Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43037107 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-parkiv-ta-rekreacii-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Оксана Скосарева +380932941582 park-dnepr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2022 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2022 12:21 |
Очікувана вартість: | 4 546 456,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 732,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим Оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 46000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | В рамках даної процедури закупівлі замовником вимагається від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 (один) відсоток вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем процедури закупівлі шляхом перерахування грошових коштів (грошової застави) на поточний рахунок замовника |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів наданих послуг, після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника протягом 30 календарних днів, за умови наявного бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2022 11:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2022 11:39 |
ТД видалення дерев.doc | |
27 вересня 2022 11:39 |
Перелік змін (ТД ) .doc | |
19 вересня 2022 15:38 |
оголошення.docx | |
19 вересня 2022 15:38 |
Проект договору.doc |
27 вересня 2022 11:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2022 11:39 |
ТД видалення дерев.doc
|
|||
27 вересня 2022 11:39 |
Перелік змін (ТД ) .doc
|
|||
19 вересня 2022 15:38 |
оголошення.docx
|
|||
19 вересня 2022 15:38 |
Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000074 ● 1eb23be7ab7f463cb1ecef7e88cc6aa8
- Статус: завершено ● Дата: 04 січня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2022-09-19-007666-a 19.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-23 08:20:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з видалення сухостійних аварійних та фаутних дерев в парках та землях рекреаційного призначення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-19-007666-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «АГРОМАК ДНІПРО» (далі – Переможець) забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 1 % від загальної вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-25 16:47:35
Пояснення щодо запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначені на підставі рішення міської ради «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами), ознайомитися з яким можна за посиланням: https://old.dniprorada.gov.ua/uk/Widgets/GetWidgetContent?url=/WebSolution2/wsGetTextPublicDocument?pID=545830&name=2/13
2. Визначення очікуваної вартості здійснено відповідно до частини 4 статті 4 ЗУ «Про державні закупівлі» шляхом проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, на підставі яких отримано комерційні пропозиції від потенційних учасників. Очікувану вартість встановлено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом від 18.02.2020 № 275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та отриманих трьох комерційних пропозицій.
3. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі службової записки начальника відділу благоустрою департаменту парків та рекреації Дніпровської міської ради щодо необхідності проведення закупівлі послуг, які викладені у додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі».
4. Сторінка веб-сайту департаменту парків та рекреації Дніпровської міської ради, головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-parkiv-ta-rekreacii-dniprovskoi-miskoi-radi Посилання на нього вказано на сторінці закупівлі.
5. Банківська гарантія забезпечення виконання договору у розмірі 1% на суму 44701,65грн. сплачена ТОВ «АГРОМАК ДНІПРО». Копія платіжного доручення з відміткою банку, сканкопія підписаного сторонами договору були оприлюднені 14.10.2022 о 17:45 та знаходяться у вільному доступі у складі документів учасника (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-19-007666-a).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2022 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОМАК ДНІПРО" |
4 506 316,78
UAH з ПДВ
|
4 470 164,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД ПРОМ-ІНВЕСТ" |
4 545 790,86
UAH з ПДВ
|
4 490 523,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОМАК ДНІПРО" #40920338 |
Переможець |
4 470 164,64
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2022 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 13:10
|
Звіт.pdf | укладений |
03 січня 2023 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:14
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2022 15:44
|
Договір.pdf | укладений |
18 жовтня 2022 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |