Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Благоустрій території Черняхівського ліцею №1 Черняхівської селищної ради по вулиці Слобідська, 14 в смт. Черняхів Житомирської області»(ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
14 867 167,20 UAH
UA-2022-09-19-009626-a 65039abc0e234f4097d8a58c3cdc4838
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Миколаївна Пархомець

+380412420784 tender2@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Руслана Миколаївна Пархомець
+380412420784
tender2@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2022 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 14 867 167,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 335,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги)
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 74335 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Благоустрій території Черняхівського ліцею №1 Черняхівської селищної ради по вулиці Слобідська, 14 в смт. Черняхів Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт. Черняхів , вул. Слобідська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 та у порядку визначеним Постановою Кабінетів Міністрів від 22 липня 2020 № 641 (зі змінами та доповненнями) у розмірі, що не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги)

Сума забезпечення: 74335 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія.
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 8 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції скаладає 0,5% від очікуваної вартості закупівлі, а саме: 74 335,00 (Сімдесят чотири тисячі триста тридцять п'ять гривень 00 копійок) грн. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом з роздільною здатністю не нижче 300 ppi. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Детальні умови надання забезпечення пропозиції зазначені у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
19 вересня 2022 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2022 16:52
Проект договору Додаток №4.rar
19 вересня 2022 16:52
Додаток 2.pdf
19 вересня 2022 16:52
ОГОЛОШЕННЯ Благоустрій території Черняхівського ліцею №1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 20 вересня 2022 12:35
Дата відповіді: 20 вересня 2022 15:17
Доброго дня, шановний замовник! Надайте, будь ласка, файли тендерної документації у розширенні .doc для підготовки пропозицій Заздалегідь дуже Вам вдячні
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що оголошення про проведення закупівлі та вся необхідна документація оприлюднюється Замовником в системі електронних закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922- VIII від 25.12.2015, зокрема ст. 10 та ст. 14. Водночас, Законом не встановлено вимоги стосовно формату документів, які замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Формат в якому викладено оголошення про проведення закупівлі, в даному випадку, не впливає на можливість підготовки пропозиції потенційними учасникам торгів. Відповідно, відстутні об'єктивні підстави для викладення інформації про закупівлю або будь-якої її частини в іншому, відмінному від застосованого, форматі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" 14 390 980,38
UAH з ПДВ
14 390 980,38
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 вересня 2022 16:12
Електронний підпис
26 вересня 2022 16:10
Електронний підпис
26 вересня 2022 16:09
125.imd
26 вересня 2022 16:09
Гарантійні листи.pdf
26 вересня 2022 16:09
Відомості про учасника.pdf
26 вересня 2022 16:09
Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2022 16:09
Пропозиція.pdf
26 вересня 2022 16:09
наявність працівників.pdf
26 вересня 2022 16:09
Календарний графік.pdf
26 вересня 2022 16:09
Витяг ЄДРПОУ Галактика.pdf
26 вересня 2022 16:09
ВИПИСКА_06574.zip
26 вересня 2022 16:09
Licenziya povnovagenya.zip
26 вересня 2022 16:09
Скан копія Статуту.pdf
26 вересня 2022 16:09
ISO сертифікати.pdf
26 вересня 2022 16:09
Довідка досвід.pdf
26 вересня 2022 16:09
Опис.pdf
26 вересня 2022 16:09
Довідка_покриття.zip
26 вересня 2022 16:09
Електронний витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2022 16:09
Довідка наявність МТБ.pdf
26 вересня 2022 16:09
Копія договір гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
#38260976
Переможець 14 390 980,38
UAH з ПДВ
29 вересня 2022 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2022 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
#38260976
14 390 980,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 10:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 08:59
Додаткова угода №1 до Договору №1138-22 від 07.10.2022.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 08:54
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2022 16:32
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2022 16:32
Договір № 1138-22.pdf укладений
12 жовтня 2022 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.3.1 розділу ІІІ Договору "ЦІНА ДОГОВОРУ" в новій редакцї. Викласти Додаток 1 до Договору (Договірна ціна) в новій редакції, що додається. Викласти Додаток 2 до Договору (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції, що додається, Викласти Додаток 3 до Договору (Протокол погодження договірної ціни) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: № 1138-22
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 390 952,70
UAH (в тому числі ПДВ 2 398 492,12 UAH)