Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
22Т-049_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева електрозварна прямошовна Ø325х8мм ДСТУ 8943:2019 або еквівалент)
22Т-049_44160000-9 - Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items (Straight-seam steel electrowelded pipe Ø325x8mm DSTU 8943:2019 or equivalent)
22Т-049_44160000-9 - Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items (Straight-seam steel electrowelded pipe Ø325x8mm DSTU 8943:2019 or equivalent)
Очікувана вартість
34 959 519,23 UAH
UA-2022-09-20-006319-a ● 160e9b388012464eaa8981890d437712
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Іван Зазерін +380674048501 i.zazerin@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ігор Петрук +380444614706 igor.petruk@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC UKRGASVYDOBUVANNYA |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Ivan Zazerin +380674048501 i.zazerin@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Ігор Петрук +380444614706 igor.petruk@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2022 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 34 959 519,23 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 349 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.7 та п.8 Розділу І. Загальні положення та додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1048785.58 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення та додатку 8.1 до тендерної документації |
Publication date: | 20 вересня 2022 13:20 |
Enquiries until: | 20 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 жовтня 2022 15:00 |
Information
Estimated total value: | 34 959 519 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 349 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 тонни
Труба сталева електрозварна прямошовна, Ø325х8мм, ст.3-20 ДСТУ 8943:2019 або ГОСТ 10704-91 або ГОСТ 10706-76 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82424, Україна, Львівська область, с. Угереське, вул. Жидачівська 56
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Pipe steel electrowelded straight-seam, Ø325х8mm, st. 3-20 ДСТУ 8943: 2019 or ГОСТ 10704-91 or ГОСТ 10706-76 or equivalent
CPV: 44160000-9
Період постачання:
по 31 березня 2023
61 тонни
Труба сталева електрозварна прямошовна, Ø325х8мм, ст.3-20 ДСТУ 8943:2019 або ГОСТ 10704-91 або ГОСТ 10706-76 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39430, Україна, Полтавська область, с. Селещина, вул. Богдана Хмельницького 9
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Pipe steel electrowelded straight-seam, Ø325х8mm, st. 3-20 ДСТУ 8943: 2019 or ГОСТ 10704-91 or ГОСТ 10706-76 or equivalent
CPV: 44160000-9
Період постачання:
по 31 березня 2023
315 тонни
Труба сталева електрозварна прямошовна, Ø325х8мм, ст.3-20 ДСТУ 8943:2019 або ГОСТ 10704-91 або ГОСТ 10706-76 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63011, Україна, Харківська область, смт. Старий Мерчик, Склад №3 ШГВ
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Pipe steel electrowelded straight-seam, Ø325х8mm, st. 3-20 ДСТУ 8943: 2019 or ГОСТ 10704-91 or ГОСТ 10706-76 or equivalent
CPV: 44160000-9
Період постачання:
по 31 березня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки Товару протягом 30 календарних днів з дати з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2022 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2022 14:45 |
Додаток 4 договір труба.docx | |
21 жовтня 2022 14:45 |
ТД_22Т-049_Труба 325х8.docx | |
21 жовтня 2022 14:45 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
20 вересня 2022 13:18 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
20 вересня 2022 13:18 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
20 вересня 2022 13:18 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 25.07.22.xlsx |
21 жовтня 2022 14:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2022 14:45 |
Додаток 4 договір труба.docx
|
|||
21 жовтня 2022 14:45 |
ТД_22Т-049_Труба 325х8.docx
|
|||
21 жовтня 2022 14:45 |
перелік змін, що вносяться.docx
|
|||
20 вересня 2022 13:18 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
|||
20 вересня 2022 13:18 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
|||
20 вересня 2022 13:18 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 25.07.22.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Можливість постачання еквіваленту
Дата подання: 29 вересня 2022 18:12
Дата відповіді: 30 вересня 2022 14:17
Доброго дня. Наше підприємство має можливість постачання труб діаметром 323,9мм виготовлених по ДСТУ EN 10217 або по ДСТУ ISO 3183:2017. Просимо відповісти, чи можливо запропонувати до постачання зазначені труби діаметром 323,9мм виготовлені по ДСТУ EN 10217 або по ДСТУ ISO 3183:2017?
Відповідь: Шановний учаснику!
Повідомляємо Вам, що згідно вимог ДСТУ 8943:2019, граничні відхилення по зовнішньому діаметру для труб Ø325х8мм встановлено на рівні +/-0,20мм, таким чином мінімальний дозволений зовнішній розмір труб повинен бути не менш ніж Ø324,8мм.
Якщо діаметр трубної продукції пропозиції Учасника буде відповідати зазначеним розмірам та за умови відповідності запропонованого товару усім іншим технічним вимогам Тендерної документації (в тому числі щодо товщині стінки, довжини труб, характеристик сталі, методів проведення відповідних випробувань і т.д.), пропозиція Учасника під час проведення кваліфікації буде вважатися еквівалентом.
Повідомляємо Вам, що згідно вимог ДСТУ 8943:2019, граничні відхилення по зовнішньому діаметру для труб Ø325х8мм встановлено на рівні +/-0,20мм, таким чином мінімальний дозволений зовнішній розмір труб повинен бути не менш ніж Ø324,8мм.
Якщо діаметр трубної продукції пропозиції Учасника буде відповідати зазначеним розмірам та за умови відповідності запропонованого товару усім іншим технічним вимогам Тендерної документації (в тому числі щодо товщині стінки, довжини труб, характеристик сталі, методів проведення відповідних випробувань і т.д.), пропозиція Учасника під час проведення кваліфікації буде вважатися еквівалентом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-20-006319-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 04 жовтня 2022 11:48
payment
You have listed on PROZORRO the following term: "Payment upon delivery of the Goods within 30 calendar days from the date of signing by the Parties of the act of acceptance and transfer of the Goods or the invoice."
But Sec. 4.2 of your contract draft says:
"4.2. The Supplier during ______ calendar days from the date of funds receival as the prepayment, shall confirm funds’ usage in accordance with Delivery-Acceptance Certificate of Goods or with mediate Act of funds’ usage in accordance with their destination, signed by the authorized representative of the Supplier."
So, are you making prepayment or payment on delivery?
Also, you want delivery of the main part of goods to Kharkiv region, where is active war. Please confirm that if in case of delivery time there still will be dangerous situation, delivery shall be made to your Lviv or Poltava warehouse. Hopefully, with Poltava all will be okay.
=============================
Ви вказали на PROZORRO наступний термін: «Оплата при доставці Товару протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту прийому-передачі Товару або накладної».
Але розд. 4.2 вашого проекту контракту говорить:
«4.2. Постачальник протягом ______ календарних днів з моменту надходження коштів у якості передоплати підтверджує використання коштів згідно з Актом приймання-передачі товарів або посередницьким Актом використання коштів за призначенням, підписаним уповноважений представник Постачальника».
Отже, ви робите передоплату чи оплату при отриманні?
Також ви бажаєте доставити основну частину товару в Харківську область, де ведеться війна. Будь ласка, підтвердьте, що якщо в разі терміну доставки все ще буде небезпечна ситуація, доставка буде здійснена на ваш львівський або полтавський склад. Сподіваюся, з Полтавою все буде гаразд.
Розгорнути
Згорнути
But Sec. 4.2 of your contract draft says:
"4.2. The Supplier during ______ calendar days from the date of funds receival as the prepayment, shall confirm funds’ usage in accordance with Delivery-Acceptance Certificate of Goods or with mediate Act of funds’ usage in accordance with their destination, signed by the authorized representative of the Supplier."
So, are you making prepayment or payment on delivery?
Also, you want delivery of the main part of goods to Kharkiv region, where is active war. Please confirm that if in case of delivery time there still will be dangerous situation, delivery shall be made to your Lviv or Poltava warehouse. Hopefully, with Poltava all will be okay.
=============================
Ви вказали на PROZORRO наступний термін: «Оплата при доставці Товару протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту прийому-передачі Товару або накладної».
Але розд. 4.2 вашого проекту контракту говорить:
«4.2. Постачальник протягом ______ календарних днів з моменту надходження коштів у якості передоплати підтверджує використання коштів згідно з Актом приймання-передачі товарів або посередницьким Актом використання коштів за призначенням, підписаним уповноважений представник Постачальника».
Отже, ви робите передоплату чи оплату при отриманні?
Також ви бажаєте доставити основну частину товару в Харківську область, де ведеться війна. Будь ласка, підтвердьте, що якщо в разі терміну доставки все ще буде небезпечна ситуація, доставка буде здійснена на ваш львівський або полтавський склад. Сподіваюся, з Полтавою все буде гаразд.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2022 14:43
Шановний учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу щодо умов оплати інформуємо, що умовами оплати згідно з п. 4.5 Розділу І тендерної документації є «Оплата по факту поставки Товару протягом 30 календарних днів з дати з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної». Питання видалення п. 4.2 з Додатку №4 до тендерної документації «Проект договору» та внесення відповідних змін до тендерної документації буде розглянуто найближчим часом.
Щодо умов поставки товару повідомляємо, що станом на сьогодні у місцевості Харківської області куди саме планується постачання Товару відсутні активні військові дії. Віримо в ЗСУ і звільнення усіх окупованих територій України.
Проте, у разі виникнення бойових дій у місцевості Харківської області неподалік складу Замовника, адреса постачання буде змінена у відповідності до потреби Товариства та з урахування розвитку ситуації у зоні бойових дій.
Розглянувши Вашу вимогу щодо умов оплати інформуємо, що умовами оплати згідно з п. 4.5 Розділу І тендерної документації є «Оплата по факту поставки Товару протягом 30 календарних днів з дати з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної». Питання видалення п. 4.2 з Додатку №4 до тендерної документації «Проект договору» та внесення відповідних змін до тендерної документації буде розглянуто найближчим часом.
Щодо умов поставки товару повідомляємо, що станом на сьогодні у місцевості Харківської області куди саме планується постачання Товару відсутні активні військові дії. Віримо в ЗСУ і звільнення усіх окупованих територій України.
Проте, у разі виникнення бойових дій у місцевості Харківської області неподалік складу Замовника, адреса постачання буде змінена у відповідності до потреби Товариства та з урахування розвитку ситуації у зоні бойових дій.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій