Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектної документації та проходження експертизи її кошторисної частини об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт вентиляційної припливно-витяжної системи та кондиціонування їдальні розташованої в адміністративному будинку № 1 за адресою: м. Київ, вул. Богомольця, 10» (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 71320000-7- послуги з інженерного проектування, ДБН А.2.2.-3-2014)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2022-09-20-009669-a 4a20b857e0b24af28de71d87d8f3fbc1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Луцик

+380442549668 m.lutsyk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Контактна особа: Марина Луцик
+380442549668
m.lutsyk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2022 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2022 11:00
Початок аукціону: 29 вересня 2022 12:35
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектної документації та проходження експертизи її кошторисної частини об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт вентиляційної припливно-витяжної системи та кондиціонування їдальні розташованої в адміністративному будинку № 1 за адресою: м. Київ, вул. Богомольця, 10» (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 71320000-7- послуги з інженерного проектування, ДБН А.2.2.-3-2014)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2022 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2022 15:32
Оголошення (спрощена)Проект кап.ремонт вентиляції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога замовника про відвідування об'єкту
Дата подання: 21 вересня 2022 09:26
Дата відповіді: 21 вересня 2022 11:10
Договором на розроблення ПКД передбачено виконання роботи в повному обсязі і за певні кошти (збільшення вартості неможливе). Для участі в закупівлі потенційним підрядникам потрібно витрати певну суму коштів (якщо підрядник з іншого регіону України) для відвідування об'єкту та отримання довідки яка на якість та швидкість роботи не впливає. Підрядник бере на себе зобов'язання виконати роботу у строк, якісно та за кошти передбачені договором (навіть якщо фактична вартість робіт більша ніж умовлено договором). В рішенні Органу оскарження від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212 вказано що замовникам варто утриматися від встановлення таких вимог, тим паче з огляду на епідеміологічну ситуацію в країні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з обсягом робіт для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Також, відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Вимога замовника про відвідування об'єкту
Дата подання: 21 вересня 2022 15:35
Дата відповіді: 21 вересня 2022 16:22
Шановний Замовник. Згідно умовами тендерної документації обстеження будівлі проводити не потрібно. Обстеження будівлі виконує сетрифікований спеціаліст зі складанням звіту. Не розумію, як зв'язано обстеження будівлі якого робити не потрібно з листом ознайомлення з об'єктом для участі в закупівлі. Наголошую, після підписання договору на розробку ПКД підрядник розробляє документацію в повному обсязі який вимагає Замовник та згідно завдання на проектування і за цей обє'м роботи і сплачує Замовник. Чи готовий Замовник відшкодувати витрати учасника в закупівлі для отримання листа відвідування об'єкту???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі витрати, щодо участі у закупівлі оплачуються Учасником.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-20-009669-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ БУД-СОЛЮШН, Код ЄДРПОУ:44470226
Дата подання: 21 вересня 2022 08:18
Усунення вимог до документації учасника
Згідно вимог до підготовки тендерної документації в складі пропозиції необхідно надати лист-підтвердження від замовника про огляд об’єкту для ознайомлення, дану вимогу необхідно видалити тому що: дана вимога тендерної документації є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), адже частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5,22 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2022 08:41
Дана вимога не є дискримінаційною, а навпаки дає можливість Учаснику коректно визначити вартість та обсяги робіт, та в подальшому виключить можливість збільшення вартості закупівлі робіт Учасником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2022 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ " 52 500,00
UAH з ПДВ
52 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" 57 244,80
UAH з ПДВ
57 244,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2022 14:57
Електронний підпис
27 вересня 2022 14:55
цінова пропозиція.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:55
кошторис.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:55
гарантійний лист.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:55
паспорт та код.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:55
свідоцтво Волобуєва.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:55
щодо субпідрядників.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:55
акт огляду.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:55
про Учасника.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:55
лист погодження.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:55
витяг податкова.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:55
сертифікат Волобуєва.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:55
щодо права підпису.pdf.p7s

Публічні документи

27 вересня 2022 14:26
Електронний підпис
27 вересня 2022 14:25
13 Акт огляду.pdf
27 вересня 2022 14:25
1.1 Кошторис.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:25
4 Статут Учасника.pdf
27 вересня 2022 14:25
4 Статут Учасника.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:25
13 Акт огляду.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:25
1.1 Кошторис.pdf
27 вересня 2022 14:25
1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
27 вересня 2022 14:25
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ "

ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ "
#2818406772
Переможець 52 500,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2022 16:52

Документи

29 вересня 2022 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2022 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ "
#2818406772
52 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2022 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2023 13:23
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 10:19
Договір 399 від 17.10.2022.pdf укладений
18 жовтня 2022 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 52 500,00
UAH