Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) в закладах освіти Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
1 681 700,00 UAH
UA-2022-09-16-009201-a ● 406b10cebf2f49cd8c33c1f2130b84b5
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2022 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2022 15:32 |
Очікувана вартість: | 1 681 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 408,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19783.69 метри квадратні
Послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) в закладах освіти Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 жовтня 2022 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 жовтня 2022 11:55 |
Перелік_змін_до_тендерної_документації_від_14.10.2022_(просочення_1ч.).PDF | |
14 жовтня 2022 11:53 |
ТД послуги з ПЗ (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ зі змінами на 14.10.22.docx | |
03 жовтня 2022 17:11 |
Перелік_змін_до_тендерної_документації_від_03.10.2022_(просочення_1ч.).PDF |
14 жовтня 2022 11:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 жовтня 2022 11:55 |
Перелік_змін_до_тендерної_документації_від_14.10.2022_(просочення_1ч.).PDF
|
||||||
14 жовтня 2022 11:53 |
ТД послуги з ПЗ (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ зі змінами на 14.10.22.docx | ||||||
03 жовтня 2022 17:11 |
Перелік_змін_до_тендерної_документації_від_03.10.2022_(просочення_1ч.).PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якість та належний контроль при наданні послуг
Дата подання: 21 вересня 2022 10:58
Дата відповіді: 22 вересня 2022 13:15
Пропонуємо Замовнику зробити зміни до тендерної документації та залучити акредитовану організацію, а саме Дослідно-випробувальну лабораторію ДСНС України у м.Київ для перевірки якості робіт та надання послуг (надання позитивного висновку (протоколу) про те, що роботи виконані якісно з дотриманням регламенту робіт та проекту виконання робіт).
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерна документація містить усі необхідні умови, якісні , кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі, які необхідні для отримання нами якісних послуг.
Тендерна документація містить усі необхідні умови, якісні , кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі, які необхідні для отримання нами якісних послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-16-009201-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 20 вересня 2022 11:18
Дискримінація й прописана документація під уже ВИЗНАЧЕНОГО Учасника
Замовнику, Замало ІСО Ви вказали, особливо радує Вимога надання ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту" який ніяким боком до вогнезахисту не відноситься)))) Вимога того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ є дискримінаційною для нас, як для потенційного учасника даної закупівлі. Частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації, тобто не передбачена законом. Так як наше підприємство має СЕРТИФІКАТИ, АЛЕ з обєктивних причин які відносяться до сфери вогнезахисту, а не ті які є в "переможця Замовника"))) Вимога наданя Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. Cертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права є просто корупційна й нічого більше. Законом не передбачено наявність даних документів!!!!! У Вас відкриті закупівлі, відповідно Ви, Замовнику не вправі Вимагати все що є у Вашого "Учасника-переможця" в тому числі дискримінуючи й обмежуючи інших Учасників. Вимагаємо прибрати дані ІСО, й керуватися чинним законодавством, в протилежному випадку будемо вимушені звернутися в АМК!!!
В період війни Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації не прагне прибрати свої корупційну схильність.
Примітка. Вогнезахисні роботи, характеристика їх виконання передбачена Наказом 1064, радимо ознайомитися!!!!!
Розгорнути
Згорнути
В період війни Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації не прагне прибрати свої корупційну схильність.
Примітка. Вогнезахисні роботи, характеристика їх виконання передбачена Наказом 1064, радимо ознайомитися!!!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 вересня 2022 15:03
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник формує вимоги тендерної документації виключно на основі Закону «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормам законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісного Учасника. Відповідно до п.4 ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі про: інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Згідно ч.5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, наявність сертифікату ISO 50001:2020 та ін. передбачена Законом. Мета цього Стандарту полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Адже, під час надання послуг застосовується засоби , що передбачають використання та споживання електроенергії. Також, згідно ст.12 Закону України «Про енергетичну ефективність», зазначено, що системи енергетичного менеджменту впроваджуються з метою:
1)аналізу споживання паливно-енергетичних ресурсів;
2) планування, реалізації та моніторингу результатів впровадження енергоефективних заходів;
3) досягнення цілей Національного плану;
4) виконання інших заходів, спрямованих на підвищення енергоефективності споживачів енергії.
Системи енергетичного менеджменту впроваджуються відповідно до вимог національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними стандартами.
Отже, наявність сертифікату ДСТУ ISO 50001, підтверджує можливості організації учасника створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до ч.3 та ч.4 ст. 11 Закону «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації.
Також, згідно до п. 1 Положення про НААУ, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 04 лютого 2020 року № 170:1. НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ є національним органом України з акредитації. НААУ є державною організацією, яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки), належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність.
Отже, вимога щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO, виданих органом сертифікації, акредитованим НААУ є законною, законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначених сертифікатів, оскільки будь-який Учасник може звернутися до певно організації та отримати відповідні сертифікати.
Таким чином, така умова не є дискримінаційною, адже її може виконати будь-який Учасник за власним бажанням, який має намір взяти участь в закупівлі.
Отже, наявність сертифікату ISO 50001:2020 та ін. передбачена Законом. Мета цього Стандарту полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Адже, під час надання послуг застосовується засоби , що передбачають використання та споживання електроенергії. Також, згідно ст.12 Закону України «Про енергетичну ефективність», зазначено, що системи енергетичного менеджменту впроваджуються з метою:
1)аналізу споживання паливно-енергетичних ресурсів;
2) планування, реалізації та моніторингу результатів впровадження енергоефективних заходів;
3) досягнення цілей Національного плану;
4) виконання інших заходів, спрямованих на підвищення енергоефективності споживачів енергії.
Системи енергетичного менеджменту впроваджуються відповідно до вимог національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними стандартами.
Отже, наявність сертифікату ДСТУ ISO 50001, підтверджує можливості організації учасника створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до ч.3 та ч.4 ст. 11 Закону «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації.
Також, згідно до п. 1 Положення про НААУ, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 04 лютого 2020 року № 170:1. НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ є національним органом України з акредитації. НААУ є державною організацією, яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки), належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність.
Отже, вимога щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO, виданих органом сертифікації, акредитованим НААУ є законною, законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначених сертифікатів, оскільки будь-який Учасник може звернутися до певно організації та отримати відповідні сертифікати.
Таким чином, така умова не є дискримінаційною, адже її може виконати будь-який Учасник за власним бажанням, який має намір взяти участь в закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-09-16-009201-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ", Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 28 вересня 2022 16:31
Дата подання: 28 вересня 2022 16:31
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Скарга і докази у вкладених файлах
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 вересня 2022 16:18
Рішення від 29.09.2022 № 6043.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2022 16:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.10.2022 № 6162.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2022 11:56
Рішення від 06.10.2022 № 6162.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2022 13:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник згідно рішення АМКУ від 06.10.2022 № 6162-р/пк-пз, вніс зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі — «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015 (послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) в закладах освіти Дніпровського району м. Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-09-16-009201-a.
Дата виконання рішення замовником: 14 жовтня 2022 11:58
Номер скарги: UA-2022-09-16-009201-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕГАС", Код ЄДРПОУ:30897727
Наявність послужного списку
Шановний замовнику! Вами в п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації було встановлено наступну вимогу:
- Довідка про працівників, які мають досвід та які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі,. На кожного працівника вказаного у довідці необхідно надати посвідчення, які підтверджують знання з пожежної безпеки. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), що підтверджується копією диплому та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією послужного списку
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно із Закону України „Про пенсійне забезпечення" основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка.
Послужний список потрібен лише для того, щоб підтвердити стаж роботи на офіцерських і керівних посадах, і він потрібен тільки колишнім військовослужбовцям або особам, які працювали в правоохоронних органах, такий список можуть мати тільки посадовці, чиновники, військові. Тобто, якщо наш керівник не має стажу в жодній вище зазначеній структурі, але у нього достатньо записів в трудовій книжці, які можуть підтвердити його досвід згідно предмету закупівлі, взяти у участь в закупівлі ми не зможемо. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки стаж роботи може бути також підтверджувати трудовою книжкою.
Вимога Замовника щодо підтвердження трудового стажу лише на підставі послужного списку є протиправною та дискримінаційною по відношенню до інших Учасників, адже трудовий стаж керівника робіт згідно даної закупівлі доцільно підтверджувати трудовою книжкою. Тому просимо Замовника внести відповідні зміни у Тендерну документацію, а саме: додати до переліку документів, що підтверджують трудовий стаж керівника робіт, окрім послужного списку, трудову книжку, працівника.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2022-09-16-009201-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42582488
Дата подання: 14 листопада 2022 15:37
Дата подання: 14 листопада 2022 15:37
незаконні дії замовника
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД»
Місцезнаходження: Україна, 04159, м.Київ, вул.Кульженків Сім’ї, буд.35
Юридична адреса: Україна, 04159, м.Київ, вул.Кульженків Сім’ї, буд.35
тел. +380971542607, +380971542607
код ЄДРПОУ 42582488
e-mail: ukrainebilding@ukr.net
Замовник:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
код ЄДРПОУ 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна, Київська область, Київ, пр-т Миру, 6-А
e-mail: dnepr-osvitakkt@ukr.net
тел. 80633197098
Інформація про закупівлю:
ID: 406b10cebf2f49cd8c33c1f2130b84b5
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-16-009201-a
СКАРГА
на незаконні дії Замовника – Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 16-09-2022 року була оголошена закупівля послуг «Послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) в закладах освіти Дніпровського району м. Києва»
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 22-10-2022, 08:00
Аукціон відбувся: 24-10-2022 р.
В процедурі закупівлі взяли участь наступні учасники:
1) ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" - 1 681 686,50 грн.
2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД" - 1 681 613,65 грн.
3) ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС - 828 936,62 грн.
4) ПП "ЛИТВИНЮК" - 302 690,46 грн.
Очікувана вартість закупівлі: 1 681 700,00грн.
Протоколом (Рішенням) №11/18 від 07.11.2022 р., Уповноваженої особи Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації переможцем закупівлі «Послуг з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) в закладах освіти Дніпровського району м. Києва» було визначено ПП "ЛИТВИНЮК".
Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції Переможця, нами була виявлена невідповідність вимогам, які встановлені в тендерній документації, а саме:
1.Відповідно до Додатку 2 тендерної документації зазначено, що Учасник має надати копії діючих на кінцеву дату подання пропозицій сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься сертифікат відповідності, виданий ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ».
Звертаємо Вашу увагу, що умови тендерної документації не передбачають надання сертифікату відповідності, виданаго іншим або аналогічним органом, крім Державного центру сертифікації ДСНС України.
Також, хочемо зауважити, що Переможець не оскажував дану вимогу тендерної документації та не підтверджував неможливіть отримання такого сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України.
Згідно інформації у публічному доступі, Державний центр сертифікації ДСНС України, даний орган працює та має право видавати сертифікати відповіності щодо вогнезахисної суміші.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування.
Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником.
2. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації зазначено, що під час надання послуг Учасник має застосовувати вогнезахисну суміш, що створює максимально високий захист від вогню (група вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства), про що у складі пропозиції надає відповідний гарантійний лист та документи виробника (-ів) вогнезахисної суміші або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер, що підтверджують підгрупу вогнезахисної ефективності 1А (регламент від виробника).
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься Регламент, в якому передбачено, що запропонована ним суміш призначена для утворення вогнезахисного покриття на виробах з деревини, дерев’яних будівельних конструкціях, що підвищеє їх вогнезахисту ефективність до 1 групи, захищає від загоряння, розповсюдження полум’я , створює біологічних захист від утворення гниття, виникнення плісняви, грибку, мхів, та враження дереворуйнуючими комахами.
Сертифікат відповідності щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування так не містить інформації про підгупу 1А, навпаки, зазначається лише, що зa6eзпечyють лише 1 грyпy вoгнeзaxиснoї eфективностi.
Також, наданий Регламент має посилання про те, що запропоновані суміші зaбезпечують I гpyпy
вoгнeзaxиснoї eфективностi за ГОСТ 16363-98. При цьому, даний ГОСТ не містить підгупу 1А. При випробуваннях по ГОСТ 16363 середня втрата маси десяти зразків після двохвилинного впливу джерела вогню повинна бути не більше 5%, максимальна температура димових газів - не більше 220 ° С, самостійне горіння і тління відсутні; IБ - важкогорюча деревина, нездатна до самостійного горіння в умовах розвивається пожежі. При випробуваннях по ГОСТ 16363 середня втрата маси десяти зразків після двохвилинного впливу джерела вогню, повинна бути не більше 7%, максимальна температура димових газів - не більше 250 ° С, час самостійного горіння і тління – не більше 1 хв. IB - важкогорюча деревина, нездатна до самостійного горіння в початковий період пожежі.
При випробуваннях по ГОСТ 16363 максимально допустима втрата маси десяти зразків повинна бути не більше 9%, максимальна температура димових газів - не більше 350 ° С, час самостійного горіння і тління - не більше 1 хв.
Отже, згідно наданого Регламенту, запропонована Учасником суміш, не відноситься до підгрупи 1А згідно чинного законодавства.
Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником.
3. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації зазначено, що лист-згода на обробку персональних даних повинен подаватися від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
У складі тенерної пропозиції Учасника, міститяться документи, в яких надані дані від фізичних осіб, а саме:
- у файлі «протокол та посвідчення» міститься Протокол №205, в якому надані дані від фізичних осіб ПП «Литвинюк» - Суружіу Ігора Васильовича; Георгіяна Івана Костянтиновича та П.І.П, посада та професія інших фізичних осіб.
- у файлі «протоколи та посвідчення пожежна безпека», міститься Протокол №17, в якому надані дані від фізичних осіб – Лукашова Тетяна Вікторівна, Якубенко Світлана Миколаївна, Іконєн Вячеслав Володимирович та дані інших фізичних осіб та їх посади.
При цьому, листи-згоди на обробку персональних даних на таких осіб відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника.
Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та має бути відхилена Учасником.
4. Відповідно до п.1.1. Додатку 1 тендерної документації вимагається надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Згідно п. 31. Постанои Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність, в тому числі необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
У складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників, в тому числі, така інформація відсутня у довідці про про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, яка міститься у файлі «мтб».
Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та повинна бути відхилена Замовником.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ми звертаємося до Органу Оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси.
Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру.
Таким чином, Замовник , порушує права та законні інтереси ТОВ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД", як Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому.
Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ПП "ЛИТВИНЮК" і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, ТОВ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД"
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника щодо визнання Переможцем ПП "ЛИТВИНЮК".
3. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 листопада 2022 12:29
рішення від 15.11.2022 № 6724.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2022 12:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2022 № 6882.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2022 11:14
рішення від 22.11.2022 № 6882.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2022 12:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник згідно рішення АМКУ від 22.11.2022 № 6882-р/пк-пз, скасував рішення про визначення приватного підприємства «ЛИТВИНЮК» переможцем процедури закупівлі — «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015 (послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) в закладах освіти Дніпровського району м. Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-09-16-009201-a.
Дата виконання рішення замовником: 30 листопада 2022 08:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2022 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛИТВИНЮК" |
302 690,46
UAH з ПДВ
|
302 690,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС |
828 936,62
UAH з ПДВ
|
828 936,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД" |
1 681 613,65
UAH з ПДВ
|
1 681 613,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" |
1 681 686,50
UAH з ПДВ
|
1 681 686,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛИТВИНЮК" #43894243 |
Рішення скасоване |
302 690,46
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 13:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 жовтня 2022 00:00
|
ПП "ЛИТВИНЮК" #43894243 |
Відхилено |
302 690,46
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2022 14:10
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 грудня 2022 00:00
|
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС #39486590 |
Очікує рішення |
828 936,62
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2022 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2022 11:37
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 грудня 2022 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2022 12:03 |
Кінець періоду оскарження: | 26 грудня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 26 грудня 2022 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015 (послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) в закладах освіти Дніпровського району м. Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-09-16-009201-a з підстави, що передбачена п.1 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) в закладах освіти Дніпровського району м. Києва) у зв’язку з закінченням бюджетного року. |
Документи:
15 грудня 2022 12:03
|
Електронний підпис |
15 грудня 2022 12:02
|
Протокол відміни торгів (просочення).pdf |