Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги ремонту медичного обладнання: апарату УЗД Philips Affiniti 70 с/н US218F1186
Очікувана вартість
402 000,00 UAH
UA-2022-09-19-008943-a 3c0ba62a9ccf4fe5b76f8fde366e9dad
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабкевич Ольга Сергіївна

380332282209 VOPC-PEV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Вебсайт: http://happyhouse.org.ua/
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Бабкевич Ольга Сергіївна
380332282209
VOPC-PEV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для потреб замовника (далі — Замовник) необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи, що було оголошено закупівлю:
- оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2022-08-11-001607-a від 11.08.2022р.
-звіт про результати проведення процедури закупівлі №UA-2022-08-11-001607-a від 27.08.2022р.;
-оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2022-08-30-007076-a від 30.08.2022р.;
-звіт про результати проведення процедури закупівлі №UA-2022-08-30-007076-a від 16.09.2022р.
Дані закупівлі не відбулись через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2022 16:27
Оскарження наміру укласти договір: 30 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Закупівля здійснюється для потреб підприємства за кошти обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Послуги ремонту медичного обладнання: апарату УЗД Philips Affiniti 70 с/н US218F1186
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АФС МЕДИЦИНТЕХНІК"
#38872631
Переможець 402 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2022 16:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АФС МЕДИЦИНТЕХНІК"
#38872631
402 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 18:26
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2022 16:31
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 листопада 2022 16:31
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2022 14:07
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 листопада 2022 14:06
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2022 13:26
Договір УЗД.pdf укладений
03 жовтня 2022 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 3322
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування.
Номер договору про закупівлю: 3322
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 402 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 000,00 UAH)