Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт тротуарів по вул.І.Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Очікувана вартість
5 828 676,00 UAH
UA-2022-09-20-004859-a ● 08bfbe6bc8be40f5b02e4020f32aa680
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Віталій Гулейчук +380372553740 v.guleychuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2022 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 828 676,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 143,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення пропозиції, визначену в оголошенні. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення пропозиції: 29 000 грн. (двадцять дев’ять тисяч гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення цієї закупівлі. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуарів по вул.І.Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, тротуари по вул.І.Франка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 1 місяця. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу місячного терміну з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Прийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). За рішенням Замовника прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2022 12:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2022 12:25 |
(Нова редакція) Додаток 1 (вимоги до предмета закупівлі) - КР тротуарів на вул.І.Франка.doc | |
20 вересня 2022 12:01 |
Додаток 2 (технічне завдання) - КР тротуарів на вул.І.Франка.doc | |
20 вересня 2022 12:01 |
Додаток 3 (проект Договору) - КР тротуарів на вул.І.Франка.doc | |
20 вересня 2022 12:01 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО СПРОЩЕНУ ЗАКУПІВЛЮ-КР тротуарів на вул.І.Франка.doc |
26 вересня 2022 12:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2022 12:25 |
(Нова редакція) Додаток 1 (вимоги до предмета закупівлі) - КР тротуарів на вул.І.Франка.doc
|
|||
20 вересня 2022 12:01 |
Додаток 2 (технічне завдання) - КР тротуарів на вул.І.Франка.doc
|
|||
20 вересня 2022 12:01 |
Додаток 3 (проект Договору) - КР тротуарів на вул.І.Франка.doc
|
|||
20 вересня 2022 12:01 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО СПРОЩЕНУ ЗАКУПІВЛЮ-КР тротуарів на вул.І.Франка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-20-004859-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:39172006
Дата подання: 23 вересня 2022 17:56
Вимога
Оскарження вимог тендерної документації, які обмежують участь потенційних Учасників в тендерній закупівлі, порушують норми ЗУ "Про публічні закупівлі" та є дискримінаційними
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2022 12:20
Відповідь на вимогу, подану
в спрощеній закупівлі за предметом «Капітальний ремонт тротуарів по вул.І.Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-09-20-004859-a)
1. Стосовно досвіду виконання аналогічних договорів.
Дану вимогу Замовником встановлено для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних робіт, які відповідають чинним нормативним документам, зокрема ДБН, ДСТУ тощо. В учасника, що спеціалізується на даному виді робіт, і систематично здійснює свою господарську діяльністю, не виникне проблем стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
2. Стосовно надання відгуку.
Відповідно до ст. 859 Цивільного кодексу України, підрядник гарантує та відповідає за якість виконаних робіт протягом усього гарантійного строку. При цьому, перебіг гарантійного строку починається з моменту, коли виконана робота була прийнята або мала бути прийнята замовником, якщо інше не встановлено договором підряду.
Відповідно до аб.3 п.103 Загальних Умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. №668 (зі змінами) (які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників) (п.2.) (далі – Загальні умови), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). П.106 Загальних умов передбачено, що підрядник відповідає за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об'єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків (витяг з Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 додається). Отже, факт прийняття замовником закінчених робіт на об’єкті будівництва не означає відсутність можливості виявлення у процесі експлуатації об’єкта недоліків, допущених підрядником в процесі будівництва, що в свою чергу, може призвести до недостовірності відомостей, зазначених у відгуку, виданому такому Підряднику до виявлення недоліків (дефектів) у виконаних будівельних роботах. Враховуючи наведене вище, вимога про надання позитивного відгуку, датованого не більше 30-денної давнини від дати оголошення про проведення даної закупівлі, має на меті отримання максимально актуальної та достовірної інформації про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, гарантійних зобов’язань за договором, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Вважаємо, що дана вимога до предмета закупівлі є цілком правомірною та не містить ознак дискримінації.
Також повідомляємо, що пунктом 11 вимог до предмета закупівлі не передбачено обов’язку надання позитивного відгуку, що містить стислий перелік робіт, що виконувались.
3. Стосовно працівників.
До додатку 1 (вимоги до предмета закупівлі) будуть внесені відповідні зміни.
4. Щодо проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 1 Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами) Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) в умовах воєнного стану здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вказане вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
в спрощеній закупівлі за предметом «Капітальний ремонт тротуарів по вул.І.Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-09-20-004859-a)
1. Стосовно досвіду виконання аналогічних договорів.
Дану вимогу Замовником встановлено для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних робіт, які відповідають чинним нормативним документам, зокрема ДБН, ДСТУ тощо. В учасника, що спеціалізується на даному виді робіт, і систематично здійснює свою господарську діяльністю, не виникне проблем стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
2. Стосовно надання відгуку.
Відповідно до ст. 859 Цивільного кодексу України, підрядник гарантує та відповідає за якість виконаних робіт протягом усього гарантійного строку. При цьому, перебіг гарантійного строку починається з моменту, коли виконана робота була прийнята або мала бути прийнята замовником, якщо інше не встановлено договором підряду.
Відповідно до аб.3 п.103 Загальних Умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. №668 (зі змінами) (які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників) (п.2.) (далі – Загальні умови), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). П.106 Загальних умов передбачено, що підрядник відповідає за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об'єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків (витяг з Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 додається). Отже, факт прийняття замовником закінчених робіт на об’єкті будівництва не означає відсутність можливості виявлення у процесі експлуатації об’єкта недоліків, допущених підрядником в процесі будівництва, що в свою чергу, може призвести до недостовірності відомостей, зазначених у відгуку, виданому такому Підряднику до виявлення недоліків (дефектів) у виконаних будівельних роботах. Враховуючи наведене вище, вимога про надання позитивного відгуку, датованого не більше 30-денної давнини від дати оголошення про проведення даної закупівлі, має на меті отримання максимально актуальної та достовірної інформації про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, гарантійних зобов’язань за договором, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Вважаємо, що дана вимога до предмета закупівлі є цілком правомірною та не містить ознак дискримінації.
Також повідомляємо, що пунктом 11 вимог до предмета закупівлі не передбачено обов’язку надання позитивного відгуку, що містить стислий перелік робіт, що виконувались.
3. Стосовно працівників.
До додатку 1 (вимоги до предмета закупівлі) будуть внесені відповідні зміни.
4. Щодо проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 1 Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами) Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) в умовах воєнного стану здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вказане вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2022-09-20-004859-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:39172006
Дата подання: 23 вересня 2022 18:02
Вимога
Оскарження вимог тендерної документації, які обмежують участь потенційних Учасників в тендерній закупівлі, порушують норми ЗУ "Про публічні закупівлі" та є дискримінаційними
ВИМОГА
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт тротуарів по вул. І. Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Найменування замовника:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Героїв Майдану, будинок 176, код ЄДРПОУ 44327100).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-20-004859-a
Частиною 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до приписів Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що викладені в тендерній документації, по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт тротуарів по вул. І. Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці», вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують принципи конкурентності та добросовісності, а саме:
І.
Замовником вимагається надання «Інформаційну довідку із зазначенням замовників*, з якими укладались аналогічні договори про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в період від 2020 року по теперішній час (за Формою 4, що додається). Аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту вулиці, дороги, проїзної частини, тротуару, міжбудинкового проїзду, з благоустрою території, тощо, де виконувались роботи з улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню, установлення бортових каменів та /або поребриків, улаштування покриттів з фігурних елементів мощення (ФЕМ).»
Вважаємо, що вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, з підстав викладених нижче.
Неправомірними є обмеження, щодо вимог по наданню підтвердження досвіду учасником за певний період часу. Така вимога суттєво обмежує коло учасників. Встановлення такої вимоги, зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження.
Тобто, як випливає з вимоги Замовника, учасники зобов’язані подати договір, що укладений в період від 2020 року по теперішній час. Таким чином, прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають повністю виконані аналогічні договори за вказаний період часу.
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлення наведеної вище умови Документації, саме у наведеній редакції, є необґрунтованою.
Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають договори, що укладені в період від 2020 року по теперішній час, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (антологічних висновків доходить, при розгляді скарг, комісія Антимонольного комітету України).
ІІ.
Замовником вимагається надання «-позитивного відгуку від Замовника з обов’язковим зазначенням дати і номера договору та інформацією про належне виконання цього договору. Дата надання відгуку повинна бути не більше 30-денної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі.»
Вважаємо, що вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, з підстав викладених нижче.
Не існує жодного закону та/або підзаконного акту, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків.
На практиці, Скаржник звертається до замовників за попередніми договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента, нерідко буває, що відгук на запит виконавця надається досить тривалий час, і фактично учасник позбавлений можливості взяти участь у закупівлі, адже у нього відсутній відгук не більше 30-денної давнини.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Отже, вказана вимога тендерної документації підлягає виправленню (уточненню) Замовником, відповідно до підстав викладених в даному пункті скарги.
Крім того, учасник маючи відгук виданий замовником раніше, що не містить стислого переліку робіт, що виконувались, буде позбавлений можливості взяти участь в закупівлі, що порушить його права та охоронювані законом інтереси (антологічних висновків доходить, при розгляді скарг, комісія Антимонольного комітету України).
Отже, зазначена вимога тендерної документації має бути виправлена (уточнена) Замовником, з врахуванням викладених підстав.
ІІІ. Щодо кількості працівників
Замовником вимагається надання відповідного обладнання та матеріально-технічної бази:
- автомобілі бортові, вантажопідйомністю від 5 т – не менше одного;
- автомобілі-самоскиди – не менше двох;
- крани на автомобільному ходу - не менше одного;
- котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою від 8 до 13 т– не менше одного;
- котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу масою від 16 до 20 т – не менше одного;
- екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу – не менше одного;
- бульдозери – не менше одного;
- автогрейдери – не менше одного;
- навантажувачі одноковшеві – не менше одного;
- віброущільнювачі [віброплити] - не менше одного;
- бетонозмішувачі примусової дії пересувні – не менше одного;
- агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном – не менше одного.
Поряд з тим, Замовником вимагається підтвердження наявності працівників наступної категорії:
- інженерно-технічні працівники (виконроб, майстер, інженер-будівельник чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») – не менше 1 особи з вищою освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник»;
- механік – не менше 1 особи;
- робітники-будівельники (обов’язково дорожній робітник, бруківник) – не менше 10 осіб;
- водії категорії С – не менше 4 осіб;
- машиністи крана автомобільного – не менше 1 особи;
- машиніст котка дорожнього – не менше 2 осіб;
- машиніст екскаватора – не менше 1 особи;
- машиніст бульдозера – не менше 1 особи;
- машиніст автогрейдера – не менше 1 особи;
- машиніст навантажувача – не менше 1 особи;
- тракторист-машиніст (машиніст трактора) – не менше 1 особи.
Однак, не зрозуміло, навіщо Замовником вимагається наявність працівника, тракторист-машиніст (машиніст трактора), якщо серед, техніки, яка вимагається відповідно до тендерної документації відсутній трактор.
Більше того, тендерною документацією вимагається наявність водіїв категорії С – не менше 4 осіб. Однак, як вбачається з переліку техніки, техніка, якою мають кермувати водії з категорією С, вимагається тільки в кількості 3 одиниць.
Безпідставно збільшена кількість працівників, які вимагаються відповідно до тендерної документації є дискримінаційною, адже участь у закупівля зможе взяти тільки той учасник, в якого є наявна кількість працівників, однак, ця кількість працівників є необґрунтованою адже, як випливає з технічного завдання, такий об’єм роботи можливо виконати із за наявності значно меншої кількості працівників.
Отже, зазначена вимога тендерної документації має бути виправлена (уточнена) Замовником, з врахуванням викладених підстав.
IV. Щодо проведення спрощеної закупівлі
Як вбачається з інформації, яка розміщена на майданчику, вартість закупівлі становить
5 828 676 грн. з ПДВ.
Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону;
Відповідно до пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що цей Закон застосовується:
1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
Відповідно до пунктів 1-3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
Таким чином, закупівля, ціна якої визначена у розмірі 5828676 грн. з ПДВ не може бути проведена як спрощена закупівля.
Щодо посилання на постанову КМУ від 28.02.2022 року № 169, необхідно зазначити, що Постановою КМУ від 28.02.2022 року № 169 визначено, що в умовах воєнного стану:
1) замовники, визначені частиною дев’ятою статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, державні замовники у сфері оборони здійснюють публічні/оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”.
Публічні закупівлі товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2022 р. № 185 “Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 25, ст. 1267) здійснюються замовниками без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Поряд з тим, закупівля «Капітальний ремонт тротуарів по вул. І. Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці» не є публічною закупівлею товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану, а тому така закупівля має бути проведена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», а не відповідно до постанову КМУ від 28.02.2022 року № 169, у зв’язку з вказаним, просимо провести дану закупівлю відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Тендерної документації в частині, що висвітлена в даній вимозі.
Розгорнути
Згорнути
ВИМОГА
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт тротуарів по вул. І. Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Найменування замовника:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Героїв Майдану, будинок 176, код ЄДРПОУ 44327100).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-20-004859-a
Частиною 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до приписів Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що викладені в тендерній документації, по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт тротуарів по вул. І. Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці», вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують принципи конкурентності та добросовісності, а саме:
І.
Замовником вимагається надання «Інформаційну довідку із зазначенням замовників*, з якими укладались аналогічні договори про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в період від 2020 року по теперішній час (за Формою 4, що додається). Аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту вулиці, дороги, проїзної частини, тротуару, міжбудинкового проїзду, з благоустрою території, тощо, де виконувались роботи з улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню, установлення бортових каменів та /або поребриків, улаштування покриттів з фігурних елементів мощення (ФЕМ).»
Вважаємо, що вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, з підстав викладених нижче.
Неправомірними є обмеження, щодо вимог по наданню підтвердження досвіду учасником за певний період часу. Така вимога суттєво обмежує коло учасників. Встановлення такої вимоги, зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження.
Тобто, як випливає з вимоги Замовника, учасники зобов’язані подати договір, що укладений в період від 2020 року по теперішній час. Таким чином, прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають повністю виконані аналогічні договори за вказаний період часу.
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлення наведеної вище умови Документації, саме у наведеній редакції, є необґрунтованою.
Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають договори, що укладені в період від 2020 року по теперішній час, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (антологічних висновків доходить, при розгляді скарг, комісія Антимонольного комітету України).
ІІ.
Замовником вимагається надання «-позитивного відгуку від Замовника з обов’язковим зазначенням дати і номера договору та інформацією про належне виконання цього договору. Дата надання відгуку повинна бути не більше 30-денної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі.»
Вважаємо, що вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, з підстав викладених нижче.
Не існує жодного закону та/або підзаконного акту, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків.
На практиці, Скаржник звертається до замовників за попередніми договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента, нерідко буває, що відгук на запит виконавця надається досить тривалий час, і фактично учасник позбавлений можливості взяти участь у закупівлі, адже у нього відсутній відгук не більше 30-денної давнини.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Отже, вказана вимога тендерної документації підлягає виправленню (уточненню) Замовником, відповідно до підстав викладених в даному пункті скарги.
Крім того, учасник маючи відгук виданий замовником раніше, що не містить стислого переліку робіт, що виконувались, буде позбавлений можливості взяти участь в закупівлі, що порушить його права та охоронювані законом інтереси (антологічних висновків доходить, при розгляді скарг, комісія Антимонольного комітету України).
Отже, зазначена вимога тендерної документації має бути виправлена (уточнена) Замовником, з врахуванням викладених підстав.
ІІІ. Щодо кількості працівників
Замовником вимагається надання відповідного обладнання та матеріально-технічної бази:
- автомобілі бортові, вантажопідйомністю від 5 т – не менше одного;
- автомобілі-самоскиди – не менше двох;
- крани на автомобільному ходу - не менше одного;
- котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою від 8 до 13 т– не менше одного;
- котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу масою від 16 до 20 т – не менше одного;
- екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу – не менше одного;
- бульдозери – не менше одного;
- автогрейдери – не менше одного;
- навантажувачі одноковшеві – не менше одного;
- віброущільнювачі [віброплити] - не менше одного;
- бетонозмішувачі примусової дії пересувні – не менше одного;
- агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном – не менше одного.
Поряд з тим, Замовником вимагається підтвердження наявності працівників наступної категорії:
- інженерно-технічні працівники (виконроб, майстер, інженер-будівельник чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») – не менше 1 особи з вищою освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник»;
- механік – не менше 1 особи;
- робітники-будівельники (обов’язково дорожній робітник, бруківник) – не менше 10 осіб;
- водії категорії С – не менше 4 осіб;
- машиністи крана автомобільного – не менше 1 особи;
- машиніст котка дорожнього – не менше 2 осіб;
- машиніст екскаватора – не менше 1 особи;
- машиніст бульдозера – не менше 1 особи;
- машиніст автогрейдера – не менше 1 особи;
- машиніст навантажувача – не менше 1 особи;
- тракторист-машиніст (машиніст трактора) – не менше 1 особи.
Однак, не зрозуміло, навіщо Замовником вимагається наявність працівника, тракторист-машиніст (машиніст трактора), якщо серед, техніки, яка вимагається відповідно до тендерної документації відсутній трактор.
Більше того, тендерною документацією вимагається наявність водіїв категорії С – не менше 4 осіб. Однак, як вбачається з переліку техніки, техніка, якою мають кермувати водії з категорією С, вимагається тільки в кількості 3 одиниць.
Безпідставно збільшена кількість працівників, які вимагаються відповідно до тендерної документації є дискримінаційною, адже участь у закупівля зможе взяти тільки той учасник, в якого є наявна кількість працівників, однак, ця кількість працівників є необґрунтованою адже, як випливає з технічного завдання, такий об’єм роботи можливо виконати із за наявності значно меншої кількості працівників.
Отже, зазначена вимога тендерної документації має бути виправлена (уточнена) Замовником, з врахуванням викладених підстав.
IV. Щодо проведення спрощеної закупівлі
Як вбачається з інформації, яка розміщена на майданчику, вартість закупівлі становить
5 828 676 грн. з ПДВ.
Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону;
Відповідно до пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що цей Закон застосовується:
1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
Відповідно до пунктів 1-3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
Таким чином, закупівля, ціна якої визначена у розмірі 5828676 грн. з ПДВ не може бути проведена як спрощена закупівля.
Щодо посилання на постанову КМУ від 28.02.2022 року № 169, необхідно зазначити, що Постановою КМУ від 28.02.2022 року № 169 визначено, що в умовах воєнного стану:
1) замовники, визначені частиною дев’ятою статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, державні замовники у сфері оборони здійснюють публічні/оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”.
Публічні закупівлі товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2022 р. № 185 “Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 25, ст. 1267) здійснюються замовниками без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Поряд з тим, закупівля «Капітальний ремонт тротуарів по вул. І. Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці» не є публічною закупівлею товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану, а тому така закупівля має бути проведена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», а не відповідно до постанову КМУ від 28.02.2022 року № 169, у зв’язку з вказаним, просимо провести дану закупівлю відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Тендерної документації в частині, що висвітлена в даній вимозі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2022 12:20
Відповідь на вимогу, подану
в спрощеній закупівлі за предметом «Капітальний ремонт тротуарів по вул.І.Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-09-20-004859-a)
1. Стосовно досвіду виконання аналогічних договорів.
Дану вимогу Замовником встановлено для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних робіт, які відповідають чинним нормативним документам, зокрема ДБН, ДСТУ тощо. В учасника, що спеціалізується на даному виді робіт, і систематично здійснює свою господарську діяльністю, не виникне проблем стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
2. Стосовно надання відгуку.
Відповідно до ст. 859 Цивільного кодексу України, підрядник гарантує та відповідає за якість виконаних робіт протягом усього гарантійного строку. При цьому, перебіг гарантійного строку починається з моменту, коли виконана робота була прийнята або мала бути прийнята замовником, якщо інше не встановлено договором підряду.
Відповідно до аб.3 п.103 Загальних Умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. №668 (зі змінами) (які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників) (п.2.) (далі – Загальні умови), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). П.106 Загальних умов передбачено, що підрядник відповідає за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об'єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків (витяг з Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 додається). Отже, факт прийняття замовником закінчених робіт на об’єкті будівництва не означає відсутність можливості виявлення у процесі експлуатації об’єкта недоліків, допущених підрядником в процесі будівництва, що в свою чергу, може призвести до недостовірності відомостей, зазначених у відгуку, виданому такому Підряднику до виявлення недоліків (дефектів) у виконаних будівельних роботах. Враховуючи наведене вище, вимога про надання позитивного відгуку, датованого не більше 30-денної давнини від дати оголошення про проведення даної закупівлі, має на меті отримання максимально актуальної та достовірної інформації про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, гарантійних зобов’язань за договором, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Вважаємо, що дана вимога до предмета закупівлі є цілком правомірною та не містить ознак дискримінації.
Також повідомляємо, що пунктом 11 вимог до предмета закупівлі не передбачено обов’язку надання позитивного відгуку, що містить стислий перелік робіт, що виконувались.
3. Стосовно працівників.
До додатку 1 (вимоги до предмета закупівлі) будуть внесені відповідні зміни.
4. Щодо проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 1 Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами) Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) в умовах воєнного стану здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вказане вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
в спрощеній закупівлі за предметом «Капітальний ремонт тротуарів по вул.І.Франка (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-09-20-004859-a)
1. Стосовно досвіду виконання аналогічних договорів.
Дану вимогу Замовником встановлено для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних робіт, які відповідають чинним нормативним документам, зокрема ДБН, ДСТУ тощо. В учасника, що спеціалізується на даному виді робіт, і систематично здійснює свою господарську діяльністю, не виникне проблем стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
2. Стосовно надання відгуку.
Відповідно до ст. 859 Цивільного кодексу України, підрядник гарантує та відповідає за якість виконаних робіт протягом усього гарантійного строку. При цьому, перебіг гарантійного строку починається з моменту, коли виконана робота була прийнята або мала бути прийнята замовником, якщо інше не встановлено договором підряду.
Відповідно до аб.3 п.103 Загальних Умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. №668 (зі змінами) (які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників) (п.2.) (далі – Загальні умови), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). П.106 Загальних умов передбачено, що підрядник відповідає за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об'єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків (витяг з Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 додається). Отже, факт прийняття замовником закінчених робіт на об’єкті будівництва не означає відсутність можливості виявлення у процесі експлуатації об’єкта недоліків, допущених підрядником в процесі будівництва, що в свою чергу, може призвести до недостовірності відомостей, зазначених у відгуку, виданому такому Підряднику до виявлення недоліків (дефектів) у виконаних будівельних роботах. Враховуючи наведене вище, вимога про надання позитивного відгуку, датованого не більше 30-денної давнини від дати оголошення про проведення даної закупівлі, має на меті отримання максимально актуальної та достовірної інформації про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, гарантійних зобов’язань за договором, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Вважаємо, що дана вимога до предмета закупівлі є цілком правомірною та не містить ознак дискримінації.
Також повідомляємо, що пунктом 11 вимог до предмета закупівлі не передбачено обов’язку надання позитивного відгуку, що містить стислий перелік робіт, що виконувались.
3. Стосовно працівників.
До додатку 1 (вимоги до предмета закупівлі) будуть внесені відповідні зміни.
4. Щодо проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 1 Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами) Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) в умовах воєнного стану здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вказане вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІСТРОБУД" |
5 722 087,43
UAH з ПДВ
|
5 722 087,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІСТРОБУД" #41328536 |
Переможець |
5 722 087,43
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2022 12:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 12:27
|
ДД 4 - КР тротуарів - Франка.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2022 13:55
|
ДД 3 - КР тротуарів - Франка.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2022 09:27
|
ДД 2 - КР тротуарів - Франка.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2022 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2022 10:31
|
ДД 1 - КР тротуарів - Франка.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2022 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 11:41
|
КР тротуарів - Франка.pdf | укладений |
05 жовтня 2022 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 345 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 345 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт продовжено до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 345 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 345 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |