Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт (відновлювально-аварійний ремонт з облаштуванням засобів заспокоєння руху) на вулиці Максима Кривоноса в с. Липини Луцького району Волинської області (код ДК 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
6 399 762,00 UAH
UA-2022-09-19-007321-a 881ed5a80c1c48f9b438cdb6b967e61f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Шкльода

+380666602584 shklyodatender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підгайцівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332331
Місцезнаходження: 45602, Україна , Волинська обл., с. Підгайці Луцький район, вул. Шкільна, 30
Контактна особа: Максим Шкльода
+380666602584
shklyodatender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2022 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 27 вересня 2022 11:58
Очікувана вартість: 6 399 762,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 998,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (відновлювально-аварійний ремонт з облаштуванням засобів заспокоєння руху) на вулиці Максима Кривоноса в с. Липини Луцького району Волинської області (код ДК 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, село Липини Луцького району, вулиця Максима Кривоноса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються протягом 30 календарних днів у безготівковій формі після виконання робіт на підставі підписаного Сторонами акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2022 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2022 15:24
Оголошення спрощена закупівля.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-19-007321-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 29 вересня 2022 16:13
Скарга
на рішення замовника про визначення переможця. Детальніше у поданій скарзі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 жовтня 2022 15:15
Шановний учаснику, замовником детально розглянуто вашу вимогу, у відповідь на яку повідомляємо наступне:
1. ТОВ «ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС» (надалі – скаржник) вказує, що у складі пропозиції ПП «РОСТРАНСТ» (надалі – переможець закупівлі) відсутній – «гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою та не мають обмежень в користуванні».
Вказана Скаржником інформація не відповідає дійсності. Даний гарантійний лист наданий переможцем закупівлі у складі пропозиції, а саме: файл – «20.Гарантійний лист стосовно відсутності обтяжень стосовно техніки обладнання.pdf».
2. Скаржник вказує, що у переможця закупівлі у складі пропозиції відсутній – «лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст та вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі.».
Зазначаємо, що згідно з умовами Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог оголошення з боку учасників закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Таким чином, відхиливши пропозицію з таких підстав, Замовник здійснить порушення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яким визначено, що підтвердженням усвідомлення змісту та вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі є відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог оголошення з боку учасників закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку.
Окрім того, Перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, містить наступний пункт: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 1998-р/пк-ск від 21.09.2016 вказано, що формальними помилками може вважатися випадки, коли в певному документі відсутня інформація, але у складі пропозиції така інформація міститься в іншому документі.
Переможцем у складі пропозиції наданий лист Вих. № 23/09/2022-21/10 від 23.09.2022 р. та лист Вих. № 23/09/2022-21/14 від 23.09.2022 р., зміст яких відповідає умовам, визначеним замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме підтверджує усвідомлення змісту та вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
За таких обставин, пропозиція ПП «РОСТРАНСТ» відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
3. Скаржник вказує, що у переможця закупівлі у складі пропозиції відсутній – «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ».
Вказана Скаржником інформація не відповідає дійсності. Календарний графік наданий у складі наступного документу: файл – «51.Проект договору.pdf».
Враховуючи викладене, вважаємо скаргу ТОВ «ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС» безпідставною. Замовником здійснено розгляд пропозицій учасників обґрунтовано, законно, об’єктивно та неупередженно з дотримання усіх принципів публічних закупівель, а також згідно з вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та чинного законодавства України.
Тому, відсутні підстави для задоволення вимоги Скаржника.
Також зазначаємо, що відповідно до частини 7 статті статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Проте такі питання не можуть бути предметом розгляду після визначення переможця закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Таким чином, вимога, подана ТОВ «ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС», не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в ній не порушуються питання надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції Скаржника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

Документи

03 жовтня 2022 15:15
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2022 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 5 891 285,87
UAH з ПДВ
5 859 287,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОСТРАНС" 6 281 891,40
UAH з ПДВ
6 281 891,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 6 302 176,13
UAH з ПДВ
6 302 176,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2022 18:11
Електронний підпис
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_ДЦ.pdf
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_розрахунки.pdf
26 вересня 2022 18:09
Розрахунок 1 блок звв.pdf
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_ДЦ.doc
26 вересня 2022 18:09
13.Антикорупція програма.pdf
26 вересня 2022 18:09
27.Накази керівний склад.rar
26 вересня 2022 18:09
Заробітна плата 2022.pdf
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_адмін.pdf
26 вересня 2022 18:09
46.Акт.PDF
26 вересня 2022 18:09
211001~1.RAR
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_звв.pdf
26 вересня 2022 18:09
10.imd
26 вересня 2022 18:09
29.Накази робітники.rar
26 вересня 2022 18:09
Розрахунок 1 блок звв.doc
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_Відомість.pdf
26 вересня 2022 18:09
1.Статут.PDF
26 вересня 2022 18:09
39.Відгуки.zip
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_адмін.doc
26 вересня 2022 18:09
45.Технічні вимоги.pdf
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_прибуток.pdf
26 вересня 2022 18:09
15.Паспорт Шух Н.П..pdf
26 вересня 2022 18:09
51.Проект договору.pdf
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_транспорт.doc
26 вересня 2022 18:09
5.Відомості ЄДРПОУ.pdf
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_розрахунки.doc
26 вересня 2022 18:09
10.ISO.9001.pdf
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_звв.doc
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_Локальний.doc
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_Локальний.pdf
26 вересня 2022 18:09
6.Витяг платника ПДВ.pdf
26 вересня 2022 18:09
Заробітна плата 2022.doc
26 вересня 2022 18:09
9.Ліцензія на діяльність.PDF
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_прибуток.doc
26 вересня 2022 18:09
41.Довідка про учасника.pdf
26 вересня 2022 18:09
2.ОПИС.pdf
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_транспорт.pdf
26 вересня 2022 18:09
4.Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 вересня 2022 18:09
3.Виписка ЄДРПОУ.PDF
26 вересня 2022 18:09
u_10_ДЦ_Відомість.doc
26 вересня 2022 18:09
212003~1.RAR

Публічні документи

26 вересня 2022 18:00
Електронний підпис
26 вересня 2022 17:59
Опис до Статуту.PDF
26 вересня 2022 17:59
Чинні дозвола.pdf
26 вересня 2022 17:59
Проект договору.pdf
26 вересня 2022 17:59
Довідка субпідряд.pdf
26 вересня 2022 17:59
Технічна специфікація.pdf
26 вересня 2022 17:59
Ліцензія з додатком.PDF
26 вересня 2022 17:59
Статут.PDF
26 вересня 2022 17:59
Накази ІТР, робітники.pdf
26 вересня 2022 17:59
Витяг з ЄДР.pdf
26 вересня 2022 17:59
Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2022 17:59
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ПП "РОСТРАНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Відхилено 5 859 287,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2022 12:28
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 6 281 891,40
UAH з ПДВ
28 вересня 2022 15:08

Документи

28 вересня 2022 12:28
Електронний підпис
28 вересня 2022 12:27
Протокол № 75.PDF

Документи

28 вересня 2022 15:08
Електронний підпис
28 вересня 2022 15:07
Протокол №76.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2022 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
6 281 891,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2022 15:08
Електронний підпис
28 вересня 2022 15:07
Протокол №76.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 14:53
Дод. угода № 2 розірвання Дог. №276 від 03.10.2022.PDF укладений
05 січня 2023 14:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 10:34
Дод. угода №1 до Дог. №276 від 03.10.2022.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:32
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2022 09:12
договір №276 від 03.10.2022.pdf укладений
04 жовтня 2022 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою №1 продовжено строк дії Договору та строк виконання робіт. Також додаток №2 до Договору (календарний графік виконання робіт) та додаток №3 до Договору (план фінансування робіт) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2022 — 02 січня 2023
Сума оплати за договором: 5 850 075,19
UAH (в тому числі ПДВ 975 012,53 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвано за згодою сторін.