Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281
Очікувана вартість
1 630 800,00 UAH
UA-2022-09-20-004532-a ● 0d05170a5ddd4e3598fbe685e884fc56
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380444810541 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2022 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2022 11:09 |
Очікувана вартість: | 1 630 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної страхової гарантії/електронної банківської гарантії (з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8100 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем, Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 3% його вартості. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом надання банківської гарантії. Забезпечення виконання договору вноситься/надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Строк виконання робіт: 2022-2023 роки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20301, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Енергетична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
ДК 021:2015: 71200000-0 — Архітектурні та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних проєктних, вишукувальних та додаткових робіт згідно форми Додаток 9, кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, рахунку на оплату та накладної протягом 10 робочих днів, за умови надходження бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 20 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних проєктних, вишукувальних та додаткових робіт згідно форми Додаток 9, кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, рахунку на оплату та накладної протягом 10 робочих днів, за умови надходження бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних проєктних, вишукувальних та додаткових робіт згідно форми Додаток 9, кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, рахунку на оплату та накладної протягом 10 робочих днів, за умови надходження бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2022 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2022 13:31 |
Перелік змін ТД .doc | |
27 вересня 2022 13:31 |
Проект договору.docx | |
27 вересня 2022 13:31 |
ТД виготовлення ескізного проекту ВК 129 у новій редакції.docx |
27 вересня 2022 13:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2022 13:31 |
Перелік змін ТД .doc
|
|||
27 вересня 2022 13:31 |
Проект договору.docx
|
|||
27 вересня 2022 13:31 |
ТД виготовлення ескізного проекту ВК 129 у новій редакції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження працівників
Дата подання: 22 вересня 2022 12:30
Дата відповіді: 26 вересня 2022 14:59
Відповідно до вимог тендерної документ передбачено, що на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка зазначена учасником в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати копії наказів про призначення на посаду/суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у довідці, а також трудових договорів і цивільно-правових угод із залученими спеціалістами, зазначеними у довідці і які будуть здійснювати розробку проєктно-кошторисної документації згідно технічного завдання.
Тобто учасник для підтвердження інформації про працівників може надати наказ про прийняття на роботу АБО трудовіий договір АБО договір уивільно правового характеру.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що Учасник для підтвердження інформації про працівників може надати наказ про прийняття на роботу АБО трудовий договір АБО договір цивільно-правового характеру.
Забезпечення виконання умов договору про закупівлю
Дата подання: 22 вересня 2022 12:40
Дата відповіді: 26 вересня 2022 14:59
Відповідно до пункту 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Вами передбачено вимогу про надання учасником забезпечення виконання умов договору про закупівлю, в розмірі 3 % від його вартості. При цьому, забезпечення виконання договору вноситься Учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на рахунок UA 888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУ ДКСУ у м. Києві.
Наше підприємство відноситься до мікро підприємництва згідно статті 55 Господарського кодексу України. Тобто, ми є підприємством, у якого середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України. Разом з тим, варто зауважити, що більше ніж ¾ річного доходу витрачається на залучення відповідних фахівців та/або користуванням відповідного обладнання і техніки, в тому числі оренда офісного приміщення та виїзд наших працівників на різні об’єкти будівництва, що достатньо розгалужені по території країни, тобто достатньо велика сума витрат потребується на забезпечення відрядження. Отже, левова частка фінансових активів нашого підприємства знаходиться в обігу, що забезпечує утримуватись на відповідному ринку, при цьому нарікань зі сторони замовників, в частині якості і строків виконання робіт на нашу адресу не надходило. Тому, пропонуємо збільшити коло потенційних учасників, котрі спроможні виконати умови договору про закупівлю при цьому не втрачаючи оборотні активи – грошові кошти, шляхом встановлення вимоги про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Тим самим, Ви як Замовник залишаєтесь при належних гарантіях, в частині виконання взятих на себе зобов’язань підрядником, однак фінансові відшкодування будуть реалізовані через банк-гарант учасника закупівлі. Тому пропонуємо замінити форму забезпечення виконання договору про закупівлю з грошового переказу на банківську гарантію, що в результаті для Замовника не міститиме негативних обставин, натомість збільшить конкуренцію, що як наслідок приведе до економії бюджетних коштів. Наперед дякуємо, та сподіваємось на розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю робіт виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 будуть внесені відповідні зміни.
Наявність матеріально-технічної бази
Дата подання: 22 вересня 2022 12:40
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:00
Відповідно п. 10.2 Додатку №1 до тендерної документації Вами задля підтвердження відповідності учасника до кваліфікаційного критерію наявність матеріально-технічної бази учасника, зокрема встановлено вимогу про надання: «Для підтвердження власного обладнання та програмного забезпечення, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі, Учасник надає скановану ВИПИСКУ РОЗШИФРОВКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ У ВИГЛЯДІ ВИПИСОК ЗА РАХУНКАМИ ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ З ПРОГРАМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ (1С: БУХГАЛТЕРІЯ ЧИ ІНШЕ) (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення закупівлі)».
Однак, встановлення такої однозначної вимоги створює обмеження для участі в закупівлі таких учасників, як фізична особа-підприємець, в силу тих обставин що жодним нормативно правовим актом, в тому числі національним положенням про бухгалтерський облік не встановлено обов’язку для ФОПа використання такого Обліку основних засобів. Тому просимо звернути увагу на вказані обставини та за нагоди внести зміни до тендерної документації в даній частині піднятого питання, встановивши вимоги про документальне підтвердження іншими документами також, наприклад: копії видаткових накладних, що засвідчують факт придбання того чи іншого обладнання та/або ПЗ, договору купівлі продажу, де учасник є стороною покупцем, договір дарування тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю робіт виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 будуть внесені відповідні зміни.
Подання учесником копії Наказу Мінекономіки
Дата подання: 22 вересня 2022 12:41
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:00
Згідно Додатку №1 до тендерної документації за пунктом 11.4. Вами встановлено дискримінаційну вимогу про подання учасниками копії відповідного наказу Міністерства економіки України, отриманого підприємством відповідно до Постанови КМУ №194 від 03.02.2022 р. (далі – Постанова).
Слід зауважити, що дана Постанова передбачає порядок бронювання військовозобов’язаних в умовах правового режиму воєнного стану. Разом з тим, згідно положення даної Постанови не передбачено обов’язку виконання встановленого порядку, тобто органи державної влади, інші державні органи, а також підприємства, установи, організації, які задовольняють потреби Збройних Сил, інших військових формувань, населення самостійно приймають рішення щодо подання Пропозицій (згідно встановленої форми за Додатком до Постанови) щодо бронювання військовозобов’язаних, яким надається відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації та на воєнний час.
Однак, встановлення подібної вимоги в процедурі закупівлі носить зобов’язальний характер для учасників, а не виконання такої вимоги призводить до відхилення учасника що подав свою пропозицію.
Тому, вказана вимога однозначно вказує на порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель, а саме обмеження кола потенційних учасників та створення дискримінації, оскільки Конституцією України передбачено за статтею 42, що кожен має право на підприємницьку діяльність, що не заборонена законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускається неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. А частина 5 статті 19 Господарського кодексу України підкреслює дане положення основоположного Закону, оскільки незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються. Однак, встановлення вимоги про обов’язок учасника здійснити бронювання військовозобов’язаних в умовах правового режиму воєнного стану, порушує всі вище згадані норми права. Тому, наполягаємо переглянути дану вимогу та виключити її зі змісту тендерної документації, шляхом внесення змін до неї.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю робіт виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 будуть внесені відповідні зміни.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 22 вересня 2022 12:42
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:02
Відповідно до пункту 12.1. Додатку №1 до тендерної документації задля підтвердження відповідності учасника до кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Вами встановлено вимогу про подання аналогічного договору щодо виконання проєктних робіт з будівництва (реставрації, реконструкції, капітального ремонту) комплексу об'єктів за класом наслідків (відповідальності) СС3.
Ми розуміємо Ваше бажання отримати гарантованого підрядника, зокрема такого який мав досвід виконання робіт щодо проектування об’єктів за класом наслідку СС3. Але слід зауважити, клас наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва визначається відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013, в якому міститься таблиця А1 додатку А. Отже, проаналізувавши завдання на проектування по предмету закупівлі, маємо можливість відзначити, що показники наведені Вами наближені до класу наслідків СС2, що власне підтверджується пунктом 15 завдання на виготовлення ескізного проєкту: «Планове наповнення виправної колонії – 420 місць (уточнюється в ході проєктування)». Отже, в ході проєктування може бути встановлено, що можлива небезпека для здоров’я і життя людей, які постійно перебувають на об’єкті, може бути в кількості до 400 осіб.
Звідси, хочемо звернутися до Вас з проханням переглянути встановлену вимогу та за можливості збільшити коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, шляхом внесення змін до даної вимоги та встановити можливість подання учасниками аналогічного договору з класами наслідків (відповідальності) СС2/СС3. Адже, наше підприємство насправді має достатню і матеріально-технічну базу, і достатню кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що гарантовано забезпечить можливість бути потенційним підрядником по предмету закупівлі. Однак, встановлення вимоги про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з класом наслідку СС3 для нас є критичним моментом, що не дає можливості на шанси бути визначеним переможцем, в даній процедурі закупівлі. А відтак, для нас втрачається будь який сенс, на участь у даних відкритих торгах, оскільки не маючи подібного договору наша пропозиція попросту буде відхилена.
Тому, ще раз просимо Вас переглянути своє рішення та змінити дану умову створивши більше простору для потенційних гравців, що в результаті може призвести до значної економії бюджетних коштів. Сподіваємося на розуміння та об’єктивне вивчення наданої інформації за даним зверненням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю робіт виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 будуть внесені відповідні зміни.
Наказ Міністерства економіки України
Дата подання: 22 вересня 2022 13:02
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:02
Умовами тендерної документації передбачено, з метою гарантування виконання зобов’язань щодо постачання предмету закупівлі та недопущення зривів у майбутніх поставках через недостатність працівників Учасника, надати завірену у встановленому порядку Учасником копію відповідного наказу Міністерства економіки України, отриманого підприємством відповідно до Постанови КМУ №194 від 03.02.2022 р
Відповідно до ч.1 Постанови №194 встановлено, що в умовах правового режиму воєнного стану бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, а також підприємствами, установами, організаціями, які задовольняють потреби Збройних Сил, інших військових формувань, населення (далі - підприємства, установи і організації), здійснюється у порядку, визначеному цією постановою.
Відповідно дана постанова передбачає порядок дій для підприємствами, установами, організаціями, які задовольняють потреби Збройних Сил. При цьому не всі суб’єкти господарювання відносяться до даного переліку. Таким чином, просимо внести зміни та передбачити надання Наказу Міністерства економіки України суб’єктам які передбачені відповідно до постанови КМУ №194 від 03.03.2022 р. Також звертаємо увагу, що реквізити постанову КМУ зазначені невірно, оскільки дата прийняття документу - 03.03.2022.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю робіт виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 будуть внесені відповідні зміни.
Постанова
Дата подання: 22 вересня 2022 13:46
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:03
Умовами тендерної документації передбачено, з метою гарантування виконання зобов’язань щодо постачання предмету закупівлі та недопущення зривів у майбутніх поставках через недостатність працівників Учасника, надати завірену у встановленому порядку Учасником копію відповідного наказу Міністерства економіки України, отриманого підприємством відповідно до Постанови КМУ №194 від 03.02.2022 р
Просимо надати уточнення які документи надати у разі якщо працівники що будуть виконувати роботи не підлягаєть мобілізації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю робіт виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги
Дата подання: 22 вересня 2022 17:26
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:04
Прошу уточнити, документи відповідно до вимог пунктів 1, 2 та 3 Додатку 1 до Тендерної документації надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ чи УЧАСНИКОМ, а саме:
"1. Довідка про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка видана уповноваженим на видачу таких довідок органом та є дійсною на дату подання, крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
2. Документ (-ти), виданий уповноваженим органом проте, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір.;
3. Документ, виданий уповноваженим органом проте, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядк Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір
У разі, якщо на момент оцінки приведені вище документи можна отримати з відкритих джерел ( он-лайн реєстрів, тощо) на офіційних веб-порталах відповідних органів, переможець може надати витяг (роздруківку таких реєстрів, тощо)."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Абзацом п’ятим приміток додатку 1 до тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Довідка про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка видана уповноваженим на видачу таких довідок органом та є дійсною на дату подання, крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
2. Документ (-ти), виданий уповноваженим органом проте, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір.;
3. Документ, виданий уповноваженим органом проте, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір
У разі, якщо на момент оцінки приведені вище документи можна отримати з відкритих джерел ( он-лайн реєстрів, тощо) на офіційних веб-порталах відповідних органів, переможець може надати витяг (роздруківку таких реєстрів, тощо).
Усі документи Переможця процедури закупівлі повинні бути оформленні відповідно до вимог чинного законодавства України.
Абзацом п’ятим приміток додатку 1 до тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Довідка про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка видана уповноваженим на видачу таких довідок органом та є дійсною на дату подання, крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
2. Документ (-ти), виданий уповноваженим органом проте, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір.;
3. Документ, виданий уповноваженим органом проте, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір
У разі, якщо на момент оцінки приведені вище документи можна отримати з відкритих джерел ( он-лайн реєстрів, тощо) на офіційних веб-порталах відповідних органів, переможець може надати витяг (роздруківку таких реєстрів, тощо).
Усі документи Переможця процедури закупівлі повинні бути оформленні відповідно до вимог чинного законодавства України.
Кваліфікаційні сертифікати
Дата подання: 22 вересня 2022 17:33
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:05
Прошу внести зміни в п. 11.2 Додатку 1 щодо інженера-проектувальника в частині інженерно-будівельного проектування - виконання інженерних вишукувань, а саме: замінити слово "геодезичні" на "інженерні" вишукування.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю робіт виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 будуть внесені відповідні зміни.
Аналогічний договір
Дата подання: 22 вересня 2022 17:44
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:06
Чи буде вважатись аналогічним договором договір на виконання робіт з розробки проектної (проектно-кошторисної) документації по об'єкту з коригування проектної (проектно-кошторисної) документації та незалежно від стадійності проектування?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що договір на виконання робіт з розробки проектної (проектно-кошторисної) документації по об'єкту з коригування проектної (проектно-кошторисної) документації та незалежно від стадійності проектування не буде вважатись аналогічним договором
Необгрунтовані вимоги
Дата подання: 23 вересня 2022 14:46
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:06
З метою гарантування виконання зобов’язань щодо постачання предмету закупівлі та недопущення зривів у майбутніх поставках через недостатність працівників Учасника, надати завірену у встановленому порядку Учасником копію відповідного наказу Міністерства економіки України, отриманого підприємством відповідно до Постанови КМУ №194 від 03.02.2022 р
Просимо надати обґрунтування даної вимоги. Також чи розуміє Замовник, що строк отримання даного документу вірогідніше за все набагато довший ніж строк проведення даної закупівлі, враховуючи строк розгляду звернень відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Також звертаємо увагу Замовника, що наявність або відсутність даного наказу не впливає на можливість виконання робіт, оскільки учасник може мати на підприємство декілька сертифікованих працівників за одним напрямком, або сертифікованих спеціалістів що не підлягають мобілізації. Більш того даний наказ може містити працівників, що можуть припинити трудові відносини, оскільки наявність «бронювання» не обмежує права працівника.
Отже вищезазначене свідчить про необґрунтованість даної вимоги, тому вимагаємо виключити її із складу тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю робіт виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 будуть внесені відповідні зміни.
Лист-згода
Дата подання: 23 вересня 2022 17:50
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:07
Прошу замовника уточнити вимогу щодо надання листа-згоди (п. 9 Додатку 1 Тендерної документації) - даний лист - згоду на обробку персональних даних, щодо всіх осіб Учасника - надає Учасник?
Завчасно дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що відповідно пункту 9 додатку 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі своєї тендерної документації лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» щодо всіх осіб Учасника, персональні дані яких надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-20-004532-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙЗЕН ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:41914922
Дата подання: 23 вересня 2022 16:06
Дискримінаційна вимога
Обґрунтування
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2022 15:08
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю робіт виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (UA-2022-09-20-004532-a) будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2022 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ДІ ПРОЕКТ" |
1 397 613,00
UAH з ПДВ
|
909 977,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІКЛ ПРОДЖЕКТ" |
1 610 250,00
UAH з ПДВ
|
910 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" |
1 489 393,05
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАНАСЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" |
1 530 824,49
UAH з ПДВ
|
1 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ДІ ПРОЕКТ" #36949508 |
Відхилено |
909 977,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2022 15:27
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 жовтня 2022 00:00
|
ТОВ "ПІКЛ ПРОДЖЕКТ" #42326770 |
Відхилено |
910 000,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2022 11:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 жовтня 2022 00:00
|
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" #41398859 |
Переможець |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 16:35
|
ДУ 3 до договору 131-1-К-22 від 22.11.2022.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 11:37
|
ДУ 2 до договору 131-1-К-22 від 22.11.2022.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2022 14:54
|
ДУ 1 до договору 131-1-К-22 від 22.11.2022.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2022 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2022 14:41
|
Договір | укладений |
24 листопада 2022 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Проєктуальник є платником єдиного податку 3 групи, 2% |
Номер договору про закупівлю: | 131/1-К-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, уточнення завдання на виготовлення ескізного проекту, визначення плану фінансування робіт у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 131/1-К-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, уточнення завдання на виготовлення ескізного проекту |
Номер договору про закупівлю: | 131/1-К-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |