Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт будівлі харчового блоку з влаштуванням резервного електропостачання в КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області
Очікувана вартість
1 052 243,00 UAH
UA-2022-09-16-008976-a da318ea3774e4236ad09837aac03c475
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Романівна Голубенко

+380484162483 danubeizm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01982146
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, ВУЛИЦЯ ТЕЛЕГРАФНА, будинок 182/1
Контактна особа: Наталія Романівна Голубенко
+380484162483
danubeizm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій відповідно до абзацу 1, п.п.3, частини 2, ст.40 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIІI в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2022 15:59
Оскарження наміру укласти договір: 22 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі харчового блоку з влаштуванням резервного електропостачання в КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаіл, вул. ТЕЛЕГРАФНА, будинок 182/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

16 вересня 2022 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2022 15:56
протокол переговор..pdf
16 вересня 2022 15:56
Дефектні акти.PDF
16 вересня 2022 15:56
Проектно-кошт. док-ція.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-05-000049 ● 60b930c054a0479888f7dbc8641bd548
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022 12:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.

Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
31 UA-2022-09-16-008976-a 16.09.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-12 10:44:55

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Обґрунтуйте наявність підстави щодо застосування переговорної процедури (скорочена), а саме: виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, з наданням відповідних підтверджуючих документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена).
3. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Як Замовник може пояснити відсутність в електронній системі закупівель додатку № 1 (Договірна ціна) до договору від 27.09.2022 № 151-Н (далі – Договір), тоді як відповідно до пункту 17.1. Договору невід’ємною частиною Договору є: Договірна ціна (Додаток № 1)?
Надайте додаток до Договору.
4. Відповідно до додаткової угоди від 13.10.2022 № 1 Замовником збільшено загальну суму Договору.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім в тому числі такого випадку як зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Надайте відповідне документальне підтвердження, що обґрунтовує підставу для збільшення загальної суми Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-15 13:36:21

У межах проведення моніторингу ID UA-M-2022-12-05-000049 закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):

КНП «ДОЛ» ООР повідомляє: щодо питання №1 моніторингу нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі наданих документів до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської ОДА та згідно листа про надання інформації щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик №477 від 07.09.2022р., а саме:
Акт обстеження.PDF (1,4М)
Дефектні акти.PDF (4М)
На Погодження ПР Харчоблаку.PDF (1,5М)
Наказ про обстеження.PDF (605К)
Рапорт про авар. ситуацію.PDF (566К)
Проектно-кошт. док-ція.PDF (31,4М)
на що було надане Погодження очікуваної вартості закупівлі згідно листа №2658/02/01.1-08/2-22 від 12.09.2022р.
Щодо питання №2 моніторингу повідомляємо, що в КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» виникла аварійна ситуація з харчоблоком, згідно рапорту від 04.07.2022р. від Ботнаренко І.С. про те, що робота харчоблоку лікарні на межі зупинки і потребує прийняття екстрених мір по ремонту мережі водопостачання, водовідведення та енергозабезпечення будівлі та недопущення зриву забезпечення харчуванням хворих, які знаходяться на лікуванні, а також бійців територіальної оборони, яким лікарня готує харчування за домовленістю згідно Договору б/н від 08.04.2022р. Також створена комісія з визначення технічного стану харчоблоку лікарні згідно наказу №52 від 14.07.2022р. Надано Акт обстеження об’єкту від 03.08.2022р. на підставі якого складено дефектні акти на ремонтні роботи та розроблена кошторисна документація від 07.09.2022р. Таким чином виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій відповідно до абзацу 1, п.п.3, частини 2, ст.40 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIІI в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019р. (документи додаються).
Щодо питання №3 моніторингу, Додаток №1 до Договору від 27.09.2022р. №151-Н не було завантажено помилково, Додаток до завантажено у систему згідно Протоколу №214 від 14.12.2022р.




Щодо питання №4 моніторингу, надаємо обґрунтовану відповідь, стосовно збільшення вартості ремонтних робіт по об`єкту: "Поточний ремонт будівлі харчового блоку з влаштуванням резервного електропостачання в КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області".
Враховуючи аварійний стан харчового блоку, який привів до повної зупинки його роботи, а також необхідність встановлення резервного електропостачання КНП «ДОЛ» ООР в термінові строки замовив у проектній організації кошторисну документацію для проведення ремонтних робіт на даному об`єкті.
Отримавши документацію, КНП «ДОЛ» ООР» погодило заявлену кошторисну вартість ремонтних робіт у Департаменті охорони здоров`я і Облмайні.
Було визначено Підрядник, якому була надана ця затверджена кошторисна документація для розробки договірної ціни та договору.
В ході виконання робіт було виявлено невідповідність кошторису по фактичному виконанню робіт, а саме відсутність в кошторисі вартості монтажних робіт по установленню деяких електромонтажних виробів:
1. Монтаж кабелю АsXSn перерізом 4х50 мм2 - 215 м/п;
2. Монтаж кабелю АВВГ перерізом 3х90+1х70 мм2 — 20 м/п;
3. Прокладка короба для кабелю — 21 м/п;
4. Монтаж щита АВР — 1 шт;
Виходячи з вищесказаного, було змушено погодити збільшення вартості ремонтних робіт з подальшим корегуванням кошторисної документації в проектному інституті та укладанням з Підрядником Додаткової угоди з приведеною до відповідності договірною ціною.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-12-15 13:10:11

У межах проведення моніторингу ID UA-M-2022-12-05-000049 закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):

КНП «ДОЛ» ООР повідомляє: щодо питання №1 моніторингу нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі наданих документів до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської ОДА та згідно листа про надання інформації щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик №477 від 07.09.2022р., а саме:
Акт обстеження.PDF (1,4М)
Дефектні акти.PDF (4М)
На Погодження ПР Харчоблаку.PDF (1,5М)
Наказ про обстеження.PDF (605К)
Рапорт про авар. ситуацію.PDF (566К)
Проектно-кошт. док-ція.PDF (31,4М)
на що було надане Погодження очікуваної вартості закупівлі згідно листа №2658/02/01.1-08/2-22 від 12.09.2022р.
Щодо питання №2 моніторингу повідомляємо, що в КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» виникла аварійна ситуація з харчоблоком, згідно рапорту від 04.07.2022р. від Ботнаренко І.С. про те, що робота харчоблоку лікарні на межі зупинки і потребує прийняття екстрених мір по ремонту мережі водопостачання, водовідведення та енергозабезпечення будівлі та недопущення зриву забезпечення харчуванням хворих, які знаходяться на лікуванні, а також бійців територіальної оборони, яким лікарня готує харчування за домовленістю згідно Договору б/н від 08.04.2022р. Також створена комісія з визначення технічного стану харчоблоку лікарні згідно наказу №52 від 14.07.2022р. Надано Акт обстеження об’єкту від 03.08.2022р. на підставі якого складено дефектні акти на ремонтні роботи та розроблена кошторисна документація від 07.09.2022р. Таким чином виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій відповідно до абзацу 1, п.п.3, частини 2, ст.40 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIІI в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019р. (документи додаються).
Щодо питання №3 моніторингу, Додаток №1 до Договору від 27.09.2022р. №151-Н не було завантажено помилково, Додаток до завантажено у систему згідно Протоколу №214 від 14.12.2022р.




Щодо питання №4 моніторингу, надаємо обґрунтовану відповідь, стосовно збільшення вартості ремонтних робіт по об`єкту: "Поточний ремонт будівлі харчового блоку з влаштуванням резервного електропостачання в КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області".
Враховуючи аварійний стан харчового блоку, який привів до повної зупинки його роботи, а також необхідність встановлення резервного електропостачання КНП «ДОЛ» ООР в термінові строки замовив у проектній організації кошторисну документацію для проведення ремонтних робіт на даному об`єкті.
Отримавши документацію, КНП «ДОЛ» ООР» погодило заявлену кошторисну вартість ремонтних робіт у Департаменті охорони здоров`я і Облмайні.
Було визначено Підрядник, якому була надана ця затверджена кошторисна документація для розробки договірної ціни та договору.
В ході виконання робіт було виявлено невідповідність кошторису по фактичному виконанню робіт, а саме відсутність в кошторисі вартості монтажних робіт по установленню деяких електромонтажних виробів:
1. Монтаж кабелю АsXSn перерізом 4х50 мм2 - 215 м/п;
2. Монтаж кабелю АВВГ перерізом 3х90+1х70 мм2 — 20 м/п;
3. Прокладка короба для кабелю — 21 м/п;
4. Монтаж щита АВР — 1 шт;
Виходячи з вищесказаного, було змушено погодити збільшення вартості ремонтних робіт з подальшим корегуванням кошторисної документації в проектному інституті та укладанням з Підрядником Додаткової угоди з приведеною до відповідності договірною ціною.
Всі зауваження викладені у Висновку моніторингу прийняті нами до уваги, вжито заходи - наголошено уповноваженій особі щодо необхідності дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель - зобов’язуємось в подальшому не допускати порушень та дотримуватись вимог, встановлених Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

2. КНП «ДОЛ» ООР повідомляє: Щодо висновку по моніторингу, нами здійснено такі заходи, а саме: 1.) Заключено Додаткову угоду №2 від 29.12.2022р. на розірвання Додаткової угоди №1 на збільшення суми №151-Н від 27.09.2022р., згідно листа від 27.12.2022р. за №798 щодо заключення ДУ №2 та відшкодування вартості ДУ №1, на проведення «Поточний ремонт будівлі харчового блоку з влаштуванням резервного електропостачання в КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області», шляхом застосування переговорної процедури на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. 2.) Додаткову угоду №2 від 29.12.2022р. та лист з проханням підписати цю додаткову угоду та відшкодувати вартість Додаткової угоди №1 від 16.05.2022р. завантажено до електронної системи. 3.) Суму в розмірі 105224,30грн. відшкодовано згідно платіжного доручення №719 від 29.12.2022р. (скан-копії додаються).

2022-12-30 13:08:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 10 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНБУД-М"
#41296143
Переможець 1 052 243,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2022 15:59

Документи

16 вересня 2022 15:59
Електронний підпис
16 вересня 2022 15:58
протокол переговор..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2022 15:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНБУД-М"
#41296143
1 052 243,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2022 15:59
Електронний підпис
16 вересня 2022 15:58
протокол переговор..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 11:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:34
ДУ №2 на розірвання ДУ №1 до Дог.151-Н.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 10:28
Лист на розірвання ДУ до дог.№151-Н.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 10:28
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 14:38
Протокол про виправлення помилки.PDF зміни до договору
14 грудня 2022 14:37
Додаток№1 до Договору 151-Н.PDF зміни до договору
14 грудня 2022 14:37
Електронний підпис зміни до договору
14 жовтня 2022 12:40
ДУ №1 Південбуд.PDF зміни до договору
14 жовтня 2022 12:37
Електронний підпис укладений
27 вересня 2022 13:38
договір.PDF укладений
27 вересня 2022 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору №151-Н від 27.09.22р. згідно ДУ №1 від 13.10.22р.
Номер договору про закупівлю: 151-Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження Додатку №1 до Договору згідно Протоколу про виправлення помилки №214 від 14.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 151-Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 214
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання ДУ №1 Договору №151-Н згідно ДУ №2 від 29.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 151-Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 052 243,00
UAH (в тому числі ПДВ 175 373,83 UAH)