Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 - М’ясо (15111100-0 - Яловичина)
Очікувана вартість
292 500,00 UAH
UA-2022-09-20-005714-a 1dc641aae46e4d5b9992d0cd4899d340
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Юлія Сергіївна

+380487505490 moskalenkojulia2702@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., м Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Контактна особа: Москаленко Юлія Сергіївна
+380487505490
moskalenkojulia2702@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2022 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2022 12:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2022 12:48
Очікувана вартість: 292 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 462,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Закупівля проводиться відповідно до Постанови №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами. Надання послуг здійснюється у період дії воєнного стану, але не пізніше 31.12.2022 року (М'ясо яловичини (заморожене без кісток))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограм
М'ясо яловичини (заморожене без кісток)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, Ак. Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки Замовником проводяться шляхом післяоплати за наданий товар згідно рахунків та накладних, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів /НСЗУ/, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету, та/або власного бюджету, та/ або інші кошти Замовника. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету, та/або власного бюджету, та/ або інші кошти Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2022 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2022 12:44
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.doc
20 вересня 2022 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2022 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2022 12:44
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2022 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 291 000,00
UAH з ПДВ
291 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2022 21:04
Електронний підпис
02 жовтня 2022 21:02
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2386915339
Переможець 291 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2022 14:25

Документи

03 жовтня 2022 14:25
Електронний підпис
03 жовтня 2022 14:23
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2022 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2386915339
291 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2022 14:25
Електронний підпис
03 жовтня 2022 14:23
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2023 11:11
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:24
Додаткова 1.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:23
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2022 11:37
225.10п.pdf укладений
13 жовтня 2022 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору № 225/10П від 13.10.2022 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 19.02.2023 року, за умови, що видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 225/10П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2022 — 19 лютого 2023
Сума оплати за договором: 291 000,00
UAH