Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду будівлі Управління поліції охорони в Черкаській області за адресою: вулиця Хоменка, 3/1 в м. Черкаси
Очікувана вартість
3 691 618,80 UAH
UA-2022-09-21-011599-a 23e8d7fd5fc848bc9a078a9d5bc19565
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Колотило

+380960493282 uk_2903@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 40109037
Місцезнаходження: 18008, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Хоменко, 3/1
Контактна особа: Юрій Колотило
+380960493282
uk_2903@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2022 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 3 691 618,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 458,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(Відповідно до п. 3—7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом № 2526-IX від 16.08.2022). Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану врегульовано Постановою КМУ від 28.02.2022 року № 169. Відповідно до абз. 3 пп. 1 п. 1 Постанови, Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”).
Закупівля здійснюється з врахуванням Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду будівлі Управління поліції охорони в Черкаській області за адресою: вулиця Хоменка, 3/1 в м. Черкаси"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18008, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця Хоменка 3/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт у випадках визначених законодавством може здійснюватись попередня оплата. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2022 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2022 17:50
Кап. ремонт_Оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КРЕОР" 3 508 062,00
UAH з ПДВ
3 508 062,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2022 17:43
Електронний підпис
29 вересня 2022 17:30
UA-2022-09-21-011599-a_1.pdf
29 вересня 2022 17:30
кошториси_UA-2022-09-21-011599-a.rar
29 вересня 2022 17:30
UA-2022-09-21-011599-a_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КРЕОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КРЕОР"
#35377334
Переможець 3 508 062,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2022 11:29

Документи

04 жовтня 2022 11:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2022 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КРЕОР"
#35377334
3 508 062,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2022 11:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2023 16:10
Додаток №3 до ДУ №4.pdf зміни до договору
23 травня 2023 15:41
Додаток №2 до ДУ №4.pdf зміни до договору
23 травня 2023 15:41
Додаток №1 до ДУ №4.pdf зміни до договору
23 травня 2023 15:41
ДУ №4 КРЕОР.pdf зміни до договору
23 травня 2023 15:41
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2023 11:18
ДУ №3 БК Креор.pdf зміни до договору
22 лютого 2023 10:59
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2022 10:48
рішення від 25.11.2022.pdf зміни до договору
25 листопада 2022 10:45
ДУ.jpg зміни до договору
25 листопада 2022 10:45
графік робіт.pdf зміни до договору
25 листопада 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2022 14:23
scan.pdf зміни до договору
12 жовтня 2022 11:51
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 11:03
договір 3438.pdf укладений
07 жовтня 2022 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до права Сторін щодо здійснення попередньої оплати передбаченого нормами законодавства та умовами оголошення Сторони дійшли згоди викласти п.1 Розділу Проведення розрахунків за виконані роботи Договору: "1. Порядок розрахунків за виконані роботи здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 р. "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" зі змінами від 29.07.2022 р. Замовник до початку виконання робіт при наявності коштів протягом 10 календарних днів з моменту підписання договору здійснює на розрахунковий рахунок Підрядника попередню оплату в розмірі до 30 % від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів, а саме 1 049 839,82 грн.
Номер договору про закупівлю: 3438
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк виконання робіт та строк дії договору до 19 лютого 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 3438
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк виконання робіт та строк дії договору до 20 травня 2023 року
Номер договору про закупівлю: 3438
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: 3438
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML