Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за об'єктом: «Невідкладні консерваційні роботи по пам'ятці архітектури національного значення - Дворянському зібранню 1810р., 1947р. - (охоронний №160035, постанова Кабміну від 23.05.2018р. № 396) за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 31»
Очікувана вартість
151 816,38 UAH
UA-2022-09-16-010120-a e4bf991598b64315bdf9265e84b2d9c8
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гончар

+380532562014 04057600ukb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Юлія Гончар
+380532562014
04057600ukb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2022 19:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 151 816,38 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 759,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду за об'єктом: «Невідкладні консерваційні роботи по пам'ятці архітектури національного значення - Дворянському зібранню 1810р., 1947р. - (охоронний №160035, постанова Кабміну від 23.05.2018р. № 396) за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 31»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2022 23:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2022 19:59
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-16-010120-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Будтехнагляд-С, Код ЄДРПОУ:40296645
Дата подання: 21 вересня 2022 16:12
Дискримінаційні вимоги
Добрий день! Шановний Замовник, уважно вивчивши умови тендерної документації за даною процедурою закупівлі є суперечливі питання, які унеможливлюють подання пропозицій від потенційних учасників та створюють умови, які об’єктивно впливають на добросовісну конкуренцію серед учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з основних критеріїв для визначення переможця закупівлі - є ціна тендерної пропозиції.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.».
1. Відповідно до пункту 10.2. Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Невідкладні консерваційні роботи по пам'ятці архітектури національного значення - Дворянському зібранню 1810р., 1947р. - (охоронний №160035, постанова Кабміну від 23.05.2018р. № 396) за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 31» код закупівлі згідно з національним класифікатором України (ДК 021:2015 – 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи) , зазначено, що є обов’язкова наявність посвідчення про проходження атестації з охорони праці в керівника Учасника, що є дискримінаційною вимогою, умова з наявності такого посвідчення допустима в інженера технічного нагляду який буде залучений безпосередньо до виконання робіт на об’єкті. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.».
2. Відповідно до тендерної документації а саме, Додатку №2 до оголошення п. 26. Учасник повинен здійснити попереднє обстеження об’єкта, для визначення детального об’єму та умов виконання робіт, попередивши про це Замовника.
Обстеження можливо провести на об’єкті Замовника в робочі дні з 9-30 до 16-00 в період уточнень, при собі мати відповідного листа на ім’я керівника Замовника із зазначенням особи - відвідувача та паспорт відвідувача. Після обстеження підписати в Замовника Довідку про огляд об’єкту за формою згідно Додатку 3 та надати копію Довідки про огляд об’єкту та листа у складі тендерної пропозиції.
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні складові, адже для участі в тендері необхідно підписати довідку про огляд об’єкта за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо попереднього обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Адже за таких умов, з підстав, незалежних від Учасника, Замовник може не підписати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
3. В оголошенні п.11. Додатку №1 зазначена вимога що Учасники обов’язково надають розрахунок трудовитрат та вартості виконання робіт з технічного нагляду по об'єкту, з підтвердженням відсотку на утримання. (Розрахунок витрат на утримання одного працівника відділу технагляду, витрат робочого часу, затрат на технагляд, розрахунок коефіцієнта затрат на технагляд від обсягу робіт (БМР-глави 1-9) що є дискримінаційною так як замовником не надано графіка виконання робіт, перелік робіт та період використаного часу на проведення робіт.
4. Чи буде вважатися аналогічним договором про закупівлю за кодом (ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) або (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт Роботи з технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту)?
Відповідно до частини 7 статті 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Встановлення зазначених вимог обмежує коло учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання і містять ознаки того, що оголошення складено під конкретного Виконавця.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 10 Закону просимо усунути зазначені порушення шляхом внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2022 12:32
1. Розглянувши вимогу (п.1), Замовник зазначає, що згідно п. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановити вимоги до предмета закупівлі.
Виходячи зі складності об’єкту (протиаварійні роботи, роботи на висоті, ведення підрядником значного пакету документації з охорони праці та інше) та класу наслідків СС3, замовник вбачає потребу наявності знань в Учасника закупівлі з питань охорони праці.
За умовами спрощеної закупівлі усі Учасники повинні виконати вимоги Додатку №1 Оголошення. Отже не вбачаємо порушення Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», зокрема п. 1.4 «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Також не вбачаємо порушення Статті 14. ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема п. 5 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
2. Розглянувши вимогу (п. 2), замовник зазначає, що згідно п. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановити вимоги до предмета закупівлі.
Виходячи зі складності об’єкту та класу наслідків СС3, замовник вбачає потребу ознайомлення учасника з об’ємами роботи, в тому числі з проектно-кошторисною документацією, та умовами виконання роботи, в тому числі проектом організації будівництва. Це дозволить, на основі отриманої інформації, визначити можливість учасника виконати роботи з технічного нагляду, розрахувати витрати часу, кількість працівників на цю роботу та визначити вартість робіт.
За умовами спрощеної закупівлі усі Учасники повинні здійснити попереднє обстеження об’єкта, для визначення детального об’єму та умов виконання робіт. Отже, не вбачаємо порушення Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», зокрема п. 1.4 « недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Також не вбачаємо порушення Статті 14. ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема п. 5 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
3. Розглянувши вимогу (п. 3), замовник зазначає, що згідно п. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановити вимоги до предмета закупівлі. Чинне законодавство, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку витрат на здійснення технічного нагляду не передбачає наявність графіка виконання робіт та періоду використаного часу на проведення робіт. Натомість Замовником визначено: а) в п. 3.4. Оголошення, що строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 21.11.2022р. б) в Додатку №2 до Оголошення - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) в) в Додатку №6 (Проект договору), вказано вичерпний перелік робіт та обов’язків.
Кожен учасник має можливість в період уточнень, задати через електронну систему питання, щодо надання додаткової інформації. Крім того, саме для уточнення усієї інформації щодо проведення робіт з технічного нагляду, учасники повинні здійснити попереднє обстеження об’єкта, для визначення детального об’єму та умов виконання робіт.
4. Розглянувши вимогу (п. 4), замовник зазначає, що згідно п. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановити вимоги до предмета закупівлі. В Додатку №5 п. 1.1. визначено, що: «Під аналогічним договором розуміється договір щодо проведення технічного нагляду та виконання окремих функцій замовника за об’єктами будівництва, капітального ремонту або реконструкції (клас наслідків СС3) виконаний в повному обсязі та укладений в період з 2017 по 2021 рр.»
За умовами спрощеної закупівлі усі Учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічних робіт. Отже, не вбачаємо порушення Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», зокрема п. 1.4 «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Також не вбачаємо порушення Статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема п. 5 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2022 18:45
Електронний підпис
22 вересня 2022 18:43
код ЗАВІРЕНО.pdf
22 вересня 2022 18:43
паспорт.pdf
22 вересня 2022 18:43
Скан охорона праці.pdf
22 вересня 2022 18:43
Квитанция №2.PDF
22 вересня 2022 18:43
паспорт ЗАВІРЕНО.pdf
22 вересня 2022 18:43
Довідка про огляд КОПІЯ.pdf
22 вересня 2022 18:43
Звіт за 21 год.PDF
22 вересня 2022 18:43
код.pdf
22 вересня 2022 18:43
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
22 вересня 2022 18:43
Виписка ЗАВІРЕНО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
Відхилено 150 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2022 15:11

Документи

30 вересня 2022 15:11
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій