Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
97 020,00 UAH
UA-2022-09-21-001148-a 35ce9f06f4784ddca99405c034df801f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андріана Норичка

+380661622930 shkola_6_nov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрийський ліцей №6 Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22414280
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., м. Стрий, вул. Коперніка,1
Контактна особа: Андріана Норичка
+380661622930
shkola_6_nov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3234 штуки
55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул.Коперніка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

21 вересня 2022 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛАТИК ТЕТЯНА ІВАНІВНА
#2199208040
Переможець 97 020,00
UAH
21 вересня 2022 09:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 17:18
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 14:36
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2022 10:52
протокол17.jpeg.jpeg зміни до договору
26 вересня 2022 10:51
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2022 12:48
протокол16.jpeg зміни до договору
21 вересня 2022 12:45
договір6.pdf укладений
21 вересня 2022 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.7, ст.3 Закону України про публічні закупівлі ( двічі було відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників ID: UA-2022-08-30-002550-a та ID: UA-2022-09-07-005425-а) процедура здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час розгляду цього питання порядку денного Замовник вирішив виділити невідповідність між найменуваннями, а саме: після визначення переможця по закупівлі без використання електронної системи, у звіті система підтягнула найменування переможця Латик Тетяна Іванівна, а в Договорі зазначено ФОП Латик Тетяна Іванівна. Згідно вищевказаного обидва найменування належать одному переможцю закупівлі з реєстраційним номером 2199208040.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Договору №6 від 19.09.2022р. в п.3.1 Ціна цього договору наступного змісту: Ціну договору зменшити на 31920,00 грн. Кількість гарячих сніданків для учнів пільгових категорій - 1064 по ціні 30,00 грн. у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі. 2. Відповідно до змін загальна ціна Договору №6 від 19.09.2022р. Становить 65 100,00 грн. Кількість гарячих сніданків для учнів пільгових категорій - 2170 по ціні 30,00 грн. Всі інші умови Договору №6 від 19.09.2022р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по них зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування) 2170 штуки 30,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 65 100,00
UAH