Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги харчування (на 2023 рік). ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень».
Catering services (for 2023). DK 021: 2015: code 55510000-8 "Canteen services".
Catering services (for 2023). DK 021: 2015: code 55510000-8 "Canteen services".
Очікувана вартість
10 772 850,00 UAH
UA-2022-09-19-007423-a ● d121f11039504116b593a929c5be05ae
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Бабкевич Ольга Сергіївна 380332282209 VOPC-PEV@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Municipal Enterprise “Volyn Regional Territorial Mother and Child Health Care Center” of the Volyn Regional Council |
National ID: | 42078561 |
Contact point: |
BABKEVYCH OLGA 380332282209 VOPC-PEV@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2022 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2022 17:00 |
Очікувана вартість: | 10 772 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 864,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 вересня 2022 15:31 |
Enquiries until: | 10 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 жовтня 2022 17:00 |
Information
Estimated total value: | 10 772 850 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 53 864 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Scope of the procurement
Послуги харчування (на 2023 рік). ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень».
Catering services (for 2023). DK 021: 2015: code 55510000-8 "Canteen services".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81370 д
Послуги харчування від 1-го року життя (загальний стіл) за адресами: м. Луцьк, вул. Загородня, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Catering services from the 1st year of life (common table) at the following addresses: Lutsk, street Zagorodnya, 20
CPV: 55510000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2023
13000 д
Послуги харчування для дітей віком до 1-го року за адресою: м. Луцьк, вул. Загородня, 20.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Catering services for children under 1 year old at the address: Lutsk, st. Zagorodnya, 20.
CPV: 55510000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2023
10800 д
Послуги харчування реанімаційних та післяопераційних пацієнтів від одного року життя за адресою: м. Луцьк, вул. Загородня, 20.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Nutrition services for intensive care and postoperative patients from one year of age at the address: Lutsk, st. Zagorodnya, 20.
CPV: 55510000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2022 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2022 15:28 |
ТД харчування 2023 19 09.doc | |
19 вересня 2022 15:28 |
Протокол.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обладнання
Дата подання: 07 жовтня 2022 10:38
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 12:31
Згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу:
«довідка щодо наявності харчоблоку та інших виробничих потужностей, що знаходяться в межах Луцької територіальної громади. Необхідний мінімум промислового обладнання, який повинен знаходитися на харчоблоку в якому безпосередньо надаватиметься послуга:
2 шт. - Машина для переробки овочів МПО-1
1 шт. - Машина протирочно-різальна МПР-350М
1 шт. – Тістомісильна машина
2 шт. - М’ясорубка МИМ-350
1 шт. – Слайсер
1 шт. – Блендер
2 шт. – Піч пароконвекційна UNOX XFT133
2 шт. – Плита електрична ПЕД-6
1 шт. – Шафа холодильна Polair CM105-S
1 шт. – Холодильник
2 шт. – Ваги електричні
1 шт. – Шафа для хліба ШХД - 4
4 шт. – Мийки з нержавійки
4 шт. – Столи з нержавійки
2 шт. – Сушарки для посуду та дошок
1 шт. – Стерилізатор повітряний ГП-80
1 шт. – Водонагрівач (бойлер) на 40 л
10 шт. – Каструлі малого та великого об’єму (5, 10, 30, 50 л)
4 шт. – Сковороди
1 шт. – Марміт
1 шт. – Прилавок для столових приладів
2 шт. – Нейтральний елемент Кий-В НЕ -1000 Класик
2 шт. – Термоконтейнери з кришками для перших страв
2 шт. – Термоконтейнери з кришками для других страв
6 шт. – Контейнери з кришками для холодних страв» .
Також Вами вказується, що «Харчоблок та/або інші виробничі потужності повинні знаходитися в учасників у межах Луцької територіальної громади з метою забезпечення щоденного контролю медичним директором відповідальним за організацію лікувального харчування Замовника та сестрами медичними з дієтичного харчування Замовника, не відриваючись від основної роботи, для здійснення бракеражу, перевірки працівників, за технологією та умовами приготування їжі. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати правовстановлюючі документи на нерухоме майно або копії (копію) договорів (договору) оренди нерухомого майна та/або виробничих потужностей (харчоблоку). Дана вимога продиктована відповідно до п.1.5 Наказу МОЗ України №931».
Ми вважаємо дані вимоги документації дискримінаційними з огляду на таке. Вимога щодо знаходження харчоблоку та інших виробничих потужностей у межах Луцької територіальної громади є дискримінаційною вимогою стосовно інших потенційних учасників, які бажають взяти участь у тендері. Ми, як потенційний учасник, не маємо харчоблоку та інших виробничих потужностей, що знаходяться в межах Луцької територіальної громади. Проте ми маємо вказані приміщення (складські та виробничі) на території Волинської області. Вказане підтверджується договорами оренди, які чинні до липня 2023 року. Крім того, зазначення конкретного переліку обладнання, із вказуванням марок та моделей є ознакою дискримінаційного підходу до створення тендерної документації, та, як наслідок, призведе до штучного обмеження конкуренції на даних торгах. Таким чином, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації, якими виключити конкретні вимоги до обладнання та виключити вимоги щодо наявності харчоблоку та інших виробничих потужностей в межах Луцької територіальної громади.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В вимозі щодо наявності обладнання зазначено, що обладнання може бути інших марок/моделей, але з аналогічними технічними характеристиками. За таких умов відсутні підстави заявляти про дискримінаційність вимог.
Стосовно вимоги щодо розташування харчоблоку, то визначаючи умови тендерної документації Замовник керувався єдиною метою отримання якісної та своєчасної послуги харчування (послуги їдалень) пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні чи оздоровленні у закладах охорони здоров’я. Послуга не є одиничною, а передбачає системну, безперебійну роботу та надання її протягом 2023 року.
Таким чином, надання послуги з харчування категорично не допускає можливості затримок або відтермінування часу та/або строку її надання та, відповідно, потребує чіткого дотримання щоденного графіку. Окрім того, вимога продиктована наявністю у Замовника певного негативного досвіду, коли протягом 2022 року суб’єкт, що надає послуги з харчування, здійснював доставку готових страв непристосованими транспортними засобами або взагалі на таксі.
В рекомендаціях Антимонопольного комітету України №18-рк від 23.07.2021 визначено, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази є основним кваліфікаційним критерієм для цієї категорії закупівель за кодами класифікації: ДК 021:2015-55510000-8 – Послуги їдалень, ДК 021:2015-55520000-1 – Кейтерингові послуги, ДК 021:2015-15800000-6 – Продукти харчування різні, оскільки передбачає необхідність наявності в учасника обладнання, яке забезпечить поставку продуктів харчування з дотриманням відповідних умов.
В силу імперативних положень Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» Замовник несе відповідальність за надання медичної допомоги за програмою медичних гарантій, в т. ч. за організацію харчування, а також за додержання вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм у закладі. Відтак вимоги, встановлені у тендерній документації, спрямовані на отримання якісних послуг харчування, а також на отримання гарантії того, що переможець процедури закупівлі буде спроможний здійснити виконання необхідних послуг.
Під ефективним проведенням закупівлі розуміється і те, що після укладення договору на закупівлю заклади охорони здоров’я зможуть забезпечити харчування пацієнтів з дотриманням Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я та Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я затверджених Наказами Міністерства охорони здоров’я України №931 від 29.10.2013 року, Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Саме пунктом 12.9 Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) чітко визначено, що термін зберігання гарячих страв, які доставляють до місця роздачі в термосах або іншому спеціальному посуді, не може перевищувати трьох годин. Стає очевидним та зрозумілим, що при розташуванні харчоблоку на поза межами Луцької територіальної громади, існує велика ймовірність порушення санітарних норм при наданні послуг харчування. Тому, вірно визначено кваліфікаційним критерієм наявність харчоблоку та інших виробничих потужностей саме в межах Луцької територіальної громади. Ця вимога продиктована не мотивом дискримінації будь-якого суб’єкта, а об’єктивно зумовленим управлінським рішенням, яке пояснюється наявністю вказаних вище обов’язків Замовника як медичного закладу.
Окрім того, враховано особливість пацієнтів: новонароджені діти і діти з різними патологіями тощо. Це сфера високої відповідальності, яка диктує необхідність включення до тендерної документації саме таких умов.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цих умов.
Стосовно вимоги щодо розташування харчоблоку, то визначаючи умови тендерної документації Замовник керувався єдиною метою отримання якісної та своєчасної послуги харчування (послуги їдалень) пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні чи оздоровленні у закладах охорони здоров’я. Послуга не є одиничною, а передбачає системну, безперебійну роботу та надання її протягом 2023 року.
Таким чином, надання послуги з харчування категорично не допускає можливості затримок або відтермінування часу та/або строку її надання та, відповідно, потребує чіткого дотримання щоденного графіку. Окрім того, вимога продиктована наявністю у Замовника певного негативного досвіду, коли протягом 2022 року суб’єкт, що надає послуги з харчування, здійснював доставку готових страв непристосованими транспортними засобами або взагалі на таксі.
В рекомендаціях Антимонопольного комітету України №18-рк від 23.07.2021 визначено, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази є основним кваліфікаційним критерієм для цієї категорії закупівель за кодами класифікації: ДК 021:2015-55510000-8 – Послуги їдалень, ДК 021:2015-55520000-1 – Кейтерингові послуги, ДК 021:2015-15800000-6 – Продукти харчування різні, оскільки передбачає необхідність наявності в учасника обладнання, яке забезпечить поставку продуктів харчування з дотриманням відповідних умов.
В силу імперативних положень Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» Замовник несе відповідальність за надання медичної допомоги за програмою медичних гарантій, в т. ч. за організацію харчування, а також за додержання вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм у закладі. Відтак вимоги, встановлені у тендерній документації, спрямовані на отримання якісних послуг харчування, а також на отримання гарантії того, що переможець процедури закупівлі буде спроможний здійснити виконання необхідних послуг.
Під ефективним проведенням закупівлі розуміється і те, що після укладення договору на закупівлю заклади охорони здоров’я зможуть забезпечити харчування пацієнтів з дотриманням Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я та Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я затверджених Наказами Міністерства охорони здоров’я України №931 від 29.10.2013 року, Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Саме пунктом 12.9 Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) чітко визначено, що термін зберігання гарячих страв, які доставляють до місця роздачі в термосах або іншому спеціальному посуді, не може перевищувати трьох годин. Стає очевидним та зрозумілим, що при розташуванні харчоблоку на поза межами Луцької територіальної громади, існує велика ймовірність порушення санітарних норм при наданні послуг харчування. Тому, вірно визначено кваліфікаційним критерієм наявність харчоблоку та інших виробничих потужностей саме в межах Луцької територіальної громади. Ця вимога продиктована не мотивом дискримінації будь-якого суб’єкта, а об’єктивно зумовленим управлінським рішенням, яке пояснюється наявністю вказаних вище обов’язків Замовника як медичного закладу.
Окрім того, враховано особливість пацієнтів: новонароджені діти і діти з різними патологіями тощо. Це сфера високої відповідальності, яка диктує необхідність включення до тендерної документації саме таких умов.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цих умов.
Щодо строку дії договорів
Дата подання: 07 жовтня 2022 10:42
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 08:12
Відповідно до п. 1 додатку 2 до ТД до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: «копія документу на складські приміщення (технічний паспорт, тощо), які зазначені у довідці, або копія чинного договору оренди складського приміщення та/або акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані; копії договорів суборенди, або договори на надання складських послуг. Договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року». Крім цього вказуєте, що «Харчоблок та/або інші виробничі потужності повинні знаходитися в учасників у межах Луцької територіальної громади з метою забезпечення щоденного контролю медичним директором відповідальним за організацію лікувального харчування Замовника та сестрами медичними з дієтичного харчування Замовника, не відриваючись від основної роботи, для здійснення бракеражу, перевірки працівників, за технологією та умовами приготування їжі. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати правовстановлюючі документи на нерухоме майно або копії (копію) договорів (договору) оренди нерухомого майна та/або виробничих потужностей (харчоблоку). Дана вимога продиктована відповідно до п.1.5 Наказу МОЗ України №931».
Зауважуємо, що ми, як потенційний учасник даної закупівлі, маємо складські приміщення на території Волинської області та на територіях сусідніх областей. Вказане, в тому числі, підтверджується договорами оренди, які чинні до липня 2023 року. Натомість, ми маємо намір продовжити вказані договори таким чином, щоб вони були чинними на весь період надання послуги у межах вказаної закупівлі, а саме до 31.12.2023 року включно. Відтак просимо Вас виключити вимогу щодо строку дії договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 2. Дана вимога не являється дискримінаційною. Вона необхідна, оскільки Замовник повинен переконатися, що право користування учасника матеріально-технічною базою буде діяти протягом усього терміну дії договору, який буде укладений за результатами даної процедури закупівлі.
Також варто зазначити, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Також варто зазначити, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 07 жовтня 2022 10:55
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 08:13
Відповідно до п. 3 додатку 2 до ТД: «Копія позитивного листа-відгуку, оформленого на бланку від замовника, з яким укладено/було укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. У листі має міститися інформація щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року, підтверджувати відсутність зауважень щодо надання послуг учасником та відсутність зауважень щодо виконання учасником своїх зобов’язаннь згідно договору.Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування) за кодом 55510000-8 «Послуги їдалень» ;
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору».
Ми вважаємо дану вимогу документації дискримінаційною з огляду на таке. Ми, як потенційний учасник цієї закупівлі, маємо численний досвід у наданні послуг харчування. Натомість, ми не маємо повністю виконаних аналогічних договорів щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року. Також дискримінаційною є вимога документації щодо надання у складі пропозиції договору за конкретним кодом ДК .Таким чином, просимо виключити вимогу тендерної документації щодо того, що у листі має міститися інформація щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року та про надання аналогічних договорів за конкретним кодом ДК, оскільки дана вимога суттєво обмежує конкуренцію та прямо впливає на нашу можливість взяти участь в цьому аукціоні та запропонувати найкращу пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 3. Включення даної вимоги не мало на меті дискримінації будь-якого учасника. Навпаки, це управлінське рішенням, яке опирається на об’єктивні та виважено оцінені чинники. А саме:
1) На існуючий досвід співпраці з суб’єктами, які надавали і надають послуги з харчування; в тому числі на зафіксовані факти неналежного виконання договірних обов’язків.
2) На обов’язки Замовника, як медичного закладу, в тому числі з огляду на особливість окремих категорій пацієнтів: породіль, новонароджених дітей, дітей з різними патологіями тощо.
Замовник здійснює діяльність у сфері високої відповідальності, адже є закладом охорони здоров’я, що забезпечує медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних працівників і фахівців з реабілітації. Означений статус і згаданий досвід співпраці в сфері отримання послуг з харчування та, відповідно, напрацьовані управлінські рішення продиктували необхідність включення до тендерної документації даної умови.
Така вимога не являється дискримінаційною. Адже не може бути дискримінацією позитивна репутація та відповідний досвід. Натомість, виключення Замовником цієї вимоги може призвести до дискримінації пацієнтів медичного закладу, в тому числі новонароджених дітей і дітей з різними патологіями, у вигляді не забезпечення належного харчування. Це неприпустимо.
Слід звернути увагу, що профільне законодавство дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
1) На існуючий досвід співпраці з суб’єктами, які надавали і надають послуги з харчування; в тому числі на зафіксовані факти неналежного виконання договірних обов’язків.
2) На обов’язки Замовника, як медичного закладу, в тому числі з огляду на особливість окремих категорій пацієнтів: породіль, новонароджених дітей, дітей з різними патологіями тощо.
Замовник здійснює діяльність у сфері високої відповідальності, адже є закладом охорони здоров’я, що забезпечує медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних працівників і фахівців з реабілітації. Означений статус і згаданий досвід співпраці в сфері отримання послуг з харчування та, відповідно, напрацьовані управлінські рішення продиктували необхідність включення до тендерної документації даної умови.
Така вимога не являється дискримінаційною. Адже не може бути дискримінацією позитивна репутація та відповідний досвід. Натомість, виключення Замовником цієї вимоги може призвести до дискримінації пацієнтів медичного закладу, в тому числі новонароджених дітей і дітей з різними патологіями, у вигляді не забезпечення належного харчування. Це неприпустимо.
Слід звернути увагу, що профільне законодавство дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Щодо сертифікатів
Дата подання: 07 жовтня 2022 11:01
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 08:14
Згідно п. 4 додатку 2 до ТД: «Учасник надає: копію чинного сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданого учаснику; копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; копію чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)». Наша організація планує взяти участь у закупівлі, але в силу цієї вимоги позбавлена такої можливості. Компанія володіє усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі. Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога Замовника у тендерній документації про надання сертифікатів ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників. На підставі вищевказаного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, якими виключити вказану дискримінаційну вимогу, оскільки замовником не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Також додаємо, що згідно чинного законодавства для всіх операторів ринку не встановлено вимоги щодо отримання будь-яких сертифікатів цього типу, а є тільки вимога щодо запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР. Тому вимагати надати у складі пропозиції вказані сертифікати є дискримінацію. Просимо вас виключити вище вказані дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 4. Вимога щодо надання сертифікатів ISO та ДСТУ ISO не являється дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник не позбавлений права чи можливості отримати їх, пройшовши певну процедуру, передбачену законом.
Закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Ви не довели і документально не підтвердили необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердили об’єктивної неможливості виконання вказаної умови тендерної документації. З вашого зауваження не вбачається, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує ваші права та законні інтереси щодо участі в оголошеній процедурі публічної закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Ви не довели і документально не підтвердили необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердили об’єктивної неможливості виконання вказаної умови тендерної документації. З вашого зауваження не вбачається, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує ваші права та законні інтереси щодо участі в оголошеній процедурі публічної закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Щодо окремих вимог
Дата подання: 07 жовтня 2022 11:03
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 08:14
Відповідно до додатку 5 до ТД: «Лікувальне харчування має включати дієтичний супровід при екстремальних клінічних станах (зондове харчування, нульові хірургічні та спеціальні дієти), враховуючи надання паліативної допомоги, допомоги онкохворим дітям, допомоги пацієнтам з COVID-19, допомоги важким травмованим реанімаційним пацієнтам, допомоги пацієнтам, які отримують високодозовану хімію. Дана вимога продиктована відповідно до п.1.3 Наказу МОЗ України №931. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної документації повинен надати гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує надання цього виду послуг та із зазначенням відомостей про контрагентів – замовників таких послуг».
На нашу думку, вказана вимога спрямована на штучне обмеження конкуренції серед потенційних учасників даних торгів. Адже ми, як потенційний учасник закупівлі, володіємо усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі та маємо численний досвід у наданні послуг харчування (кейтерингових послуг). Натомість не можемо підтвердити досвід у наданні послуг окремих станах пацієнтів, в тому числі тому, що надання певних послуг у межах відповідних договорів ще продовжується. Відтак, просимо вас виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації щодо підтвердження надання цього виду послуг та із зазначенням відомостей про контрагентів – замовників таких послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 5. Замовник, як заклад охорони здоров’я, має та може мати у подальшому пацієнтів, які перебуватимуть в екстремальних клінічних станах. Пацієнти мають право на належну медичну допомогу, а, відтак, і на належне харчування, в тому числі: зондове, нульові хірургічні та спеціальні дієти. Саме тому учасник повинен підтвердити наявність відповідного досвіду, який передбачений предметом закупівлі. Якщо учасник не може цього зробити – такий учасник не відповідає вимогам тендерної документації. Якщо за наслідком вивчення поданих учасниками заяв, Замовником буде констатовано факт невідповідності учасників певним вимогам тендерної документації – це не можна розцінювати як акт дискримінації. Йтиметься, виключно, про створення умов чесної, здорової та якісної конкуренції між учасниками, які мають відповідний досвід і здатні його підтвердити.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Щодо окремих працівників
Дата подання: 07 жовтня 2022 11:04
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 08:15
Згідно п. 4 розділу ІІІ ТД вами встановлено вимогу надання у складі пропозиції наступного документу: «Довідка, що містить інформацію про працівників, які безпосередньо будуть залучені до надання послуг, з зазначенням їх кількості, рівня освіти, досвіду, кваліфікації (технолог, шеф-кухар, кухар тощо) (Додаток 3)». Крім цього, ви зазначаєте, що «Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. (Зразок № 2)».
Однак, учасник не має у штаті технолога та шеф-кухаря, проте має безліч інших працівників, таких як кухарі, кухонні працівники, водії, завідувачі кухонь і т.д. Наших працівників (та їх кількості) цілком достатньо для надання послуг в межах цієї закупівлі. Відтак просимо вас виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності в учасника технолога та шеф-кухаря.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 6. Вимога щодо наявності, серед працівників учасника, технолога або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції не являється дискримінаційною. Включення в тендерну документацію вимоги щодо наявності технолога продиктована розумінням, що даний фахівець буде здійснювати професійний контроль за дотриманням послідовності операцій під час приготування продуктів/страв і здійснювати контроль за ефективністю організації праці задіяного персоналу. Дотримання технології приготування є важливою складовою в наданні послуг харчування, а особливо, коли йдеться про спеціальне харчування, зокрема, але не виключно, про: зондове, нульові хірургічні та спеціальні дієти.
Згідно ст. 3 Основ законодавства України про охорону здоров’я поняття «охорона здоров’я» включає систему заходів, спрямованих на збереження та відновлення фізіологічних і психологічних функцій, оптимальної працездатності та соціальної активності людини при максимальній біологічно можливій індивідуальній тривалості її життя. Тобто охорона здоров’я, як система, включає в себе такий елемент як належне харчування. А належне харчування вимагає дотримання послідовності операцій під час приготування.
Замовник виходив з розуміння того, що будь-який суб’єкт господарювання спроможний/не позбавлений можливості прийняти працівника на роботу з відповідною освітою та кваліфікацією чи залучити фахівці на інших умовах, з дотриманням чинного законодавства.
Якщо в учасника відсутній технолог або особа, яка виконує такі функції – такий учасник не відповідає вимогам тендерної документації/відсутня кваліфікація для участі у даній закупівлі.
Вкотре звертаємо увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Зі змісту вашого запитання/зауваження не вбачається необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині. Також не вбачається:
- об’єктивної неможливості виконання вказаної умови тендерної документації;
- що наведена вище умова тендерної документації порушує ваші права та законні інтереси щодо участі в оголошеній процедурі публічної закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Згідно ст. 3 Основ законодавства України про охорону здоров’я поняття «охорона здоров’я» включає систему заходів, спрямованих на збереження та відновлення фізіологічних і психологічних функцій, оптимальної працездатності та соціальної активності людини при максимальній біологічно можливій індивідуальній тривалості її життя. Тобто охорона здоров’я, як система, включає в себе такий елемент як належне харчування. А належне харчування вимагає дотримання послідовності операцій під час приготування.
Замовник виходив з розуміння того, що будь-який суб’єкт господарювання спроможний/не позбавлений можливості прийняти працівника на роботу з відповідною освітою та кваліфікацією чи залучити фахівці на інших умовах, з дотриманням чинного законодавства.
Якщо в учасника відсутній технолог або особа, яка виконує такі функції – такий учасник не відповідає вимогам тендерної документації/відсутня кваліфікація для участі у даній закупівлі.
Вкотре звертаємо увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Зі змісту вашого запитання/зауваження не вбачається необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині. Також не вбачається:
- об’єктивної неможливості виконання вказаної умови тендерної документації;
- що наведена вище умова тендерної документації порушує ваші права та законні інтереси щодо участі в оголошеній процедурі публічної закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Просимо виключити вимогу документації щодо протоколів досліджень
Дата подання: 07 жовтня 2022 14:25
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 08:16
Доброго дня, шановний Замовник. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації встановлено таку вимогу: «Учасник в складі тендерної документації повинен надати протоколи проведення досліджень (протокол проведення досліджень освітленості робочого місця, протокол проведення досліджень повітря робочої зони, протокол проведення досліджень шумового навантаження та інфразвуку, протокол проведення досліджень мікроклімату, протокол проведення досліджень важкості та напруженості праці) на робоче місце (професію), технологічний процес, що виконується: кухар, приготування їжі на гарячих плитах». Натомість учасник не має таких протоколів та не зможе провести дослідження робочого місця до кінцевого строку подання пропозицій. Відтак просимо вас виключити цю вимогу документації задля розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 7. Дана вимога є необхідною, оскільки Замовник повинен переконатися, що робоче місце учасника пройшло перевірку та відповідає чинним нормам. Замовник ставить за мету забезпечити, на основі відкритої та чесної конкуренції, надання послуги з харчування кваліфікованим і відповідальним суб’єктом господарювання.
Замовник при оголошенні кожної закупівлі протягом останніх років вказує в тендерній документації вимогу про надання учасником протоколів проведення досліджень робочих місць. Востаннє такі умови були оприлюднені Замовником 09.08.2022 (закупівля UA-2022-08-09-003872-a). Ви слідкуєте за оголошеннями і не вперше берете участь у закупівлі послуг з харчування. Тобто були достатньо поінформовані щодо стандартних вимог Замовника. Відтак, мали можливість і достатньо часу для підготовки необхідних документів.
Неможливість учасника провести дослідження робочих місць та/або отримати необхідні документи стосується, виключно, господарської та управлінської діяльності останнього. Замовник не має права прописувати умови тендерної документації, з урахуванням особливостей та/або організаційно-виробничих проблем окремо взятого конкретного учасника. Тим більше, що в запитанні/зауваженні не наведено, які саме об’єктивні причини (які можуть бути рівними для інших учасників) унеможливили проведення дослідження робочих місць до кінцевого строку подання пропозицій.
Згідно ст. 42 Господарського кодексу України підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність. Отже часник самостійно несе всі ризики щодо підготовки до участі в публічній закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Замовник при оголошенні кожної закупівлі протягом останніх років вказує в тендерній документації вимогу про надання учасником протоколів проведення досліджень робочих місць. Востаннє такі умови були оприлюднені Замовником 09.08.2022 (закупівля UA-2022-08-09-003872-a). Ви слідкуєте за оголошеннями і не вперше берете участь у закупівлі послуг з харчування. Тобто були достатньо поінформовані щодо стандартних вимог Замовника. Відтак, мали можливість і достатньо часу для підготовки необхідних документів.
Неможливість учасника провести дослідження робочих місць та/або отримати необхідні документи стосується, виключно, господарської та управлінської діяльності останнього. Замовник не має права прописувати умови тендерної документації, з урахуванням особливостей та/або організаційно-виробничих проблем окремо взятого конкретного учасника. Тим більше, що в запитанні/зауваженні не наведено, які саме об’єктивні причини (які можуть бути рівними для інших учасників) унеможливили проведення дослідження робочих місць до кінцевого строку подання пропозицій.
Згідно ст. 42 Господарського кодексу України підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність. Отже часник самостійно несе всі ризики щодо підготовки до участі в публічній закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Виключити вимогу документації щодо досвіду
Дата подання: 07 жовтня 2022 14:29
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 08:17
Добридень, шановний Замовнику. Згідно додатку 5 до ТД обумовлено таку вимогу: «Лікувальне харчування має включати дієтичний супровід при екстремальних клінічних станах (зондове харчування, нульові хірургічні та спеціальні дієти), враховуючи надання паліативної допомоги, допомоги онкохворим дітям, допомоги пацієнтам з COVID-19, допомоги важким травмованим реанімаційним пацієнтам, допомоги пацієнтам, які отримують високодозовану хімію. Дана вимога продиктована відповідно до п.1.3 Наказу МОЗ України №931. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної документації повинен надати гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує надання цього виду послуг та із зазначенням відомостей про контрагентів – замовників таких послуг».
Повідомляємо, що учасник не має саме вказаного досвіду, але учасник має схожий, релевантний досвід надання послуг з організації харчування. Таким чином, учасник може гарантувати безперебійне та якісне надання послуг в межах цієї закупівлі, тому просимо вас виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 8. Замовник, як заклад охорони здоров’я, має та може мати у подальшому пацієнтів, які перебуватимуть в екстремальних клінічних станах. Пацієнти мають право на належну медичну допомогу, а, відтак, і на належне харчування, в тому числі: зондове, нульові хірургічні та спеціальні дієти. Це гарантується ст. 49 Конституції України (кожен має право на охорону здоров’я, медичну допомогу) та ст. 6 Основ законодавства України про охорону здоров’я (кожний громадянин України має право на охорону здоров’я).
У застосованих вами понять «схожий, релевантний досвід надання послуг з організації харчування» відсутнє чітке визначення. Це не дозволяє Замовнику об’єктивно та повно оцінити, на який саме досвід планує опиратися учасник. А також не зрозуміло, які саме критерії має на увазі учасник, зазначаючи про релевантність досвіду. Зокрема, чим підтверджується, що запропонований учасником досвід/результат, відповідатиме/забезпечить бажаний для Замовника результат.
За таких умов, учасник повинен підтвердити наявність відповідного досвіду, який передбачений предметом закупівлі. Тим паче, що Замовник не має права прописувати умови тендерної документації, виходячи лише з побажань окремо взятого конкретного учасника.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
У застосованих вами понять «схожий, релевантний досвід надання послуг з організації харчування» відсутнє чітке визначення. Це не дозволяє Замовнику об’єктивно та повно оцінити, на який саме досвід планує опиратися учасник. А також не зрозуміло, які саме критерії має на увазі учасник, зазначаючи про релевантність досвіду. Зокрема, чим підтверджується, що запропонований учасником досвід/результат, відповідатиме/забезпечить бажаний для Замовника результат.
За таких умов, учасник повинен підтвердити наявність відповідного досвіду, який передбачений предметом закупівлі. Тим паче, що Замовник не має права прописувати умови тендерної документації, виходячи лише з побажань окремо взятого конкретного учасника.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Щодо виключення вимоги документації про договір на постачання продуктів
Дата подання: 07 жовтня 2022 14:32
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 08:20
Добридень, шановний Замовнику! Відповідно до додатку 5 до ТД встановлено, що «За наявності показань та відповідно до рекомендацій лікарів на всіх етапах лікування хворих можуть бути призначені дієтичні добавки, функціональні харчові продукти та продукти для спеціального дієтичного споживання. Дана вимога продиктована відповідно до п.1.3 Наказу МОЗ України №931. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної документації повинен надати копію договору на постачання функціональних продуктів для дитячого харчування: для дітей від народження до 12 місяців».
Проте, учасник не має такого договору та не має можливості з об’єктивних причин його укласти до кінцевого строку подання пропозицій, відтак просимо задля розширення кола потенційних учасників закупівлі виключити вказану вимогу документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Замовник ставить за мету забезпечити, на основі відкритої та чесної конкуренції, надання послуги з харчування кваліфікованим і відповідальним суб’єктом господарювання. На стадії кваліфікації така можливість має бути документально підтверджена.
Замовник при оголошенні кожної закупівлі протягом останніх років вказує в тендерній документації вимогу про надання учасником копії договору на постачання функціональних продуктів для дитячого харчування: для дітей від народження до 12 місяців. Востаннє така умова була оприлюднена Замовником 09.08.2022 (закупівля UA-2022-08-09-003872-a).
У вашому запитанні/зауваженні відсутні пропозиції як необхідно буде діяти Замовнику, якщо у 2023 році виникне потреба в призначені дієтичних добавок, функціональних харчових продуктів чи продуктів для спеціального дієтичного споживання, а учасник-надавач послуг не матиме можливості їх забезпечити через відсутність необхідного договору. Тим паче, при наявності в Замовника негативного досвіду у 2022 році, коли ні керівництво, ні інші представники надавача послуг не контактують/не відповідають на дзвінки представників Замовника при потребі врегулювати спірні та проблемні питання з надання послуг харчування.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Замовник при оголошенні кожної закупівлі протягом останніх років вказує в тендерній документації вимогу про надання учасником копії договору на постачання функціональних продуктів для дитячого харчування: для дітей від народження до 12 місяців. Востаннє така умова була оприлюднена Замовником 09.08.2022 (закупівля UA-2022-08-09-003872-a).
У вашому запитанні/зауваженні відсутні пропозиції як необхідно буде діяти Замовнику, якщо у 2023 році виникне потреба в призначені дієтичних добавок, функціональних харчових продуктів чи продуктів для спеціального дієтичного споживання, а учасник-надавач послуг не матиме можливості їх забезпечити через відсутність необхідного договору. Тим паче, при наявності в Замовника негативного досвіду у 2022 році, коли ні керівництво, ні інші представники надавача послуг не контактують/не відповідають на дзвінки представників Замовника при потребі врегулювати спірні та проблемні питання з надання послуг харчування.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Просимо виключити вимогу документації щодо прання
Дата подання: 07 жовтня 2022 14:36
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 08:20
Добридень, шановний Замовнику. Згідно додатку 5 до ТД вказується: «Керівник підприємства Учасника зобов’язаний забезпечити наявність санітарного і форменого одягу у відповідності з діючими нормами, а також його централізоване прання. Забороняється прання санітарного одягу в індивідуальному порядку в домашніх умовах. Дана вимога продиктована відповідно до п. 16.1 Санітарних правил 42-123-5777-91 від 19.03.1999 року. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної документації повинен надати правовстановлюючі документи на нерухоме майно (пральню) або копії договорів оренди нерухомого майна та виробничих потужностей (пральні). У випадку наявності власної пральні Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати витяг штатного розпису, що підтверджує наявність відповідних посад (оператори з прання, прасувальники тощо). У випадку відстності власної або орендованої пральні Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на виконання послуг сухого чищення (прання)».
Ми вважаємо дану вимогу тендерної документації дискримінаційною з огляду на те, що вимога про наявність в учасника пральні чи прання одягу на підставі договору виходить за межі предмету закупівлі, тому просимо виключити цю вимогу документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 10. Вимога щодо наявності пральні чи укладеного договору на виконання послуг сухого чищення не являється дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник не позбавлений можливості обладнати пральню та/або укласти договір на надання послуг сухого чищення з профільним підприємством.
Замовник критично оцінює твердження, що «вимога про наявність в учасника пральні чи прання одягу на підставі договору виходить за межі предмету закупівлі», оскільки якість послуг з харчування прямо залежні від дотримання учасником санітарно-гігієнічних вимог. А одним з критеріїв дотримання санітарно-гігієнічних вимог є охайний і чистий зовнішній вигляд працівників харчоблоку. Вимога про наявність пральні чи укладеного договору якраз спрямована на дотримання санітарно-гігієнічних умов.
Також звертаємо вашу увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Ви не довели та документально не підтвердили необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердили об’єктивної неможливості виконання вказаної умови документації та не довели, яким чином наведена вище умова документації порушує ваші права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Замовник критично оцінює твердження, що «вимога про наявність в учасника пральні чи прання одягу на підставі договору виходить за межі предмету закупівлі», оскільки якість послуг з харчування прямо залежні від дотримання учасником санітарно-гігієнічних вимог. А одним з критеріїв дотримання санітарно-гігієнічних вимог є охайний і чистий зовнішній вигляд працівників харчоблоку. Вимога про наявність пральні чи укладеного договору якраз спрямована на дотримання санітарно-гігієнічних умов.
Також звертаємо вашу увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Ви не довели та документально не підтвердили необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердили об’єктивної неможливості виконання вказаної умови документації та не довели, яким чином наведена вище умова документації порушує ваші права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Просимо виключити вимогу щодо потужностей за місцем знаходження Замовника
Дата подання: 07 жовтня 2022 14:40
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 08:21
Добридень, шановний Замовнику. Згідно умов тендерної документації вимагається: «копія експлуатаційного дозволу оператора ринку,що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або копія рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Документи повинні бути видані на ім’я учасника уповноваженим органом, який знаходиться за місцем знаходження замовника».
Проте, ми вважаємо дані вимоги документації дискримінаційними з огляду на таке. Ми, як потенційний учасник, не маємо зареєстрованих потужностей у межах Луцької територіальної громади, проте маємо зареєстровані потужності в інших територіальних громадах. Разом з тим є обмеження конкуренції по відношенню до потенційних учасників, які мають орендовані приміщення та потужність яких зареєстрована на власника приміщення, а тому ми вбачаємо дискримінаційний підхід по формуванню даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 11. Дана вимога не являється дискримінаційною. Будь-який потенційний учасник не позбавлений можливості отримати копію експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або копію рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу на потужність у межах Луцької територіальної громади.
Замовник при оголошенні кожної закупівлі протягом останніх років вказує в тендерній документації вимогу про надання учасником копії експлуатаційного дозволу оператора ринку. Востаннє така умова була оприлюднена Замовником 09.08.2022 (закупівля UA-2022-08-09-003872-a). Ви слідкуєте за оголошеннями і не вперше берете участь у закупівлі послуг з харчування. Тобто були достатньо поінформовані щодо стандартних вимог Замовника. Відтак, мали можливість і достатньо часу для вжиття необхідних заходів і підготовки необхідного документу.
Твердження про відсутність зареєстрованих потужностей у межах Луцької територіальної громади і про наявність зареєстрованих потужностей в інших територіальних громадах, Замовник сприймає критично. Адже відсутність зареєстрованих потужностей у межах Луцької територіальної громади свідчить про неможливість учасником забезпечити дотримання інших вимог тендерної документації. Зокрема, про наявність харчоблоку у межах Луцької територіальної громади.
Звертаємо вашу увагу на окремі аспекти правового регулювання:
1) Нормою ч. 3 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено, що не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності оператор ринку зобов’язаний подати (надіслати) до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, в якій зазначаються найменування, ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, місцезнаходження або прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), місце проживання оператора ринку, назва (опис) потужності, її адреса, заплановані види діяльності та перелік харчових продуктів, виробництво та/або обіг яких планується здійснювати, вид оператора ринку за класифікацією суб’єктів господарювання, визначеною Господарським кодексом України (суб’єкт мікро-, малого, середнього або великого підприємництва).
2) Згідно п. 2.5 розділу ІІ. «Подання заяви про державну реєстрацію потужності» Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, заява подається оператором ринку не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності.
Таким чином:
- з моменту публікації оголошення про закупівлю UA-2022-09-19-007423-a (19.09.2022), учасники мали можливість і час подати необхідні заяви територіальному підрозділу уповноваженого органу і одержати необхідні реєстраційні документи;
- державна реєстрація потужності є процедурою, що ініціюється конкретною особою-оператором ринку і, відповідно, пов’язана з конкретною особою та її діяльністю. На підставі нормативних актів, Замовник вважає, що будь-який учасник не може використовувати експлуатаційні дозволи, що були видані іншим/третім особам. Це суперечить логіці Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Учасник не позбавлений можливості надати належні документи на підтвердження наявності орендованих ним приміщень і потужностей, але державна реєстрація потужностей має відбуватися з дотриманням означених вище нормативних актів.
За таких обставин, передчасно та необґрунтовано заявляти про дискримінаційний підхід по формуванню даної вимоги, оскільки вона прямо випливає з вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Замовник при оголошенні кожної закупівлі протягом останніх років вказує в тендерній документації вимогу про надання учасником копії експлуатаційного дозволу оператора ринку. Востаннє така умова була оприлюднена Замовником 09.08.2022 (закупівля UA-2022-08-09-003872-a). Ви слідкуєте за оголошеннями і не вперше берете участь у закупівлі послуг з харчування. Тобто були достатньо поінформовані щодо стандартних вимог Замовника. Відтак, мали можливість і достатньо часу для вжиття необхідних заходів і підготовки необхідного документу.
Твердження про відсутність зареєстрованих потужностей у межах Луцької територіальної громади і про наявність зареєстрованих потужностей в інших територіальних громадах, Замовник сприймає критично. Адже відсутність зареєстрованих потужностей у межах Луцької територіальної громади свідчить про неможливість учасником забезпечити дотримання інших вимог тендерної документації. Зокрема, про наявність харчоблоку у межах Луцької територіальної громади.
Звертаємо вашу увагу на окремі аспекти правового регулювання:
1) Нормою ч. 3 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено, що не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності оператор ринку зобов’язаний подати (надіслати) до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, в якій зазначаються найменування, ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, місцезнаходження або прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), місце проживання оператора ринку, назва (опис) потужності, її адреса, заплановані види діяльності та перелік харчових продуктів, виробництво та/або обіг яких планується здійснювати, вид оператора ринку за класифікацією суб’єктів господарювання, визначеною Господарським кодексом України (суб’єкт мікро-, малого, середнього або великого підприємництва).
2) Згідно п. 2.5 розділу ІІ. «Подання заяви про державну реєстрацію потужності» Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, заява подається оператором ринку не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності.
Таким чином:
- з моменту публікації оголошення про закупівлю UA-2022-09-19-007423-a (19.09.2022), учасники мали можливість і час подати необхідні заяви територіальному підрозділу уповноваженого органу і одержати необхідні реєстраційні документи;
- державна реєстрація потужності є процедурою, що ініціюється конкретною особою-оператором ринку і, відповідно, пов’язана з конкретною особою та її діяльністю. На підставі нормативних актів, Замовник вважає, що будь-який учасник не може використовувати експлуатаційні дозволи, що були видані іншим/третім особам. Це суперечить логіці Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Учасник не позбавлений можливості надати належні документи на підтвердження наявності орендованих ним приміщень і потужностей, але державна реєстрація потужностей має відбуватися з дотриманням означених вище нормативних актів.
За таких обставин, передчасно та необґрунтовано заявляти про дискримінаційний підхід по формуванню даної вимоги, оскільки вона прямо випливає з вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-09-19-007423-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кейтерінг Сервіс Кампані", Код ЄДРПОУ:40287672
Дата подання: 15 жовтня 2022 20:55
Дата подання: 15 жовтня 2022 20:55
щодо дискримінаційних положень тендерної документації
щодо дискримінаційних положень тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2022 14:24
Рішення від 18.10.2022 № 6300.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2022 14:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2022 № 6457.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2022 12:12
Рішення від 27.10.2022 № 6457.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2022 14:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесено
Дата виконання рішення замовником: 25 листопада 2022 08:57
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Місцезнаходження: | 43008, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
КП "ЛУЦЬКИЙ КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО І СТУДЕНТСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2022 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "ЛУЦЬКИЙ КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО І СТУДЕНТСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 16:18 |
Кінець періоду оскарження: | 06 грудня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 06 грудня 2022 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. Не підтягнуло необхідні документи та не внесено зміни відповідно до рішення АМКУ 2. Необхідно внести зміни до оголошення закупівлі, а умови Закону України "Про публічні закупівлі" передбачають внесення змін лише до тендерної документації |
Документи:
25 листопада 2022 16:18
|
Електронний підпис |
25 листопада 2022 16:18
|
Протокол 118.pdf |
25 листопада 2022 16:18
|
Повідомлення.pdf |
25 листопада 2022 16:18
|
Протокол.pdf |