Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

віконні блоки (в т.ч. склопакети), протимоскітна сітка, відлив, підвіконня
Очікувана вартість
2 314 634,08 UAH
UA-2022-09-16-002553-a d441bb5711bd42f29d73c9e5ba715939
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леонова Тетяна Олександрівна

+380577398102 vz_tp_hnuvs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571096
Вебсайт: http://univd.edu.ua/
Місцезнаходження: 61080, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Льва Ландау 27
Контактна особа: Леонова Тетяна Олександрівна
+380577398102
vz_tp_hnuvs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2022 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 2 314 634,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 146,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану"(зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
518.0057 метри квадратні
віконні блоки (в т.ч. склопакети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32316, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, вул. Шевченка, № 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2022
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
117.6659 метри квадратні
протимоскітна сітка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32316, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, вул. Шевченка, № 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2022
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
281.75 метри
відлив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32316, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, вул. Шевченка, № 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2022
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
281.75 метри
підвіконня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32316, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, вул. Шевченка, № 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2022
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2022 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2022 14:16
22_09_19_1_Протокол вікна зміни.doc
19 вересня 2022 14:16
Оголошення вікна зі змінами.doc
19 вересня 2022 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2022 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2022 14:16
22_09_19_1_Протокол вікна зміни.doc
19 вересня 2022 14:16
Оголошення вікна зі змінами.doc
16 вересня 2022 10:49
Оголошення вікна.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-16-002553-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 17 вересня 2022 23:22
Щодо КЕП
Вимагаємо внести зміни щодо підписання пропозиції тільки КЕП, так як Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2022 № 617 затверджено зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа. Внести зміни щодо можливості підписання УЕП
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2022 13:29
Доброго дня, Дякуємо за запитання. До документації внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2022-09-16-002553-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 19 вересня 2022 17:41
Надання еквіваленту
Просимо виключити з Оголошення та тендерної документації вимогу щодо недопущення учасників з еквівалентним товаром ("Аналогічні товари чи еквіваленти інших торгових марок, виробників, моделей та технічних характеристик розглядатися не буде").
Данна вимога суперечить ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2022 14:31
Доброго дня! В разі проведення спрощеної закупівлі в замовника є вибір: або вказати, які еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти. Це прописано в частині 4 статті 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Отже, замовник самостійно приймає рішення щодо встановлення або не встановлення еквіваленту у спрощеній закупівлі та відповідно може прийняти рішення про відхилення чи задоволення вимоги учасника спрощеної закупівлі. Більше читайте на порталі RADNUK.COM.UA у статті «Еквівалент чи аналог: що краще та як правильно прописати в закупівлі».

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" 2 311 493,84
UAH з ПДВ
2 311 493,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2022 18:51
Електронний підпис
28 вересня 2022 18:50
11. Цінова пропозиція.PDF
28 вересня 2022 18:50
ОПИС та СТАТУТ.pdf
28 вересня 2022 18:50
ВИТЯГ З ЄДР від 16.12.21.PDF
28 вересня 2022 18:50
9. Гарантійний лист.PDF
28 вересня 2022 18:50
ВИПИСКА З ЄДР.PDF
28 вересня 2022 18:50
12. Аналогічний договір.PDF
28 вересня 2022 18:50
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2022 18:50
ДОКУМЕНТИ ДИРЕКТОРА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
#39071655
Переможець 2 311 493,84
UAH з ПДВ
29 вересня 2022 11:11

Документи

29 вересня 2022 11:11
Електронний підпис
29 вересня 2022 11:10
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2022 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
#39071655
2 311 493,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2022 11:11
Електронний підпис
29 вересня 2022 11:10
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 19:03
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 11:01
договір укладений
14 жовтня 2022 11:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2022 — 30 жовтня 2022
Сума оплати за договором: 2 311 493,84
UAH (в тому числі ПДВ 385 248,97 UAH)