Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт (відновлювально-аварійний ремонт з облаштуванням засобів заспокоєння руху) на вулиці Максима Кривоноса в с. Липини Луцького району Волинської області (код ДК 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
6 399 762,00 UAH
UA-2022-09-19-007321-a ● 881ed5a80c1c48f9b438cdb6b967e61f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підгайцівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04332331 |
Місцезнаходження: | 45602, Україна , Волинська обл., с. Підгайці Луцький район, вул. Шкільна, 30 |
Контактна особа: |
Максим Шкльода +380666602584 shklyodatender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2022 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2022 11:58 |
Очікувана вартість: | 6 399 762,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 998,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (відновлювально-аварійний ремонт з облаштуванням засобів заспокоєння руху) на вулиці Максима Кривоноса в с. Липини Луцького району Волинської області (код ДК 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45601, Україна, Волинська область, село Липини Луцького району, вулиця Максима Кривоноса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються протягом 30 календарних днів у безготівковій формі після виконання робіт на підставі підписаного Сторонами акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2022 15:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2022 15:24 |
Оголошення спрощена закупівля.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-19-007321-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 29 вересня 2022 16:13
Скарга
на рішення замовника про визначення переможця. Детальніше у поданій скарзі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 жовтня 2022 15:15
Шановний учаснику, замовником детально розглянуто вашу вимогу, у відповідь на яку повідомляємо наступне:
1. ТОВ «ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС» (надалі – скаржник) вказує, що у складі пропозиції ПП «РОСТРАНСТ» (надалі – переможець закупівлі) відсутній – «гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою та не мають обмежень в користуванні».
Вказана Скаржником інформація не відповідає дійсності. Даний гарантійний лист наданий переможцем закупівлі у складі пропозиції, а саме: файл – «20.Гарантійний лист стосовно відсутності обтяжень стосовно техніки обладнання.pdf».
2. Скаржник вказує, що у переможця закупівлі у складі пропозиції відсутній – «лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст та вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі.».
Зазначаємо, що згідно з умовами Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог оголошення з боку учасників закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Таким чином, відхиливши пропозицію з таких підстав, Замовник здійснить порушення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яким визначено, що підтвердженням усвідомлення змісту та вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі є відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог оголошення з боку учасників закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку.
Окрім того, Перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, містить наступний пункт: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 1998-р/пк-ск від 21.09.2016 вказано, що формальними помилками може вважатися випадки, коли в певному документі відсутня інформація, але у складі пропозиції така інформація міститься в іншому документі.
Переможцем у складі пропозиції наданий лист Вих. № 23/09/2022-21/10 від 23.09.2022 р. та лист Вих. № 23/09/2022-21/14 від 23.09.2022 р., зміст яких відповідає умовам, визначеним замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме підтверджує усвідомлення змісту та вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
За таких обставин, пропозиція ПП «РОСТРАНСТ» відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
3. Скаржник вказує, що у переможця закупівлі у складі пропозиції відсутній – «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ».
Вказана Скаржником інформація не відповідає дійсності. Календарний графік наданий у складі наступного документу: файл – «51.Проект договору.pdf».
Враховуючи викладене, вважаємо скаргу ТОВ «ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС» безпідставною. Замовником здійснено розгляд пропозицій учасників обґрунтовано, законно, об’єктивно та неупередженно з дотримання усіх принципів публічних закупівель, а також згідно з вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та чинного законодавства України.
Тому, відсутні підстави для задоволення вимоги Скаржника.
Також зазначаємо, що відповідно до частини 7 статті статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Проте такі питання не можуть бути предметом розгляду після визначення переможця закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Таким чином, вимога, подана ТОВ «ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС», не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в ній не порушуються питання надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції Скаржника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
1. ТОВ «ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС» (надалі – скаржник) вказує, що у складі пропозиції ПП «РОСТРАНСТ» (надалі – переможець закупівлі) відсутній – «гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою та не мають обмежень в користуванні».
Вказана Скаржником інформація не відповідає дійсності. Даний гарантійний лист наданий переможцем закупівлі у складі пропозиції, а саме: файл – «20.Гарантійний лист стосовно відсутності обтяжень стосовно техніки обладнання.pdf».
2. Скаржник вказує, що у переможця закупівлі у складі пропозиції відсутній – «лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст та вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі.».
Зазначаємо, що згідно з умовами Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог оголошення з боку учасників закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Таким чином, відхиливши пропозицію з таких підстав, Замовник здійснить порушення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яким визначено, що підтвердженням усвідомлення змісту та вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі є відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог оголошення з боку учасників закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку.
Окрім того, Перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, містить наступний пункт: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 1998-р/пк-ск від 21.09.2016 вказано, що формальними помилками може вважатися випадки, коли в певному документі відсутня інформація, але у складі пропозиції така інформація міститься в іншому документі.
Переможцем у складі пропозиції наданий лист Вих. № 23/09/2022-21/10 від 23.09.2022 р. та лист Вих. № 23/09/2022-21/14 від 23.09.2022 р., зміст яких відповідає умовам, визначеним замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме підтверджує усвідомлення змісту та вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
За таких обставин, пропозиція ПП «РОСТРАНСТ» відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
3. Скаржник вказує, що у переможця закупівлі у складі пропозиції відсутній – «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ».
Вказана Скаржником інформація не відповідає дійсності. Календарний графік наданий у складі наступного документу: файл – «51.Проект договору.pdf».
Враховуючи викладене, вважаємо скаргу ТОВ «ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС» безпідставною. Замовником здійснено розгляд пропозицій учасників обґрунтовано, законно, об’єктивно та неупередженно з дотримання усіх принципів публічних закупівель, а також згідно з вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та чинного законодавства України.
Тому, відсутні підстави для задоволення вимоги Скаржника.
Також зазначаємо, що відповідно до частини 7 статті статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Проте такі питання не можуть бути предметом розгляду після визначення переможця закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Таким чином, вимога, подана ТОВ «ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС», не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в ній не порушуються питання надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції Скаржника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2022 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
5 891 285,87
UAH з ПДВ
|
5 859 287,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
6 281 891,40
UAH з ПДВ
|
6 281 891,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
6 302 176,13
UAH з ПДВ
|
6 302 176,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" #23251561 |
Відхилено |
5 859 287,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2022 12:28
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Переможець |
6 281 891,40
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2022 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 14:53
|
Дод. угода № 2 розірвання Дог. №276 від 03.10.2022.PDF | укладений |
05 січня 2023 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:34
|
Дод. угода №1 до Дог. №276 від 03.10.2022.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2022 09:12
|
договір №276 від 03.10.2022.pdf | укладений |
04 жовтня 2022 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою №1 продовжено строк дії Договору та строк виконання робіт. Також додаток №2 до Договору (календарний графік виконання робіт) та додаток №3 до Договору (план фінансування робіт) викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 276 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |