Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Service for configuration and technical support of hardware complexes
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
Контактна особа: |
Зараєва Наталія Сергіївна 380675508188 zaraevans82@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MUNICIPAL ENTERPRISE "INFORMATYKA" OF EXECUTIVE AUTHORITY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION) |
National ID: | 31024875 |
Contact point: |
ZARAIEVA NATALIIA 380675508188 zaraevans82@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2022 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 13:54 |
Очікувана вартість: | 6 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 1) Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – Тендерна документація на закупівлю “Послуга з налаштування та технічного супроводу апаратних комплексів, згідно з ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; назву банку бенефіціара – його назву та адресу – «Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, IBAN: UA408201720344330002000049394» дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії до «___» _________ 2022 р. включно. Гарантія не може бути відкликана гарантом»; умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору про надання “Послуга з налаштування та технічного супроводу апаратних комплексів, згідно з ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». Банківська гарантія має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку. Гарантія не повинна містити посилань, що можуть давати підстави для зменшення чи коригування її суми внаслідок гарантійного випадку, зокрема таких посилань як «банк гарантує сплату в межах загальної суми…», «банк гарантує сплатити суму, що не перевищує…» тощо. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданого учасником у формі банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору: 1 % від вартості договору. Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, така гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Банківська гарантія в паперовому вигляді надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; Банківська гарантія в електронному вигляді, надсилається на електронну адресу замовника: Е-mail: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник відділу діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Publication date: | 21 вересня 2022 12:39 |
Enquiries until: | 14 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 жовтня 2022 17:00 |
Information
Estimated total value: | 6 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 34 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надану Послугу проводяться Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданої Послуги та рахунок-фактуру на рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2022 12:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2022 12:31 |
ТД_обслуговування ЦОД (1) (1).docx | |
21 вересня 2022 12:29 |
Оголошення англ. тех супровід.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-29-000025 ● 9dbe7a11827e4748a6bb41a2da312b91
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2022 № 292
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2022 № 292
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-09-21-003528-a 21.09.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-02 15:36:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з налаштування та технічного супроводу апаратних комплексів (код за ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-09-21-003528-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-06 11:37:02
Відповідь на запит
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо вашого запиту на пояснення від 02.12.2022 р. при проведенні моніторингу (UA-M-2022-11-29-000025) повідомляє наступне.
КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, відповідно до заходу п.16.5 «Модернізація та функціональне розширення апаратних комплексів для поточних та перспективних завдань» здійснює закупівлю послуги з налаштування та технічного супроводу апаратних комплексів за вищезазначеним заходом, як замовник згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно питання, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом Послуга з налаштування та технічного супроводу апаратних комплексів за ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (оголошення UA-2022-09-21-003528-a) були визначені фахівцями КП «Інформатика», виходячи з мети поточного обслуговування; необхідності регулярного контролю якості роботи серверного та мережевого обладнання, що встановлено у центрі обробки даних (ЦОД); рівня доступності централізованих інфраструктурних сервісів, що працюють на цьому серверному та мережевому обладнанні; поточних налаштувань серверного та мережевого обладнання, виявлення та усунення незначних порушень в алгоритмах роботи та на підставі Технічних вимог до закупівлі (Додаток 1 до даного листа), що погоджені Протоколом № 73 від 15.09.2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2022 роки у 2021 – 2022 роках Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Додаток 2 до даного листа).
Доцільність проведення закупівлі, її обсяги, якісні характеристики та очікувана вартість описано в Обгрунтуванні доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2022 рік (Додаток 3 до даного листа).
Розмір бюджетного призначення на виконання заходів з супроводу та технічної підтримки комплексної системи відеоспостереження міста Києва, які визначені п.16.5 «Модернізація та функціональне розширення апаратних комплексів для поточних та перспективних завдань» згідно Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 на 2022 рік, становить 6 900 000,00 грн. з ПДВ.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», шляхом вивчення ринку та надсилання запитів на отримання комерційних пропозицій відповідно до технічного завдання. На підставі отриманих комерційних пропозицій (Додаток 4 до даного листа) та опрацьованої інформації, було сформовано очікувану вартість закупівлі, яка становить 6 900 000,00 грн. з ПДВ.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, відповідно Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 (зі змінами), та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», доступ до власного веб-сайту КП «Інформатика» (https://informatika.kyivcity.gov.ua/) тимчасово заблоковано.
Також, додатково повідомляємо, що з метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1036 від 11.09.2009 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-порталі «Київаудит» (скріншот розміщеного обґрунтування додається - Додаток 5 до даного листа).
Додатки:
1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 7 арк. в 1 прим.;
2. Копія Протоколу № 73 від 15.09.2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2022 роки у 2021 – 2022 роках - на 2 арк. в 1 прим.;
3. Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на 2022 рік – на 5 арк. в 1 прим.;
4. Комерційні пропозиції – на 9 арк. в 1 прим.;
5. Скріншот Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на 2022 рік, розміщеного на веб-порталі «Київаудит» - на 3 арк. в 1 прим.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-12-27 11:11:04
Звернення за роз'ясненням змісту висновку
Північним офісом Держаудитслужби, відповідно до Наказу № 292 від 29.11.2022, проведено моніторинг процедури закупівлі проведеної КП «Інформатика» за предметом - Послуга з налаштування та технічного супроводу апаратних комплексів, 6900000 UAH, за ДК 021:2015:72250000-2, 1,послуга (ID -UA-2022-09-21-003528-a).
23 грудня 2022 року, Північним офісом Держаудитслужби опубліковано відповідний Висновок про результати моніторингу закупівлі (надалі – Висновок).
Пунктом 3 Розділу ІІ Висновку, вказано, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», закріплено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
У зв’язку з чим, просимо надати роз’яснення змісту зобов’язань з огляду на таке.
Станом на день оприлюднення Висновку договір укладений за результатами проведеної закупівлі виконаний в повному обсязі, що підтверджується відповідним Актом № 1 від 16.12.2022 року.
Відповідно до частини 2 статті 598 Цивільного кодексу України, припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом.
Згідно статті 202 Господарського кодексу України, господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами.
Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду.
Тобто, внаслідок надання Виконавцем послуг за укладеним договором, що підтверджується згаданим вище Актом, господарські зобов’язання за цим Договором вже є припиненими, за виключенням гарантійних зобов’язань Виконавця та зобов’язань Замовника з оплати прийнятих послуг.
Таким чином, припинення зобов’язань на вимогу Північного офісу Держаудитслужби призведе до втрати гарантійних зобов’язань Виконавця, що може завдати шкоди інтересам територіальної громади, оскільки закупівля здійснювалась за кошти бюджету міста Києва, а також стягнення коштів з Замовника за фактично надані послуги.
В той же час, припинення зобов’язання за договором, на даному етапі (після надання послуг) призведе до виникнення кредиторської заборгованості у Замовника та застосування штрафних санкцій зі сторони Виконавця.
Крім того, частиною 1 статті 216 ЦК України, закріплено, що недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
Таким чином, з огляду на положення статті 216 ЦК України, та враховуючи факт надання Виконавцем послуг передбачених Договором в повному обсязі – наслідком недійсності Договору буде вимога відшкодувати Виконавцю вартість всіх наданих послуг.
Отже, враховуючи, що основним завдання Держаудитслужби є збереження державних фінансових ресурсів, та зважаючи на абсолютно різні правові наслідки, просимо надати роз’яснення змісту вимоги, а саме вимога Північного офісу Дежраудитслужби – припинити зобов’язання чи застосувати наслідки недійсного правочину.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 2 статті 32 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 05 січня 2023 |
Документи:
05 січня 2023 18:13
|
Електронний підпис |
05 січня 2023 17:47
|
Повідомлення в суд про визнання протиправним та скасування висновку щодо закупівлі UA-2022-09-21-003528-a.jpg |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Українські Інфосистеми" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2022 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Українські Інфосистеми" |
6 600 000,00
UAH з ПДВ
|
6 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ ЕСКОРТ" |
6 702 000,00
UAH з ПДВ
|
6 702 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Українські Інфосистеми" #39210567 |
Переможець |
6 600 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2022 09:26
|
Договір 21112022_21_11_Послуга з налаштування та технічного супроводу апаратних комплексів.pdf | укладений |
22 листопада 2022 09:24
|