Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень санвузлів Уманського навчально-виховного комплексу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7-колегіум за адресою: м. Умань вул. Слонського Анатолія, 12
Очікувана вартість
1 143 800,00 UAH
UA-2022-09-21-011914-a e0798d0772044fbaa291699bc68e7c41
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войченко Інна

380474432460 umanosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44308884
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Площа Соборності буд.1
Контактна особа: Войченко Інна
380474432460
umanosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2022 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2022 12:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2022 13:14
Очікувана вартість: 1 143 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 719,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія, подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням пропозиції у формі PDF з накладанням ЕЦП гаранта у розмірі 11 438,00 грн. Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення пропозиції у випадку невиконання учасником своїх зобов'язань щодо наданої ним пропозиції. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції становить не менше строку, протягом якого пропозиції є дійсними. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 44308884 Україна, 20300, Черкаська обл., м. Умань, площа Соборності, 1 Тел. +380474432128 р/р UA358201720355249021000120390 Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП гаранта. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі невиконання учасником своїх зобов'язань щодо наданої ним пропозиції. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі 11438,00грн. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції Замовник повертає забезпечення пропозиції протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції у разі: закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в документації; укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем; відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається замовником у разі: відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого і пропозиції вважаються чинними; непідписання учасником, який став переможцем, договору про закупівлю; ненадання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 11438 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень санвузлів Уманського навчально-виховного комплексу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7-колегіум за адресою: м. Умань вул. Слонського Анатолія, 12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Слонського Анатолія, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів. Розрахунки проводяться в порядку, встановленому даним Договором, шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ № 3). Представник Замовника протягом 3 (трьох) днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі обсягів наданих послуг, перевіряє виконання згідно представленого Акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань. Підрядник на письмову вимогу Замовника надає документи, що підтверджують використання кількості матеріалів для виконання послуг. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні абзацу 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних Сторонами актів форми КБ-2в і довідок форми КБ-3. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія, подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням пропозиції у формі PDF з накладанням ЕЦП гаранта у розмірі 11 438,00 грн. Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення пропозиції у випадку невиконання учасником своїх зобов'язань щодо наданої ним пропозиції. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції становить не менше строку, протягом якого пропозиції є дійсними. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 44308884 Україна, 20300, Черкаська обл., м. Умань, площа Соборності, 1 Тел. +380474432128 р/р UA358201720355249021000120390 Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП гаранта. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі невиконання учасником своїх зобов'язань щодо наданої ним пропозиції. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі 11438,00грн. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції Замовник повертає забезпечення пропозиції протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції у разі: закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в документації; укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем; відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається замовником у разі: відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого і пропозиції вважаються чинними; непідписання учасником, який став переможцем, договору про закупівлю; ненадання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).

Сума забезпечення: 11438 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія
21 вересня 2022 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2022 19:35
оголошення 7 школа санвузли.docx
21 вересня 2022 19:28
Технічне завдання 7 школа санвузли.docx
21 вересня 2022 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2022 19:35
оголошення 7 школа санвузли.docx
21 вересня 2022 19:28
оголошення 7 школа санвузли.docx
21 вересня 2022 19:28
Технічне завдання 7 школа санвузли.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-21-011914-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2", Код ЄДРПОУ:41041022
Дата подання: 26 вересня 2022 15:57
Вимога до Замовника
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 1 «4. Наявність фінансової спроможності» До Оголошення, пункт 4.1 Для підтвердження фінансової спроможності, Учасник повинен підтвердити наявність на банківських/кредитних рахунках не менше 1 000 000, 00 гривень шляхом надання відповідної довідки, наданої банківською установою. Також в таблиці «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі:» п.15 вказано- Оригінал довідки з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про вiдкриття рахунку, отриману (-ані) не раніше, ніж дата оголошення про проведення даної закупівлі, про наявність власних або кредитних коштів в розмірі не менше 60% вартості закупівлі. (Дві вимоги які суперечать одна одній.) Такі вимоги є дискримінаційними, та такими, що потребують обов’язковому видаленню шляхом внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В даній ситуації, вимоги про наявність на банківських/кредитних рахунках не менше 1 000 000, 00 гривень, та про наявність власних або кредитних коштів в розмірі не менше 60% вартості закупівлі, є такими, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній процедурі закупівлі та призводить до дискримінації потенційних учасників, а у випадку, якщо дані вимоги не буде змінено, це призведе до майбутньої дискваліфікації.
Акцентуємо увагу в першу чергу на тому, що вищезазначені вимоги не відносяться до розділу кваліфікаційного критерію підтвердження фінансової спроможності учасника, яка підтверджується фінансовою звітністю. Крім того, в свою чергу навіть наявність фінансової спроможності учасника, яка підтверджується фінансовою звітністю, стосується саме річного доходу (виручки), що відповідає нормам Закону.
Водночас, наявність обігових коштів в учасника жодним чином не вказує про фінансову спроможність учасника.
Крім того, наявність обігових коштів у вказаному розмірі також не свідчить про кращу якість виконання робіт майбутнього виконавця за договором таким учасником, а враховуючи очікувану вартість даної процедури закупівлі – лише обмежує коло потенційних учасників.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 24 Закону, просимо внести зміни до Оголошення у Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, та пропонуємо видалити вищезазначені вимоги з Додатка 1 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 вересня 2022 10:42
Шановний Учасник . Замовник не обмежує коло потенційних Учасників, так як на період воєнного стану в Україні хоче залучити до виконання робіт фінансово спроможних Учасників. Вашу вимогу розглянуто та часткоаво будуть внесені зміни до технічної документації.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 вересня 2022 17:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В зв’язку з допущеною помилкою при оприлюдненні оголошення № закупівлі UA-2022-09-21-011914-a (технічна описка у переліку документів, викладеному Замовником у оголошенні) та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених пунктом 2 частини 17 статті 14 Закону.
Документи:
27 вересня 2022 17:09
Електронний підпис
27 вересня 2022 17:07
Протокод ЗОШ №7.pdf