Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху у Палаці культури ім. Ігора Білозора по вул. Чорновола,1 в м. Золочів Львівської області
Очікувана вартість
1 146 165,00 UAH
UA-2022-09-19-006066-a ● d6ed1dba61bc4ee3bd97dd042a5b0792
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ з питань культури Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 44080127 |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., місто Золочів, вул.Чорновола В., будинок 1 |
Контактна особа: |
Марія Квас +380326542004 zmrvk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2022 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2022 14:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 146 165,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 461,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху у Палаці культури ім. Ігора Білозора по вул. Чорновола,1 в м. Золочів Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80700, Україна, Львівська область, м. Золочів, вул. Чорновола,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування -кошти місцевого бюджету . Оплата здійснюється згідно виставленого акту приймання-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2022 11:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2022 11:06 |
Додаток_4_(квалiф._д-ти) нова редакція від 20.09.2022.docx | |
19 вересня 2022 14:33 |
Додаток 2 (цінова пропозиція).docx | |
19 вересня 2022 14:33 |
Оголошення_.docx | |
19 вересня 2022 14:33 |
Додаток 3 (проект договору).docx | |
19 вересня 2022 14:33 |
Додаток 1 (техн. якісні-кільк. х-ки).doc |
20 вересня 2022 11:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2022 11:06 |
Додаток_4_(квалiф._д-ти) нова редакція від 20.09.2022.docx
|
|||
19 вересня 2022 14:33 |
Додаток 2 (цінова пропозиція).docx
|
|||
19 вересня 2022 14:33 |
Оголошення_.docx
|
|||
19 вересня 2022 14:33 |
Додаток 3 (проект договору).docx
|
|||
19 вересня 2022 14:33 |
Додаток 1 (техн. якісні-кільк. х-ки).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога до Замовника
Дата подання: 19 вересня 2022 22:54
Дата відповіді: 20 вересня 2022 11:01
Щодо неправомірної вимоги Замовника закупівлі.
Вами шановний Замовнику, встановлена неправомірна вимога в Оголошенні до проведення закупівлі, а саме в переліку кваліфікаційних вимог Додаток №4:
«…учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства- учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики.»
Дана вимога неправомірна, позаяк у Листі Мінекономрозвитку №3304-04/13647 від 01.04.2019 року, на який Ви посилаєтеся, взагалі немає конкретної і беззаперечної вимоги про обов’язковість формування якихось органів «з етичної поведінки при участі у процедурі публічних закупівель та створення настанов чи програм щодо виконання вказаної політики»!!!!!!! Тому вимагати якихось уповноважених з контролю етики Ви, шановний Замовнику, не маєте правових підстав! Даний лист та Настанова (Додаток до цього листа) не встановлюють норм права, а носять виключно рекомендаційний та інформативний характер!
Згідно пояснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:
«З метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів, Мінекономрозвитку пропонує ЗАМОВНИКАМ використовувати розроблені Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель, які містяться в листі від 01.04.2019 № 3304-04/13647-06 "Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель” та Настанові щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях.
Оскільки рівень етичної культури ЗАМОВНИКІВ і обґрунтованість прийнятих рішень впливають на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономрозвитку з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови.
Одночасно зазначаємо, що листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Директор департаменту
регулювання публічних закупівель
Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Лілія ЛАХТІОНОВА
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимоги, яка надійшла від Учасника 19.09.2022 о 22:51 , Замовник вирішив внести зміни до Оголошення, а саме в переліку кваліфікаційних вимог Додаток 4
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-19-006066-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТзОВ ВП "Теодоліт", Код ЄДРПОУ:20794108
Дата подання: 19 вересня 2022 22:51
Скарга
Скарга щодо неправомірної вимоги Замовника закупівлі.
Вами шановний Замовнику, встановлена неправомірна вимога в Оголошенні до проведення закупівлі, а саме в переліку кваліфікаційних вимог Додаток №4:
«…учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства- учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики.»
Дана вимога неправомірна, позаяк у Листі Мінекономрозвитку №3304-04/13647 від 01.04.2019 року, на який Ви посилаєтеся, взагалі немає конкретної і беззаперечної вимоги про обов’язковість формування якихось органів «з етичної поведінки при участі у процедурі публічних закупівель та створення настанов чи програм щодо виконання вказаної політики»!!!!!!! Тому вимагати якихось уповноважених з контролю етики Ви, шановний Замовнику, не маєте правових підстав! Даний лист та Настанова (Додаток до цього листа) не встановлюють норм права, а носять виключно рекомендаційний та інформативний характер!
Згідно пояснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:
«З метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів, Мінекономрозвитку пропонує ЗАМОВНИКАМ використовувати розроблені Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель, які містяться в листі від 01.04.2019 № 3304-04/13647-06 "Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель” та Настанові щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях.
Оскільки рівень етичної культури ЗАМОВНИКІВ і обґрунтованість прийнятих рішень впливають на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономрозвитку з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови.
Одночасно зазначаємо, що листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Директор департаменту
регулювання публічних закупівель
Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Лілія ЛАХТІОНОВА
Розгорнути
Згорнути
Вами шановний Замовнику, встановлена неправомірна вимога в Оголошенні до проведення закупівлі, а саме в переліку кваліфікаційних вимог Додаток №4:
«…учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства- учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики.»
Дана вимога неправомірна, позаяк у Листі Мінекономрозвитку №3304-04/13647 від 01.04.2019 року, на який Ви посилаєтеся, взагалі немає конкретної і беззаперечної вимоги про обов’язковість формування якихось органів «з етичної поведінки при участі у процедурі публічних закупівель та створення настанов чи програм щодо виконання вказаної політики»!!!!!!! Тому вимагати якихось уповноважених з контролю етики Ви, шановний Замовнику, не маєте правових підстав! Даний лист та Настанова (Додаток до цього листа) не встановлюють норм права, а носять виключно рекомендаційний та інформативний характер!
Згідно пояснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:
«З метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів, Мінекономрозвитку пропонує ЗАМОВНИКАМ використовувати розроблені Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель, які містяться в листі від 01.04.2019 № 3304-04/13647-06 "Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель” та Настанові щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях.
Оскільки рівень етичної культури ЗАМОВНИКІВ і обґрунтованість прийнятих рішень впливають на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономрозвитку з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови.
Одночасно зазначаємо, що листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Директор департаменту
регулювання публічних закупівель
Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Лілія ЛАХТІОНОВА
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2022 10:59
Відповідно до вимоги , яка надійшла від Учасника, Замовник вирішив внести зміни до Оголошення, а саме в переліку кваліфікаційних вимог Додатку 4
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ #37205736 |
Переможець |
1 138 948,80
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2022 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2022 11:52
|
додаткова угода 1 від 05.12.2022 кап.рем.даху зменшення.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2022 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2022 14:10
|
Договір № 38 від 14.10.2022 кап.рем. даху Будинок культури м. Золочів.PDF | укладений |
17 жовтня 2022 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу робіт |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |