Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71250000-5: Складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натур (на місцевості) громадянам, за якими обліковуються земельні ділянки на території Полтавської територіальної громади, які не внесені до Державного земельного кадастру
Очікувана вартість
2 774 000,00 UAH
UA-2022-09-20-008160-a 8b18e3ff472e4190ac5133fb62ad41f8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шимко Наталія Іванівна

+380532560662 shimko1972@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське міське управління земельних ресурсів та земельного кадастру
Код ЄДРПОУ: 25165593
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Соборності,36
Контактна особа: Шимко Наталія Іванівна
+380532560662
shimko1972@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2022 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2022 14:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2022 14:42
Початок аукціону: 06 жовтня 2022 11:12
Очікувана вартість: 2 774 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


36000 м.Полтава вул.Соборності,36 Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
920 послуга
71250000-5: Складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натур (на місцевості) громадянам, за якими обліковуються земельні ділянки на території Полтавської територіальної громади, які не внесені до Державного земельного кадастру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Соборності,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 71250000-5: Складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натур (на місцевості) громадянам, за якими обліковуються земельні ділянки на території Полтавської територіальної громади, які не внесені до Державного земельного кадастру Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2022 13:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 13:42
зміни.doc
22 вересня 2022 13:42
Оголошення про проведення закупівлі (зміни).doc
20 вересня 2022 14:37
Проєкт договору про проведення закупівлі (3).doc
20 вересня 2022 14:37
лист про необхідність.pdf
22 вересня 2022 13:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2022 14:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 13:42
зміни.doc
22 вересня 2022 13:42
Оголошення про проведення закупівлі (зміни).doc
20 вересня 2022 14:37
Оголошення про проведення закупівлі (3).doc
20 вересня 2022 14:37
Проєкт договору про проведення закупівлі (3).doc
20 вересня 2022 14:37
лист про необхідність.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення положень Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 21 вересня 2022 17:04
Дата відповіді: 22 вересня 2022 13:37
Шановний Замовнику! Ознайомившись з викладеною Вами документацією оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), маємо наступні запитання: 1. Відповідно до інформації, розміщеної на авторизованому електронному майданчику, предметом закупівлі є «71250000-5: Складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) громадянам, за якими обліковуються земельні ділянки на території Полтавської територіальної громади, які не внесені до Державного земельного кадастру». Предметом Проекту договору, викладеного у Додатку 3 до Оголошення, також є «(Класифікатор ДК 021:2015 код 71250000-5) Складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натур (на місцевості) громадянам, за якими обліковуються земельні ділянки на території Полтавської територіальної громади, які не внесені до Державного земельного кадастру». Частиною 3 Розділу 3 Програми забезпечення організації та здійснення землеустрою на території Полтавської міської територіальної громади на 2022-2024 роки, викладеної у Додатку 5, теж передбачено «Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)». Всупереч зазначеному, Додаток 1 до Оголошення має назву «Складання технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок» та у Формі тендерної пропозиції (Додаток 2) предмет закупівлі визначений як «Класифікатор ДК 021:2015 код 71250000-5 Складання технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок». Виходячи із вищезазначеного, просимо уточнити предмет закупівлі та конкретний вид робіт (послуг), які необхідно бути виконати (надати) за результатами проведення спрощеної закупівлі та укладеного договору: розробити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж чи технічну документацію із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок, чи можливо іншу документацію із землеустрою? 2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить інформації про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі. Просимо надати відповідну інформацію та уточнити обсяг робіт (послуг), кількість земельних ділянок/об’єктів/документацій/тощо. 3. Очікувана вартість закупівлі визначена Замовником у розмірі 2 774 000,00 грн. Вартість робіт за Проектом Договору (Додаток 3 до Оголошення) становить 3000 грн 00 коп. (три тисячі гривень 00 копійок) за одну розроблену технічну документацію. Проте Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить інформації про кількість технічних документацій, які необхідно буде розробити, тому в Учасників немає можливості зіставити очікувану вартість та вартість робіт за договором. Просимо усунути дану невідповідність. 4. У пункті 1.4. Додатку 4 до Оголошення встановлена вимога щодо надання Учасником інформації про наявність (на підставі права володіння) ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для виконання послуг з проведення інвентаризації земель сільськогосподарського комунальної власності. Ні предметом закупівлі, ні жодним документом, розміщеним Замовником, не передбачено надання послуг з інвентаризації земель. Просимо пояснити встановлення вимога щодо надання такого ліцензійного програмного забезпечення. 5. У пункті 2.1. Додатку 4 до Оголошення встановлена вимога щодо надання інформації про наявність в учасника сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою та сертифікованого інженера-геодезиста. «Кількісний склад (не менше 3-х осіб) та освітньо-професійна підготовка працівників учасника повинна відповідати вимогам статей 26, 66 Закону України «Про землеустрій»». Просимо уточнити точну кількість працівників, наявність яких необхідно підтвердити Учаснику: два сертифікованих інженери-землевпорядники та 1 сертифікований інженер-геодезист (сукупно 3 особи) чи три сертифікованих інженери-землевпорядники та 1 сертифікований інженер-геодезист? 6. У пункті 3.1. Додатку 4 до Оголошення встановлена вимога щодо надання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та копії документів, які підтверджують його (їх) виконання в повному обсязі, проте Замовником не визначено поняття «аналогічного договору». Просимо роз’яснити, який договір вважається «аналогічним» та надати його чітке поняття? Просимо надати відповідь на всі зазначені питання та усунути відображені у зверненні невідповідності в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші уточнення положень Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розглянуті. З приводу зазначеного повідомляємо наступне:
1. Відповідно до інформації, розміщеної на авторизованому електронному майданчику визначений єдиний предмет закупівлі по всіх пунктах викладеного оголошення в новій редакції;
2. Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі визначені в Додатках до оголошення;
3. Кількість технічних документацій буде визначена після подання відповідних заяв від громадян про взяття участі в Програмі (Додаток 1 до Договору), якщо очікувану вартість закупівлі поділити на вартість робіт за Договором отримаємо прогнозовану кількість Договорів передбачених Програмою;
4. Пункт 1.4. Додатку 4 до Оголошення виключено;
5. Щодо надання інформації про кількісний склад та освітньо-професійну підготовку повідомляємо наступне, 1 сертифікований інженер-землевпорядник, 1 сертифікований інженер-геодезист, 1 спеціаліст з відповідною освітою інженер-землевпорядник.
6. Пункт 3.1. Додатку 4 до Оголошення виключено.
Уточнення вимог щодо аналогічного договору
Дата подання: 23 вересня 2022 13:11
Дата відповіді: 23 вересня 2022 15:31
Шановний Замовнику! В ході ознайомлення з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі виникло наступне питання: У додатку 4 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» встановлена вимога щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Роз'яснень щодо документів, які потрібно надати Учаснику для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію в документації не вказано. Після пункту 2.5 додатку 4 документації викладено наступний текст: «Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати:», після якого вказано: «Для підвердження наявності відповідного свідоцтва України про торгівельну марку учасник повинен надати : 4.1 копію належним чином завіреного свідоцтва України про реєстрацію торгівельної марки. 4.2 копію належним чином завіреного висновку про відповідність призначенням умовам надання правової охорони за результатами кваліфікаційної експертизи» Просимо надати роз’яснення щодо даної частини викладеної Вами документації, а саме умови про надання свідоцтва про реєстрацію торгівельної марки та яким чином вона стосується предмету закупівлі, а також надати інформацію щодо аналогічного договору та документи, які потрібно надати учаснику для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,Ваші уточнення щодо Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розглянуті. З приводу зазначеного повідомляємо наступне:
Учасник подає наявні в нього документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При наявності зареєстрованої торгової марки, Учасник подає дані про неї.
Уточнення щодо невикористання торгівельної марки Учасником
Дата подання: 23 вересня 2022 17:24
Дата відповіді: 23 вересня 2022 19:24
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією маємо питання щодо вимоги підвердження наявності відповідного свідоцтва України про торгівельну марку, а саме подання копії завіреного відоцтва України про реєстрацію торгівельної марки та завіреного висновку про відповідність призначенням умовам надання правової охорони за результатами кваліфікаційної експертизи. У випадку відсутності торгівельної марки у Учасника, достатньо буде надання у складі тендерної пропозиції листа-роз’яснення, щодо не використання торгівельної марки Учасником закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше питання на розгляді.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2022 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" 1 796 000,00
UAH з ПДВ
1 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЗРФ ДП "УкрДАГП" 2 219 200,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 2 050 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАП" 2 490 000,00
UAH з ПДВ
2 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРАС-ЛЕНД" 2 719 000,00
UAH з ПДВ
2 719 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2022 18:46
Електронний підпис
06 жовтня 2022 18:46
20. Пропозиція оновлена.pdf
02 жовтня 2022 13:44
Електронний підпис
02 жовтня 2022 13:44
17. Пропозиція.pdf
02 жовтня 2022 13:44
9. Роздольська СР №200-18.pdf
02 жовтня 2022 13:44
10. Суданська СР №71-19.pdf
02 жовтня 2022 13:44
11. Красненська СР №70-19.pdf
02 жовтня 2022 13:44
1. Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2022 13:44
7. Лист-згода Шаповалов.pdf
02 жовтня 2022 13:44
Витяг МВС 02.10.22.rar
02 жовтня 2022 13:44
5. Лист згода Нерушенко.pdf
02 жовтня 2022 13:44
Довідка НАЗК 02.10.22.zip
02 жовтня 2022 13:44
8. Довідка досвід.pdf
02 жовтня 2022 13:44
3. Довідка Працівники.pdf
02 жовтня 2022 13:44
4. Лист згода Люткіна.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2022 10:47
Електронний підпис
05 жовтня 2022 10:32
2022_01_04 Довіреність 2.PDF
05 жовтня 2022 10:32
2022_01_04 Довіреність 2.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
GPS Trimble 0220398561.PDF
05 жовтня 2022 10:32
GPS Trimble 0220398561.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
GPS Trimble 0220413465.PDF
05 жовтня 2022 10:32
GPS Trimble 0220413465.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
ISO 9001.pdf
05 жовтня 2022 10:32
ISO 9001.pdf.p7s
05 жовтня 2022 10:32
Prodanets.pdf
05 жовтня 2022 10:32
Prodanets.pdf.p7s
05 жовтня 2022 10:32
SET 230R 166511.PDF
05 жовтня 2022 10:32
SET 230R 166511.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
Turianytsia.pdf
05 жовтня 2022 10:32
Turianytsia.pdf.p7s
05 жовтня 2022 10:32
Zhyhan.pdf
05 жовтня 2022 10:32
Zhyhan.pdf.p7s
05 жовтня 2022 10:32
Витяг з ЄДР_21_02_2022.pdf
05 жовтня 2022 10:32
Витяг з ЄДР_21_02_2022.pdf
05 жовтня 2022 10:32
Витяг з ЄДР_21_02_2022.pdf.p7s
05 жовтня 2022 10:32
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 01.PDF
05 жовтня 2022 10:32
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 01.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
Д_ЖИГАН.PDF
05 жовтня 2022 10:32
Д_ЖИГАН.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
Д_КОСТЬ.PDF
05 жовтня 2022 10:32
Д_КОСТЬ.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
Д_ПРОДАНЕЦЬ.PDF
05 жовтня 2022 10:32
Д_ПРОДАНЕЦЬ.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
Д_ТУРЯНИЦЯ.PDF
05 жовтня 2022 10:32
Д_ТУРЯНИЦЯ.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ.pdf
05 жовтня 2022 10:32
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ.pdf.p7s
05 жовтня 2022 10:32
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ФІЛІЮ.pdf
05 жовтня 2022 10:32
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ФІЛІЮ.pdf.p7s
05 жовтня 2022 10:32
СВІДОЦТВО ПДВ.PDF
05 жовтня 2022 10:32
СВІДОЦТВО ПДВ.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
СТАТУТ 13.12.2019.pdf
05 жовтня 2022 10:32
СТАТУТ 13.12.2019.pdf.p7s
05 жовтня 2022 10:32
Трудова (Проданець).pdf
05 жовтня 2022 10:32
Трудова (Проданець).pdf.p7s
05 жовтня 2022 10:32
аналогічні договори.PDF
05 жовтня 2022 10:32
аналогічні договори.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
відповідність ст17.PDF
05 жовтня 2022 10:32
відповідність ст17.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
договори.PDF
05 жовтня 2022 10:32
договори.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
згода.PDF
05 жовтня 2022 10:32
згода.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
ліцензія.PDF
05 жовтня 2022 10:32
ліцензія.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
наявність обладнання.PDF
05 жовтня 2022 10:32
наявність працівників.PDF
05 жовтня 2022 10:32
про захист довкілля.PDF
05 жовтня 2022 10:32
про захист довкілля.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
про торгівельну марку.PDF
05 жовтня 2022 10:32
проєкт договору.PDF
05 жовтня 2022 10:32
проєкт договору.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
тендерна пропозиція.PDF
05 жовтня 2022 10:32
тендерна пропозиція.PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
трудова(Жиган).PDF
05 жовтня 2022 10:32
трудова(Жиган).PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
трудова(Кость).PDF
05 жовтня 2022 10:32
трудова(Кость).PDF.p7s
05 жовтня 2022 10:32
трудова(Туряниця).PDF
05 жовтня 2022 10:32
трудова(Туряниця).PDF.p7s

Публічні документи

05 жовтня 2022 12:56
Електронний підпис
05 жовтня 2022 10:11
1. Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2022 10:11
11. Довідка по ст.17.pdf
05 жовтня 2022 10:11
13. Програма (Додаток 5).pdf
05 жовтня 2022 10:11
5. Проект договору.pdf
05 жовтня 2022 10:11
7. Довідка МТБ.pdf
05 жовтня 2022 10:11
Виписка з протоколу.pdf
05 жовтня 2022 10:11
Витяг ПДВ.pdf
05 жовтня 2022 10:11
Накази на директора.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2022 16:25
Електронний підпис
04 жовтня 2022 16:22
Кошторис.pdf
04 жовтня 2022 16:22
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2022 16:22
Проект договору.pdf
04 жовтня 2022 16:22
Аналогічний договір.PDF
04 жовтня 2022 16:22
Технічні специфікації.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"

ЗРФ ДП "УкрДАГП"

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРАС-ЛЕНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"
#33816242
Відхилено 1 299 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2022 09:38
ЗРФ ДП "УкрДАГП"
#43039481
Відхилено 1 300 000,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 08:36
ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
#38922252
Відхилено 1 400 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2022 16:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАП"
#43525059
Відхилено 2 490 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 09:42
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРАС-ЛЕНД"
#40039321
Переможець 2 719 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2022 13:28

Документи

11 жовтня 2022 09:38
Електронний підпис
11 жовтня 2022 09:37
Протокол

Документи

14 жовтня 2022 08:36
Електронний підпис
14 жовтня 2022 08:34
Протокол

Документи

17 жовтня 2022 16:33
Електронний підпис
17 жовтня 2022 16:32
Протокол

Документи

20 жовтня 2022 09:42
Електронний підпис
20 жовтня 2022 09:41
Протокол

Документи

21 жовтня 2022 13:28
Електронний підпис
21 жовтня 2022 13:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2022 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРАС-ЛЕНД"
#40039321
2 719 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2022 13:28
Електронний підпис
21 жовтня 2022 13:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 15:35
акт 117.pdf укладений
20 грудня 2022 15:34
акт 116.pdf укладений
20 грудня 2022 15:34
акт 114.pdf укладений
20 грудня 2022 15:34
акт 113.pdf укладений
20 грудня 2022 15:34
акт 110.pdf укладений
20 грудня 2022 15:34
акт 109.pdf укладений
20 грудня 2022 15:34
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 15:31
лист форас ленд.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 15:30
Додаткова угода зміни до договору
20 грудня 2022 15:30
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 10:24
Договір укладений
24 жовтня 2022 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 1 089 960,74
UAH (в тому числі ПДВ 181 660,12 UAH)