Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 37420000-8 Гімнастичний інвентар (Облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) закладів освіти гімнастичними матами)»
Очікувана вартість
2 548 369,20 UAH
UA-2022-09-21-009576-a 51577474cc2a40b99b7fc42cc986d74e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрмакова Валентина Юріївна

380442423706 solomruo2423706@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12
Контактна особа: Єрмакова Валентина Юріївна
380442423706
solomruo2423706@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2022 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2022 15:54
Очікувана вартість: 2 548 369,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 741,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37420000-8: Гімнастичний інвентар


Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 штуки
«ДК 021:2015 - 37420000-8 Гімнастичний інвентар (Облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) закладів освіти гімнастичними матами)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 37420000-8 — Гімнастичний інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2022 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2022 16:01
Перелік змін_мати.docx
26 вересня 2022 16:01
УЗ мати зі змінами.docx
26 вересня 2022 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2022 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2022 16:01
Перелік змін_мати.docx
26 вересня 2022 16:01
УЗ мати зі змінами.docx
21 вересня 2022 15:49
УЗ мати.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення стосовно вимог
Дата подання: 23 вересня 2022 17:43
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:02
Шановний замовнику! Просимо Вас внести уточнення стосовно: - в додатку 2 в пункті 2.2 від учасника вимається "копію чинного на дату розкриття пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує виготовлення товару у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» (ГОСТ 22046-2002, IDT); ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови», виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного висновку в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі)". При цьому сама закупівля розміщена в системі Прозорро під кодом ДК 021:2015 - 37420000-8 Гімнастичний інвентар, з предметом закупілі - "Гімнастичні мати". Чи не доречніше було б вимагати надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи саме на мати, а не на меблі? В свою чергу гімнастичний інвентар може виготовлятися у відповідності до стандартів свого класу, наприклад ДСТУ EN 915:2017, ГОСТ Р 55789-2019, ДСТУ 2030-92, ГОСТ Р 59380-2021, ДСТУ EN 1176-1:2018 тощо, але ніяк не до стандартів які стосуються виготовлення меблів. Також хочемо зазначити, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи підтверджує саме БЕЗПЕЧНІСТЬ товарів, а не їх виготовлення у ВІДПОВІДНОСТІ до будь-яких ДСТУ чи ГОСТів. А Відповідність вимогам, в свою чергу, підтверджується сертифікатом відповідності який видається "Органом з Оцінки Відповідності", а не "Державною Службою України з питань Безпечності Харчових продуктів та захисту споживачів (раніше - Санітарно-епідеміологічною станцією). - Дотаток 1 ТД містить пункт 1.3 "Для учасників юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" з вимогою надати: "Інформаційна довідка про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) із зазначенням такої інформації". Сам пункт 9 частини другої статті 9 вище зазначеного закону звучить так: "інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, організацій водокористувачів, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності;" Чи правильно ми розуміємо, що дана вимога стосується ТІЛЬКИ Юридичних осіб, а фізичні-особи підприємці не повинні надавати дану довідку, так как вони не мають бенефіціарного власника? Просимо Вас відповісти на запитання та внести уточнення до вимог ТД. З повагою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику, наразі готуються зміни. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2022 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛЮК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" 2 093 052,00
UAH з ПДВ
2 093 052,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АйПроджект" 2 548 260,00
UAH з ПДВ
2 548 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2022 14:49
Електронний підпис
30 вересня 2022 14:46
2.Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2022 14:46
17. Гарантійний строк.pdf
30 вересня 2022 14:46
16.4..Лист відгук.pdf
30 вересня 2022 14:46
4. Проект Договору.pdf
30 вересня 2022 14:46
28.2 Лист від виробника.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2022 19:06
Електронний підпис
02 жовтня 2022 18:49
Електронний підпис
01 жовтня 2022 21:14
Електронний підпис
01 жовтня 2022 21:04
22. ISO 9001.pdf
01 жовтня 2022 21:04
10. Пропозиція.pdf
01 жовтня 2022 21:04
7. Рішення власника.pdf
01 жовтня 2022 21:04
20.1. Висновок ДСЕЕ.pdf
01 жовтня 2022 21:04
8. Статут.pdf
01 жовтня 2022 21:04
27.Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2022 21:04
19. Виписка з ЄДР.pdf
01 жовтня 2022 21:04
21. ISO 14001.pdf
01 жовтня 2022 21:04
7.1. Наказ директора.pdf
01 жовтня 2022 21:04
1. Інформація щодо мови.pdf
01 жовтня 2022 21:04
15.1 Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛЮК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

ПП "АйПроджект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛЮК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2158600815
Відхилено 2 093 052,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2022 12:33
ПП "АйПроджект"
#44323876
Рішення скасоване 2 548 260,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2022 16:12
ПП "АйПроджект"
#44323876
Відхилено 2 548 260,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2022 16:14

Документи

10 жовтня 2022 12:31
Електронний підпис

Документи

11 жовтня 2022 11:16
Електронний підпис
11 жовтня 2022 11:08
Scan_0003.pdf

Документи

18 жовтня 2022 16:13
Електронний підпис
18 жовтня 2022 16:12
SCAN_20221018_161116302.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій