Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Грабарівський психоневрологічний будинок-інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03189268 |
Місцезнаходження: | 37013, Україна , Полтавська обл., Пирятинський район, село Грабарівка, вул. Пляшечника,18 |
Контактна особа: |
Ольга Гулаткан +380535861146 grabarivka_bi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2022 17:24 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 жовтня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
20 вересня 2022 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-26-000029 ● cc905bca37ee47caae78f5d9c502be61
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2022 08:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.09.2022 № 65-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.09.2022 № 65-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2022-09-20-011856-a, 20.09.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо усунення порушень по закупівлі за номером ID: UA-2022-09-20-011856-a Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на висновок виявлених порушень Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 29.09.2022 р. щодо процедури закупівель за кодом ДК 021:2015 – 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (Ячмінь) ID: UA-2022-09-20-011856-a З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель маємо намір здійснити заходи щодо виявлених порушень в установленому законом порядку, шляхом відміни переговорної процедури (ч. 8 ст.40). Згідно наказу № 171-ОС від 28.09.2022 року уповноваженій особі винести догану з метою усунення та недопущення в подальшому порушень.
2022-09-29 16:23:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності Закону повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури) встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності Закону повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури) встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082.) • відсутній механізм
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2022-10-07 09:57:59
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП АЩАУЛОВА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА #2733407809 |
Переможець |
125 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2022 17:24
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2022 10:29 |
Кінець періоду оскарження: | 15 жовтня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 15 жовтня 2022 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
04 жовтня 2022 10:29
|
Електронний підпис |
04 жовтня 2022 10:28
|
протокол 181.pdf |