Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні вироби код ДК 021:2015:44220000-8 «Столярні вироби»
Очікувана вартість
4 448 045,33 UAH
UA-2022-09-20-012447-a 19e9b12f6fab4d759944a04e0a89c016
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Марченко

+380664129149 marchenkoalla600@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38212105
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ ВОЛКОВА, будинок 34
Контактна особа: Алла Марченко
+380664129149
marchenkoalla600@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2022 20:15
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2022 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2022 11:00
Очікувана вартість: 4 448 045,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 240,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Закупівля згідно постанови КМУ № 169 від 28.02.2022 (з урахуванням змін) з урахуванням Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" № 2526-ІХ від 16 серпня 2022.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
132 штуки
вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вулиця Волкова, будинок 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
70 штуки
двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вулиця Волкова, будинок 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється в безготівковій формі на підставі видаткової накладної/акту (форма КБ 2в) та рахунку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок переможця протягом 10 (десяти) робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2022 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2022 18:34
Додаток 2 ТХ.docx
21 вересня 2022 18:34
Змінені Додатки до тех характеристик товару.pdf
21 вересня 2022 18:34
ЗМІНИ ДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ.docx
20 вересня 2022 20:15
Оголошення.docx
20 вересня 2022 20:15
Додаток 2 ТХ.docx
20 вересня 2022 20:15
Додаток 3 Договір проєкт.docx
20 вересня 2022 20:15
Додатки 1-6-5 до Технічних характеристик товару.pdf
21 вересня 2022 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2022 20:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2022 18:34
Додаток 2 ТХ.docx
21 вересня 2022 18:34
Змінені Додатки до тех характеристик товару.pdf
21 вересня 2022 18:34
ЗМІНИ ДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ.docx
20 вересня 2022 20:15
Оголошення.docx
20 вересня 2022 20:15
Додаток 2 ТХ.docx
20 вересня 2022 20:15
Додаток 3 Договір проєкт.docx
20 вересня 2022 20:15
Додатки 1-6-5 до Технічних характеристик товару.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 22 вересня 2022 13:26
Дата відповіді: 22 вересня 2022 16:04
Доброго дня, Шановний Замовнику. Уточніть будь ласка чи можливе надданя еквіваленту товару, який за своїми характеристиками відповідає вимогам до предмету закупівлі або є кращим?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо Вам, що звернули увагу на нашу закупівлю. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі предметом закупівлі є вікна та двері які мають різні технічні характеристики.Просимо конкретизувати якого саме виробу та/або його складових розглядається подання еквіваленту .
уточнення
Дата подання: 22 вересня 2022 17:18
Дата відповіді: 23 вересня 2022 16:35
Чи можливе надання еквіваленту стосовно дверей та вікон алюмінієвих та металопластикових, а саме стосовно профілю з якого виготовляються дані товари. Також хочемо зуважити, що профіль Alutech виробляється в Білорусі з території якої здійснюється збройна агресія проти України. Тому вважаємо, що є доіцльним внести зміни у документації та видалити вимогу про профіль Alutech для алюмінієвих конструкцій. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником розглянуто Вашу пропозицію про доцільності внесення змін до документації щодо зміни умови в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відносно профілю алюмінієвого (країна виробник Білорусь) повідомляємо наступне. Згідно ст. 29 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність" у разі якщо дискримінаційні та/або недружні дії щодо України застосовуються державою, визнаною Верховною Радою України державою-агресором та/або державою-окупантом, заходи у відповідь, визначені частиною третьою цієї статті, можуть застосовуватися за рішенням Кабінету Міністрів України. Постанова КМУ № 426 від 09.04.2022 з 11.04.2022 забороняє ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. Проте щодо можливості придбання та/або поставки таких товарів на територію України з Білорусі обмежень немає. Крім того, маємо зауважити, що на об'єкті вже встановлено вироби, виготовлені з профілю Alutech. Тому для закупівлі решти товару встановлено вимогу профіль - Alutech. Враховуючи викладене вище, вважаємо підстави для внесення змін до умов документації відсутні.
уточнення
Дата подання: 23 вересня 2022 17:35
Дата відповіді: 25 вересня 2022 14:38
Скажіть будь ласка, чи можливе надання еквіваленту стосовно дверей та вікон алюмінієвих та металопластикових, а саме стосовно профілю з якого виготовляються дані товари?
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, на об'єктах Замовника частково вже встановлені вироби з профілю Alutech C48, Kommerling 70 ST plus 6 камер, тому інша частина виробів (двері,вікна), що закуповуються на ці ж об'єкти мають бути виготовлені саме з цього ж профілю, еквівалент не допускається.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2022 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПСВ ГРУП" 4 415 824,20
UAH з ПДВ
4 415 824,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2022 16:12
Електронний підпис
28 вересня 2022 16:11
5.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
7.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
SCAN2534 (двер_ ТЕКНО).pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
АЕ6805НВ 19742_19743.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Акт обстеження.PDF.p7s
28 вересня 2022 16:11
Ваг._ 63375802 Серт. _ 22944.PDF.p7s
28 вересня 2022 16:11
Виписка.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
ВитрумПак_Склопакети.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Витяг.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
ВысновокОконЛенты2018.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
ГигиенаMAKO_2020.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Довідка по ТОВ.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Довідка по ФО.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Довідка щодо гарантій.PDF.p7s
28 вересня 2022 16:11
Довідки та листи.rar
28 вересня 2022 16:11
Договір.PDF.p7s
28 вересня 2022 16:11
Договірна ціна.PDF.p7s
28 вересня 2022 16:11
Загальні відомості.PDF.p7s
28 вересня 2022 16:11
КА3803ВТ 19765_19766.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Локальний кошторис.PDF.p7s
28 вересня 2022 16:11
Наказ _1.PDF.p7s
28 вересня 2022 16:11
Паспорт та код.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Протокол випробувань.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Свідоцтво ПДВ.PDF.p7s
28 вересня 2022 16:11
Серт_Укр_профили ТУ_2021.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Сертификат Ловек.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Сертификат.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Сертифікат ПСВ.pdf.p7s
28 вересня 2022 16:11
Сертифікати.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПСВ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПСВ ГРУП"
#38435922
Переможець 4 415 824,20
UAH з ПДВ
29 вересня 2022 16:30

Документи

29 вересня 2022 16:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2022 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПСВ ГРУП"
#38435922
4 415 824,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2022 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2022 13:55
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 14:44
ДУ 1.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 14:38
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2022 15:07
договір 197 2022.pdf укладений
06 жовтня 2022 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору без зміни кількості та якості товару
Номер договору про закупівлю: 197/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2022 — 25 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 913 080,76
UAH (в тому числі ПДВ 652 180,13 UAH)