Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуарів по вул. Кафедральній (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Очікувана вартість
4 841 184,00 UAH
UA-2022-09-20-004452-a 0082a3c758e943e88493093787bf0e20
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372553740 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372553740
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2022 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 4 841 184,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 205,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення пропозиції, визначену в оголошенні. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення пропозиції: 24 000,00 грн (двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення цієї закупівлі. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуарів по вул. Кафедральній (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, тротуари по вул. Кафедральній
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 1 місяця. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу місячного терміну з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Прийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). За рішенням Замовника прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення пропозиції, визначену в оголошенні. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення пропозиції: 24 000,00 грн (двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення цієї закупівлі. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади.

Сума забезпечення: 24000 UAH

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-20-004452-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:39172006
Дата подання: 23 вересня 2022 17:57
Вимога
Оскарження вимог тендерної документації, які обмежують участь потенційних Учасників в тендерній закупівлі, порушують норми ЗУ "Про публічні закупівлі" та є дискримінаційними
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2022 13:40
Відповідь на вимогу, подану
в спрощеній закупівлі за предметом «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Кафедральній (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-09-20-004452-a)

1. Стосовно досвіду виконання аналогічних договорів.
Дану вимогу Замовником встановлено для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних робіт, які відповідають чинним нормативним документам, зокрема ДБН, ДСТУ тощо. В учасника, що спеціалізується на даному виді робіт, і систематично здійснює свою господарську діяльністю, не виникне проблем стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.

2. Стосовно надання відгуку.
Відповідно до ст. 859 Цивільного кодексу України, підрядник гарантує та відповідає за якість виконаних робіт протягом усього гарантійного строку. При цьому, перебіг гарантійного строку починається з моменту, коли виконана робота була прийнята або мала бути прийнята замовником, якщо інше не встановлено договором підряду.
Відповідно до аб.3 п.103 Загальних Умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. №668 (зі змінами) (які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників) (п.2.) (далі – Загальні умови), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). П.106 Загальних умов передбачено, що підрядник відповідає за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об'єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків (витяг з Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 додається). Отже, факт прийняття замовником закінчених робіт на об’єкті будівництва не означає відсутність можливості виявлення у процесі експлуатації об’єкта недоліків, допущених підрядником в процесі будівництва, що в свою чергу, може призвести до недостовірності відомостей, зазначених у відгуку, виданому такому Підряднику до виявлення недоліків (дефектів) у виконаних будівельних роботах. Враховуючи наведене вище, вимога про надання позитивного відгуку, датованого не більше 30-денної давнини від дати оголошення про проведення даної закупівлі, має на меті отримання максимально актуальної та достовірної інформації про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, гарантійних зобов’язань за договором, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Вважаємо, що дана вимога до предмета закупівлі є цілком правомірною та не містить ознак дискримінації.
Також повідомляємо, що пунктом 11 вимог до предмета закупівлі не передбачено обов’язку надання позитивного відгуку, що містить стислий перелік робіт, що виконувались.

3. Щодо наявності працівників.

Замовником вимагається не менше двох інженерно-технічних працівників, оскільки кожен інженерно-технічний працівник виконує покладені на нього функції, що не дублюються з функціями інших інженерно-технічних працівників. Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (категорія «Керівники») майстер будівельних та монтажних робіт виконує наступні завдання та обов’язки: забезпечує виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до робочих креслень, проекту організації робіт, виробничого плану та нормативних документів. Контролює додержання технологічної послідовності виробництва та забезпечує належну якість робіт. У разі потреби здійснює розбивні роботи, геодезичний контроль під час виконання технологічних операцій, заміри обсягів будівельно-монтажних робіт. Організовує приймання матеріалів, конструкцій, виробів, їх складування та облік. Вносить пропозиції щодо комплектування кількісного та професійно-кваліфікаційного складу бригад, присвоєння розрядів робітникам, їх матеріального стимулювання. Здійснює розміщення бригад, ланок, окремих робітників на дільниці, видає виробничі завдання робітникам і контролює їх виконання; проводить виробничий інструктаж, про що робить запис у спеціальному журналі обліку інструктажів. Оформляє наряди, документи обліку робочого часу, простоїв. Приймає виконані роботи. Організовує оперативний облік виконання виробничих завдань. Стежить за своєчасним забезпеченням бригад і робітників інструментом, пристроями, засобами малої механізації, транспортом, спецодягом, захисними засобами. Створює безпечні умови праці. Бере участь у роботі з атестації робочих місць. Забезпечує економне витрачання матеріалів, застосування за призначенням технологічної оснастки, будівельних машин, енергетичного устаткування, транспортних засобів і засобів захисту працюючих. Контролює дотримання норм перенесення ваги, забезпечення робочих місць знаками безпеки, попереджувальними написами та плакатами. Щодня до початку роботи перевіряє стан охорони праці і вживає заходів для усування виявлених недоліків, контролює виконання робітниками інструкцій з питань охорони праці, виробничої та трудової дисципліни. Організовує впровадження у виробництво передових методів і прийомів праці. Бере участь у розробленні колективного договору та виконанні його заходів. В свою чергу, виконавець робіт, відповідно до даного довідника виконує наступні завдання та обов’язки: здійснює безпосереднє керівництво будівництвом. Забезпечує виконання виробничих завдань відповідно до графіків і проектів виконання будівельних, монтажних, ремонтно-будівельних, дорожньо-будівельних робіт, введення об'єктів у дію у встановлені строки. Забезпечує додержання технологічної послідовності під час виконання будівельно-монтажних робіт. Організовує виконання будівельно-монтажних робіт згідно з проектною та технологічною документацією, будівельними нормами та правилами, технічними умовами й іншими нормативними документами. Складає заявки на будівельні машини, транспорт, засоби механізації, матеріали, конструкції, деталі, інструмент, інвентар і забезпечує їх ефективне використання. Здійснює заходи щодо удосконалення організації виробництва та праці, механізації й автоматизації виробничих процесів, раціоналізації робочих місць. Веде журнал виконання робіт, документацію з обліку виконаних робіт і робочого часу, виконавчу технічну документацію. Затверджує наряди та іншу документацію на оплату праці робітників. Бере участь у показі приймальній комісії об'єктів, етапів і окремих комплексів робіт, будівництво яких завершено. Готує фронт робіт для субпідрядних організацій, бере участь у прийманні у них виконаних робіт. Оформляє допуски на право виконання будівельно-монтажних робіт у охоронних зонах; складає акти на сховані роботи, акти на виконані роботи. Організовує приоб'єктне складське господарство й охорону матеріальних цінностей. Встановлює виробничі завдання майстрам та контролює їх виконання. Координує діяльність майстрів та дільничних служб. Бере участь у роботі комісії з атестації робочих місць. Подає пропозиції щодо матеріального стимулювання робітників.
Отже, кожен з цих інженерно-технічних працівників виконує різні функції, а тому їх наявність є необхідною для забезпечення діяльності будівельної організації, а також для забезпечення оперативного і ефективного виконання робіт за даним предметом закупівлі.

4. Щодо проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 1 Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами) Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) в умовах воєнного стану здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».

З огляду на вказане вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2022-09-20-004452-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:39172006
Дата подання: 23 вересня 2022 18:02
Вимога
Оскарження вимог тендерної документації, які обмежують участь потенційних Учасників в тендерній закупівлі, порушують норми ЗУ "Про публічні закупівлі" та є дискримінаційними

ВИМОГА

Предмет закупівлі: Капітальний ремонт тротуарів по вул. Кафедральній (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Найменування замовника:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Героїв Майдану, будинок 176, код ЄДРПОУ 44327100).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-20-004452-a

Частиною 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до приписів Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що викладені в тендерній документації, по предмету закупівлі: Капітальний ремонт тротуарів по вул. Кафедральній (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці», вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують принципи конкурентності та добросовісності, а саме:

І.
Замовником вимагається надання «Інформаційну довідку із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в період від 2020 року по теперішній час (за Формою 4, що додається). Аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального, поточного ремонту вулиці, дороги, проїзної частини, тротуару, міжбудинкового проїзду, з благоустрою території, тощо, де виконувались роботи з улаштування дорожніх корит, розбирання (демонтаж) бортових каменів та/або поребриків, перекладання горловин колодязів, улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню, улаштування бруківок з колотого або булижного каменю та/або мозаїкових бруківок з каменю брущатого гранітного, улаштування покриттів з фігурних елементів мощення (ФЕМ), установлення бортових каменів та/або поребриків.»
Вважаємо, що вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, з підстав викладених нижче.
Неправомірними є обмеження, щодо вимог по наданню підтвердження досвіду учасником за певний період часу. Така вимога суттєво обмежує коло учасників. Встановлення такої вимоги, зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження.
Тобто, як випливає з вимоги Замовника, учасники зобов’язані подати договір, що укладений в період від 2020 року по теперішній час. Таким чином, прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають повністю виконані аналогічні договори за вказаний період часу.
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлення наведеної вище умови Документації, саме у наведеній редакції, є необґрунтованою.
Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають договори, що укладені в період від 2020 року по теперішній час, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (антологічних висновків доходить, при розгляді скарг, комісія Антимонольного комітету України).

ІІ.
Замовником вимагається надання позитивного відгуку від Замовника з обов’язковим зазначенням дати і номера договору та інформацією про належне виконання цього договору (також якщо учасник має досвід виконання аналогічного договору на умовах субпідряду, у складі пропозиції обов’язково надається позитивний лист-відгук від контрагента, що виступав Замовником за договором Генерального підряду, стосовно робіт, що виконувались учасником даної закупівлі). Дата надання відгуку повинна бути не більше 30-денної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі.»

Вважаємо, що вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, з підстав викладених нижче.
Не існує жодного закону та/або підзаконного акту, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків.
На практиці, Скаржник звертається до замовників за попередніми договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента, нерідко буває, що відгук на запит виконавця надається досить тривалий час, і фактично учасник позбавлений можливості взяти участь у закупівлі, адже у нього відсутній відгук не більше 30-денної давнини.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Отже, вказана вимога тендерної документації підлягає виправленню (уточненню) Замовником, відповідно до підстав викладених в даному пункті скарги.
Крім того, учасник маючи відгук виданий замовником раніше, що не містить стислого переліку робіт, що виконувались, буде позбавлений можливості взяти участь в закупівлі, що порушить його права та охоронювані законом інтереси (антологічних висновків доходить, при розгляді скарг, комісія Антимонольного комітету України).
Отже, зазначена вимога тендерної документації має бути виправлена (уточнена) Замовником, з врахуванням викладених підстав.

ІІІ. Щодо кількості працівників

Поряд з тим, Замовником вимагається підтвердження наявності працівників наступної категорії:
інженерно-технічні працівники (виконроб, майстер, інженер-будівельник чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») – не менше 2 осіб з вищою освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник»;
- робітники-будівельники (обов’язково дорожній робітник, бруківник) – не менше 10 осіб;
- водії категорії С – не менше 2 осіб;
- машиністи крана автомобільного – не менше 1 особи;
- машиніст котка дорожнього – не менше 1 осіб;
- машиніст екскаватора – не менше 1 особи;
- машиніст бульдозера – не менше 1 особи;
- машиніст автогрейдера – не менше 1 особи;
- машиніст навантажувача – не менше 1 особи;
- тракторист-машиніст (машиніст трактора) – не менше 1 особи.

Даний вид робіт не потребує ліцензування. Аналізуючи технічне завдання, вважаємо, що замовником не обґрунтовано вимагається наявність ІТР працівників у кількості 2 осіб. Адже вказані в технічному завданні роботи, можуть бути виконанні за умови наявності у Учасника одного інженерно-технічного працівника.
Крім того, жодними нормами будівельних стандартів не передбачені вимоги щодо наявності такої кількості ІТР працівників для виконання такого виду робіт.
Отже, вказана вимога тендерної документації має буди уточнена Замовником.

IV. Щодо проведення спрощеної закупівлі
Як вбачається з інформації, яка розміщена на майданчику, вартість закупівлі становить
4 841 184 грн з ПДВ

Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону;
Відповідно до пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що цей Закон застосовується:
1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
Відповідно до пунктів 1-3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
Таким чином, закупівля, ціна якої визначена у розмірі 5828676 грн. з ПДВ не може бути проведена як спрощена закупівля.
Щодо посилання на постанову КМУ від 28.02.2022 року № 169, необхідно зазначити, що Постановою КМУ від 28.02.2022 року № 169 визначено, що в умовах воєнного стану:
1) замовники, визначені частиною дев’ятою статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, державні замовники у сфері оборони здійснюють публічні/оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”.
Публічні закупівлі товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2022 р. № 185 “Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 25, ст. 1267) здійснюються замовниками без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”.

Поряд з тим, закупівля «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Кафедральній (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці» не є публічною закупівлею товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану, а тому така закупівля має бути проведена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», а не відповідно до постанову КМУ від 28.02.2022 року № 169, у зв’язку з вказаним, просимо провести дану закупівлю відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».

Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.

Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Тендерної документації в частині, що висвітлена в даній вимозі.




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2022 13:40
Відповідь на вимогу, подану
в спрощеній закупівлі за предметом «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Кафедральній (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-09-20-004452-a)

1. Стосовно досвіду виконання аналогічних договорів.
Дану вимогу Замовником встановлено для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних робіт, які відповідають чинним нормативним документам, зокрема ДБН, ДСТУ тощо. В учасника, що спеціалізується на даному виді робіт, і систематично здійснює свою господарську діяльністю, не виникне проблем стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.

2. Стосовно надання відгуку.
Відповідно до ст. 859 Цивільного кодексу України, підрядник гарантує та відповідає за якість виконаних робіт протягом усього гарантійного строку. При цьому, перебіг гарантійного строку починається з моменту, коли виконана робота була прийнята або мала бути прийнята замовником, якщо інше не встановлено договором підряду.
Відповідно до аб.3 п.103 Загальних Умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. №668 (зі змінами) (які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників) (п.2.) (далі – Загальні умови), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). П.106 Загальних умов передбачено, що підрядник відповідає за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об'єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків (витяг з Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 додається). Отже, факт прийняття замовником закінчених робіт на об’єкті будівництва не означає відсутність можливості виявлення у процесі експлуатації об’єкта недоліків, допущених підрядником в процесі будівництва, що в свою чергу, може призвести до недостовірності відомостей, зазначених у відгуку, виданому такому Підряднику до виявлення недоліків (дефектів) у виконаних будівельних роботах. Враховуючи наведене вище, вимога про надання позитивного відгуку, датованого не більше 30-денної давнини від дати оголошення про проведення даної закупівлі, має на меті отримання максимально актуальної та достовірної інформації про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, гарантійних зобов’язань за договором, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Вважаємо, що дана вимога до предмета закупівлі є цілком правомірною та не містить ознак дискримінації.
Також повідомляємо, що пунктом 11 вимог до предмета закупівлі не передбачено обов’язку надання позитивного відгуку, що містить стислий перелік робіт, що виконувались.

3. Щодо наявності працівників.

Замовником вимагається не менше двох інженерно-технічних працівників, оскільки кожен інженерно-технічний працівник виконує покладені на нього функції, що не дублюються з функціями інших інженерно-технічних працівників. Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (категорія «Керівники») майстер будівельних та монтажних робіт виконує наступні завдання та обов’язки: забезпечує виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до робочих креслень, проекту організації робіт, виробничого плану та нормативних документів. Контролює додержання технологічної послідовності виробництва та забезпечує належну якість робіт. У разі потреби здійснює розбивні роботи, геодезичний контроль під час виконання технологічних операцій, заміри обсягів будівельно-монтажних робіт. Організовує приймання матеріалів, конструкцій, виробів, їх складування та облік. Вносить пропозиції щодо комплектування кількісного та професійно-кваліфікаційного складу бригад, присвоєння розрядів робітникам, їх матеріального стимулювання. Здійснює розміщення бригад, ланок, окремих робітників на дільниці, видає виробничі завдання робітникам і контролює їх виконання; проводить виробничий інструктаж, про що робить запис у спеціальному журналі обліку інструктажів. Оформляє наряди, документи обліку робочого часу, простоїв. Приймає виконані роботи. Організовує оперативний облік виконання виробничих завдань. Стежить за своєчасним забезпеченням бригад і робітників інструментом, пристроями, засобами малої механізації, транспортом, спецодягом, захисними засобами. Створює безпечні умови праці. Бере участь у роботі з атестації робочих місць. Забезпечує економне витрачання матеріалів, застосування за призначенням технологічної оснастки, будівельних машин, енергетичного устаткування, транспортних засобів і засобів захисту працюючих. Контролює дотримання норм перенесення ваги, забезпечення робочих місць знаками безпеки, попереджувальними написами та плакатами. Щодня до початку роботи перевіряє стан охорони праці і вживає заходів для усування виявлених недоліків, контролює виконання робітниками інструкцій з питань охорони праці, виробничої та трудової дисципліни. Організовує впровадження у виробництво передових методів і прийомів праці. Бере участь у розробленні колективного договору та виконанні його заходів. В свою чергу, виконавець робіт, відповідно до даного довідника виконує наступні завдання та обов’язки: здійснює безпосереднє керівництво будівництвом. Забезпечує виконання виробничих завдань відповідно до графіків і проектів виконання будівельних, монтажних, ремонтно-будівельних, дорожньо-будівельних робіт, введення об'єктів у дію у встановлені строки. Забезпечує додержання технологічної послідовності під час виконання будівельно-монтажних робіт. Організовує виконання будівельно-монтажних робіт згідно з проектною та технологічною документацією, будівельними нормами та правилами, технічними умовами й іншими нормативними документами. Складає заявки на будівельні машини, транспорт, засоби механізації, матеріали, конструкції, деталі, інструмент, інвентар і забезпечує їх ефективне використання. Здійснює заходи щодо удосконалення організації виробництва та праці, механізації й автоматизації виробничих процесів, раціоналізації робочих місць. Веде журнал виконання робіт, документацію з обліку виконаних робіт і робочого часу, виконавчу технічну документацію. Затверджує наряди та іншу документацію на оплату праці робітників. Бере участь у показі приймальній комісії об'єктів, етапів і окремих комплексів робіт, будівництво яких завершено. Готує фронт робіт для субпідрядних організацій, бере участь у прийманні у них виконаних робіт. Оформляє допуски на право виконання будівельно-монтажних робіт у охоронних зонах; складає акти на сховані роботи, акти на виконані роботи. Організовує приоб'єктне складське господарство й охорону матеріальних цінностей. Встановлює виробничі завдання майстрам та контролює їх виконання. Координує діяльність майстрів та дільничних служб. Бере участь у роботі комісії з атестації робочих місць. Подає пропозиції щодо матеріального стимулювання робітників.
Отже, кожен з цих інженерно-технічних працівників виконує різні функції, а тому їх наявність є необхідною для забезпечення діяльності будівельної організації, а також для забезпечення оперативного і ефективного виконання робіт за даним предметом закупівлі.

4. Щодо проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 1 Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами) Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) в умовах воєнного стану здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».

З огляду на вказане вище, дана вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

23 вересня 2022 17:57
ВИМОГА Кафедральна.docx

Документи подані скаржником

23 вересня 2022 18:02
ВИМОГА Кафедральна.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ «ПРОФІ-БУД 2022» 4 568 993,07
UAH з ПДВ
4 568 993,07
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 вересня 2022 15:25
Електронний підпис
28 вересня 2022 15:00
Ідент.ф..pdf
28 вересня 2022 15:00
Виписка.pdf
28 вересня 2022 15:00
Довідка з податкової.pdf
28 вересня 2022 15:00
Договір Кафедральна.pdf
28 вересня 2022 15:00
Копія опису.pdf
28 вересня 2022 15:00
Наказ.pdf
28 вересня 2022 15:00
Паспорт.pdf
28 вересня 2022 15:00
Рішення.pdf
28 вересня 2022 15:00
Статут.pdf
28 вересня 2022 15:00
без попередньої оплати.pdf
28 вересня 2022 15:00
довідка МВС від 28.09.2022.rar
28 вересня 2022 15:00
захист довкілля.pdf
28 вересня 2022 15:00
наявність досвіду.rar
28 вересня 2022 15:00
наявність працівників.rar
28 вересня 2022 15:00
наявність техніки.rar
28 вересня 2022 15:00
персональні дані.pdf
28 вересня 2022 15:00
субпідряд.pdf
28 вересня 2022 15:00
ч2 ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ПРОФІ-БУД 2022»

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ПРОФІ-БУД 2022»
#44455522
Переможець 4 568 993,07
UAH з ПДВ
04 жовтня 2022 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2022 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ПРОФІ-БУД 2022»
#44455522
4 568 993,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 10:07
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 17:03
ДД 4 - КР тротуарів - Кафедральна.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 17:02
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 13:40
ДД 3 - КР тротуарів - Кафедральна.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 13:39
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2022 11:28
ДД 2 - КР тротуарів - Кафедральна.pdf зміни до договору
26 жовтня 2022 11:28
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2022 13:44
ДД 1 - КР тротуарів - Кафедральна.pdf зміни до договору
10 жовтня 2022 13:40
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 10:54
Договір - КР тротуарів на вул.Кафедральній.pdf укладений
07 жовтня 2022 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 354
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в частині ліміту асигнувань на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 354
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 31.12.2022
Номер договору про закупівлю: 354
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 354
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 477 220,39
UAH