с. Роксолани Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області
Очікувана вартість
1 112 892,00 UAH
UA-2022-09-22-000588-a 48008862b2ac4bfb9d871490308886e8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Юрій Сергійович

+380485149100 123o@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04380270
Місцезнаходження: 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник,Одеський р-н, Одеська обл.
Контактна особа: Ляшенко Юрій Сергійович
+380485149100
123o@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2022 09:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2022 09:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2022 09:16
Очікувана вартість: 1 112 892,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 128,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (відновлення елементів благоустрою) проїжджої частини пров. Виноградний в с. Роксолани Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67842, Україна, Одеська область, с.Дальник, вул.Дружби,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2022 09:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 09:11
Оголошення-Виноградний.docx
22 вересня 2022 09:11
Додаток3 Виноградний.docx
22 вересня 2022 09:11
Додаток1 Виноградний.docx
22 вересня 2022 09:11
додаток 2 Виноградний.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

АБЗ
Дата подання: 22 вересня 2022 19:20
Дата відповіді: 23 вересня 2022 16:12
В Додатоку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в пункті 12 встановлено наступне : *Довідка повинна містити інформацію про місцезнаходження АБЗ, модель АБЗ, потужність АБЗ (тон/годину). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. ВИРОБНИЧА ПОТУЖНІСТЬ АБЗ – НЕ МЕНШЕ 200 т/год Чим Замовник може пояснити вимогу до АБЗ в 200 т/год ?? Технічним завданням встановлено: улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей (до товщ.сер.7 см) м2, покриття 626,7 - це скільки потрібно ?? 100 тонн асфальту ?? Тобто майже будь-який АБЗ, навіть з потужністю 20 т/год, може в одну зміну закрити потреби об'єкту в асфальтобетоні, але Замовник встановив вимогу в 200 т/год. дискримінуючи учасників які мають менш потужні АБЗ. Дану вимогу неможливо нічим обґрунтувати, окрім як умисним встановленням таких умов ТД задля того, щоб зменшити кількість учасників, які б змогли взяти участь у даній закупівлі, та провести торги лише для того з ким домовились про відкат )) Чекаємо на відповідь Замовника, чим обґрунтовано такі умови тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На думку Замовника, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 200 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносити із власником АБЗ відповідної потужності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дискримінація учасників
Дата подання: 23 вересня 2022 11:24
Дата відповіді: 23 вересня 2022 16:12
Шановний Замовник. Під час вивчення тендерної документації, виявлено вимогу, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації – штучного звуження кола учасників до одного, а саме: у Додатоку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в пункті 12 встановлено наступне : *Довідка повинна містити інформацію про місцезнаходження АБЗ, модель АБЗ, потужність АБЗ (тон/годину). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. ВИРОБНИЧА ПОТУЖНІСТЬ АБЗ – НЕ МЕНШЕ 200 т/год. Таким чином ми як потенційний учасник маємо власний АБЗ виробничою потужністю 160 тон/год. Що не вплине на швидкість і якість виконання робіт для здійснення яких потрібно лише 100 - 102 тонни асфальтобетонної суміші, тобто 35-45 хвилин роботи АБЗ. Вищезазначене не обмежують можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Таким чином замовник порушив Статтю 5 «Закону України про публічні закупівлі» А саме: Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. {Статтю 5 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text Просимо внести зміни до даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На думку Замовника, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 200 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносити із власником АБЗ відповідної потужності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
АБЗ
Дата подання: 24 вересня 2022 10:25
Дата відповіді: 26 вересня 2022 16:05
Цікаво, що інші Замовники які проводять закупівлі на ремонт доріг державного значення на сумму понад 1 млрд грн , вимагають від учасників АБЗ потужністю 160 т/год. В той же час Дальницька сільська рада проводить торги на 1 млн грн і вимагає АБЗ потужністю 200 т/год. У нас як потенційного учасника , є в наявності АБЗ потужністю 100 т/год, який повністю задовольнить потреби об'єкту в асфальтобетонні за 1 годину. Встановивши вимогу в 200 т/год ви дискримінуєте нас як потенційного учасника, чим порушуєте наші права. Вимагаємо внести зміни до ТД, або ми будемо вимушені звернутися до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На думку Замовника, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 200 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносити із власником АБЗ відповідної потужності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
АБЗ
Дата подання: 24 вересня 2022 10:34
Дата відповіді: 26 вересня 2022 16:06
У вас відкат скільки % ?
Відповідь: Закупівля здійснюється відповідно до діючого законодавства України.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2022 09:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" 1 108 606,80
UAH з ПДВ
1 108 606,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2022 09:06
Електронний підпис
30 вересня 2022 09:06
09. Договірна ціна.pdf
30 вересня 2022 09:06
09. Договірна ціна.pdf.p7s
30 вересня 2022 09:06
04. Наказ-призначення.pdf.p7s
30 вересня 2022 09:06
08. Проект-договору.pdf.p7s
30 вересня 2022 09:06
11.2 Договір ВКФ КВАРЦ.pdf
30 вересня 2022 09:06
11. Довідка МТБ.pdf.p7s
30 вересня 2022 09:06
11. Довідка МТБ.pdf
30 вересня 2022 09:06
11.1 Договір ТОВ АВТОДОР.pdf
30 вересня 2022 09:06
13. Довідка-працівників.pdf
30 вересня 2022 09:06
13.2 Скан-копії дипломів.pdf
30 вересня 2022 09:06
16. Захист-довкілля.pdf
30 вересня 2022 09:06
04. Наказ-призначення.pdf
30 вересня 2022 09:06
08. Проект-договору.pdf
30 вересня 2022 09:06
03. Витяг ПДВ Паритет.pdf
30 вересня 2022 09:06
01. Довідка-про-учасника.pdf
30 вересня 2022 09:06
16. Захист-довкілля.pdf.p7s
30 вересня 2022 09:06
03. Витяг ПДВ Паритет.pdf.p7s
30 вересня 2022 09:06
14. Аналогічний-договір.pdf
30 вересня 2022 09:06
11.2 Договір ВКФ КВАРЦ.pdf.p7s
30 вересня 2022 09:06
12. Довідка АБЗ.pdf.p7s
30 вересня 2022 09:06
02. Ліцензія Паритет.pdf.p7s
30 вересня 2022 09:06
12. Довідка АБЗ.pdf
30 вересня 2022 09:06
07. Погодження-вимоги-тх.pdf
30 вересня 2022 09:06
02. Ліцензія Паритет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"
#42846767
Переможець 1 108 606,80
UAH з ПДВ
04 жовтня 2022 14:20

Документи

04 жовтня 2022 14:20
Електронний підпис
04 жовтня 2022 14:16
протокол переможця.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2022 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"
#42846767
1 108 606,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2022 14:20
Електронний підпис
04 жовтня 2022 14:16
протокол переможця.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 17:24
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2022 10:43
img20221010_10302146.pdf укладений
10 жовтня 2022 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 108 606,80
UAH (в тому числі ПДВ 184 767,80 UAH)