Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Міні навантажувач, гусеничний екскаватор, колісний фронтальний навантажувач з ківшом, ковшовий навантажувач на базі трактора
Очікувана вартість
130 000 000,00 UAH
UA-2022-09-16-009607-a 61136748f7364c07a447c6253b37345a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бондаренко

+380675337516 okp.budkomplekt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДКОМПЛЕКТ"
Код ЄДРПОУ: 32702090
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Поля Олександра, будинок 2
Контактна особа: Ольга Бондаренко
+380675337516
okp.budkomplekt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2022 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2022 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2022 18:00
Початок аукціону: 28 вересня 2022 14:47
Очікувана вартість: 130 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.-розмір забезпечення пропозиції: 3 900 000,00 (три мільйони дев’ятсот тисяч) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (із змінами) та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами). Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття(або платіжне доручення), яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Крім того, разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі продовження строку дії пропозиції, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надаються відповідні гарантійні листи від банку та від учасника у складі пропозиції). Пропозиція, у складі якої не буде надано наведеного забезпечення пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідатиме зазначеним умовам до такого забезпечення, буде відхилена Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3900000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штуки
Міні навантажувач, гусеничний екскаватор, колісний фронтальний навантажувач з ківшом, ковшовий навантажувач на базі трактора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, просп. Олександра Поля будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем на підставі рахунку та видаткової накладної, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.-розмір забезпечення пропозиції: 3 900 000,00 (три мільйони дев’ятсот тисяч) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (із змінами) та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами). Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття(або платіжне доручення), яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Крім того, разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі продовження строку дії пропозиції, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надаються відповідні гарантійні листи від банку та від учасника у складі пропозиції). Пропозиція, у складі якої не буде надано наведеного забезпечення пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідатиме зазначеним умовам до такого забезпечення, буде відхилена Замовником.

Сума забезпечення: 3900000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Пункт 12 частини 3 документації спрощеної закупівлі
Вимоги до документу: детальна інформація зазначена в Пункт 12 частини 3 документації спрощеної закупівлі
16 вересня 2022 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2022 16:54
Оголошення міні навантажувачі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Локалізація
Дата подання: 21 вересня 2022 11:52
Дата відповіді: 22 вересня 2022 17:57
Згідно п. 6-1 Перехідних положень Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: 6-1. Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: 1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків; Згідно п.п.2 п. 6-1 Перехідних положень Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі», встановлено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом (тобто п. 6-1), застосовуються до таких товарів: механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка; механічні лопати; механічні ковшові навантажувачі; землерийні машини; механічні екскаватори. Постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 затверджено ПОРЯДОК підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів. Тендерна документація не передбачає вимог щодо локалізації предмету закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вимоги щодо локалізації предмету закупівлі передбачені пунктом 16.2. Вимоги до учасника Документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-16-009607-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 16 вересня 2022 17:35
payment security
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.

Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. Aбо 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.

Інший шлях у реальній ситуації неможливий.

P.S. See attached same demand of Ukrainian factory to UZ as an example. Everybody works ONLY like that now.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2022 12:56
«Шановний учасник закупівлі!
Замовником було розглянуто вашу вимогу, та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення).
Будь-який вид забезпечення виконання договору, в тому числі банківська гарантія, не передбачено умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовник зазначених вимог не висував. Враховуючи вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.»
Номер вимоги: UA-2022-09-16-009607-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 16 вересня 2022 17:36
attached
attached
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2022 12:58
«Шановний учасник закупівлі!
Замовником було розглянуто вашу вимогу, та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення).
Замовником, згідно документації опублікованого оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-09-16-009607-a, виступає ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДКОМПЛЕКТ". Ваша вимога №40-13/63 від 15.09.2022 року адресована Тендерному комітету Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» та стосується іншої процедури, предмету закупівлі та іншого Замовника UA-2022-09-12-010282-a
Враховуючи вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.»
Номер вимоги: UA-2022-09-16-009607-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 вересня 2022 13:10
security
WE have demand for either advance payment, then WE open BG, or YOU open us BG, covering your payment security. Nobody supplies without security now.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2022 17:14
Будь-який вид забезпечення виконання договору, в тому числі банківська гарантія, не передбачено документацією оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовник зазначених вимог не висував. Умови та способи оплати визначені Замовником в документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена
Номер вимоги: UA-2022-09-16-009607-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 вересня 2022 18:38
last clarification
MI VISUVAEMO VIMOGU SCHOB VASH PLATEZH BUV ZABEZPECHENIJ. Ne zrozumilo? Todi Vi praciuete ne tam. Hto vam postavitj tehniku na $4 millioni bez garantiji oplati? Vidkrijte garantiju abo akreditiv abo avans i budemo rozmovliati. Jaksho ni - nichim dopomogti ne v zmozi. Ce ostannia vimoga. Nemae chasu na ping-pong.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2022 16:52
Шановний учасник! Повідомляємо вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язку до замовників щодо встановлення вимог стосовно надання учасниками забезпечення виконання договору! Замовником при оголошенні закупівлі було встановлено перелік вимог до пропозицій учасника. Ще раз зазначаємо, що будь-який вид забезпечення виконання договору, не передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі!
Номер вимоги: UA-2022-09-16-009607-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 20 вересня 2022 17:14
last clarification


I intended to no longer respond and withdraw from this tender. But your answer is really surprising. It seems that you either do not really understand what is needed, or you are "turning it on like a fool".
We repeat for the last time: we are not talking about OUR bank guarantee to YOU, which usually covers 3-5% (performance guarantee), but YOUR bank guarantee to US, which covers 100% (payment guarantee).
===============================================
Я мав намір більше не відповідати і відмовитися від цього тендеру. Але ваша відповідь справді дивує. Таке враження, що ви або толком не розумієте, що потрібно, або "дурня вмикаєте".
Повторюємо востаннє: ми говоримо не про НАШУ банківську гарантію ВАМ, яка зазвичай покриває 3-5% (гарантія виконання), а про ВАШУ банківську гарантію НАМ, яка покриває 100% (гарантія платежу).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2022 17:13
Як повідомлялось Замовником раніше, будь-який вид забезпечення виконання договору, в тому числі банківська гарантія, не передбачено документацією оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовник зазначених вимог не висував.
Надаємо окреме пояснення: під забезпеченням виконання договору розуміється як виконання зобов’язання постачальником так і покупцем.
Додатково зазначаємо, що оплата товару буде здійснюватися за рахунок бюджетних коштів, видатки на оформлення банківської гарантії (гарантії платежу) не передбачені бюджетом Замовника. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2022-09-16-009607-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Констракшн Машинері", Код ЄДРПОУ:32828388
Дата подання: 21 вересня 2022 15:07
Вимога
Внесення змін в умови закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2022 17:57
Шановний Учасник!Згідно документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі предмет закупівлі визначено згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний
словник": 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка. Окремих частин предмету закупівлі не визначено. Пропозиція подається щодо предмету закупівлі в цілому. Враховуючи вищевикладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2022-09-16-009607-a.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 21 вересня 2022 17:26
okay
in this case we cannot help you as overloaded with realistic orders now. we work only with state procurement. we wish you success.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2022 17:57
Дякуємо за розуміння. В задоволенні вимоги відмовлено.

Документи подані скаржником

16 вересня 2022 17:36
Вимога тендер 010282 .PDF

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2022 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 129 939 888,00
UAH з ПДВ
128 976 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АЛЕАНДА І К" 129 527 000,00
UAH з ПДВ
129 527 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 вересня 2022 16:44
Електронний підпис
27 вересня 2022 16:42
28988 ТОВ ТД АЛЬФАТЕХ p7s.7z
27 вересня 2022 16:42
Виписка.pdf
27 вересня 2022 16:42
ДОВІДКА ПОКРИТТЯ 28988.pdf
27 вересня 2022 16:42
ЛИСТ-ЗГОДА 28988.pdf
27 вересня 2022 16:42
Платіжне доручення.pdf
27 вересня 2022 16:42
Підписаний_ТЗ Додаток 1.pdf

Публічні документи

27 вересня 2022 17:46
Електронний підпис
27 вересня 2022 17:45
Форма пропозиції.pdf.p7s
27 вересня 2022 17:45
Форма пропозиції.pdf
27 вересня 2022 17:45
Установчі документи.pdf
27 вересня 2022 17:45
28990 ТОВ АЛЕАНДА І К p7s.7z.p7s
27 вересня 2022 17:45
ЛИСТ-ЗГОДА 28990.pdf
27 вересня 2022 17:45
ДОВІДКА ПОКРИТТЯ 28990.pdf.p7s
27 вересня 2022 17:45
ЛИСТ-ЗГОДА 28990.pdf.p7s
27 вересня 2022 17:45
28990 ТОВ АЛЕАНДА І К p7s.7z
27 вересня 2022 17:45
28990 ТОВ АЛЕАНДА І К p7s.7z
27 вересня 2022 17:45
ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 28990 (2).pdf
27 вересня 2022 17:45
ДОВІДКА ПОКРИТТЯ 28990.pdf
27 вересня 2022 17:45
Установчі документи.pdf.p7s
27 вересня 2022 17:45
Сертифікат.pdf
27 вересня 2022 17:45
Сертифікат.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "АЛЕАНДА І К"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Відхилено 128 976 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2022 11:13
ТОВ "АЛЕАНДА І К"
#43615126
Відхилено 129 527 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2022 11:16

Документи

30 вересня 2022 11:13
Електронний підпис
30 вересня 2022 11:13
Відхилення Альфатех.pdf

Документи

30 вересня 2022 11:16
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій