Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з розробки проєктної документації по об’єкту: «Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області»
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2022-09-15-008720-a 8c1946a30c064bd69cdde0e4ecda9471
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сібільова Тетяна Сергіївна

380664627793
380664627793
dz@lntu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луцький національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 05477296
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., Луцьк, вулиця Львівська, будинок 75
Контактна особа: Сібільова Тетяна Сергіївна
380664627793, 380664627793
dz@lntu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2022 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 29 вересня 2022 12:29
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з розробки проєктної документації по об’єкту: «Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат
Дата подання: 19 вересня 2022 16:13
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:44
Чи вірно було трактовано вимогу: Документ (сертифікат), що підтверджує відповідність системи менеджменту якості підприємства вимогам міжнародних стандартів. Тобто учасник має надати сертифікат ISO 9001:2015 (2018) ?
Відповідь: Так, сертифікат ISO 9001:2015
Працівнки
Дата подання: 19 вересня 2022 16:16
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:54
Якими документами необхідно підтвердити досвід: : - головний архітектор проекту з підтвердженням досвіду виконання реставраційних робіт; - інженер-геодезист з підтвердженням досвіду не менше 5 років; - інженер-проектувальник у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 4 років; Чи достатньо буде кваліфікаційних сертифікатів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договора аналогічні з досвідом не менше 4років
Аналогічний
Дата подання: 19 вересня 2022 16:19
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:44
Чи може учасник у якості аналогічного надати договір субпідряду?
Відповідь: Так може надати договір субпідряду, але не менше 50% вартості закупівлі
Щодо умов закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2022 10:45
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:55
Шановний Замовнику! Згідно п.8. Додатку 1 Реставраційне завдання вказано, що інженерні вишукування не передбачати. Однак згідно Додатку 3 (Додаток 3-2) для вчасного, якісного та ефективного виконання робіт передбачених додатком №1 учаснику потрібно підтвердити наявність спеціалістів, які мають кваліфікаційні сертифікати відповідних виконавців окремих видів робіт (послуг), а саме: - інженер-геодезист з підтвердженням досвіду не менше 5 років; - інженер-проектувальник у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 4 років; Виникає логічне питання, які роботи буде виконувати сертифікований інженер-геодезист згідно Додатку 1, якщо такі роботи цим Додатком не передбачені. І чому досвід роботи інженера-геодезиста з підтвердженням досвіду не менше 5 років, а - інженер-проектувальника у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 4 років. Мабуть, логічніше було б підтвердження досвіду роботи і для інженера-геодезиста і для інженера-проектувальника у частині кошторисної документації встановити не менше 5 років. Прохання внести зміни в Документацію. Дякуєм за розуміння!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інженер-геодезист необхідний для облаштування благоустрою. Досвід не менше 4років. Внесено зміни
Загальне
Дата подання: 20 вересня 2022 11:01
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:57
Шановний Замовнику! Згідно п.7. Додатку 1 Реставраційне завдання вказано стадійність проектування Дві стадії: Стадія «Проект», Стадія «Робоча документація». Однак згідно п.11 Додатку 1 Реставраційне завдання вказано вимоги до складу проєкту згідно ДБН А.2.2-14:2016 послідовність виконання робіт: 1.Попередні роботи; 2.Комплексно-наукові дослідження; 3.Робочий проект. Прохання визначитися з стадійністю проектування і привести Додаток 1 у відповідність. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.4.6 ДБН А2.2-14:2016 вказано що входить до складу науковопроектноі документації і не відноситься до стадійності проектування
ДБН
Дата подання: 20 вересня 2022 11:15
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:56
Доброго дня! В п.12. Додатку 1 Реставраційне завдання до Оголошення згідно даної закупівлі зазначено вимоги з енергозбереження та енергоефективності: при проектуванні дотримуватися вимог ДБН В.2.6-31-2016 "Теплова ізоляція будівель". Проте цей ДБН втратив чинність. Будь-ласка, внесіть відповідні зміни до даного Додатку. Дякую.
Відповідь: При проектуванні дотримуватися вимог ДБН В.2.6-31:2021 Теплова ізоляція та енергоефективність будівель Внесено зміни
Зауваження до умов закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2022 11:22
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:43
Прочитавши умови даного оголошення, змушені зауважити, що в Додатку 5 Проєкт Договору в п1.2. вказано «Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання «Проектувальнику» визначені кошторисом на проектні роботи, розробленим з урахуванням вимог ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013, який є невід’ємною частиною цього Договору Додаток 2 та завданням на проектування». Однак ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 відмінений, а замість завдання на проектування складається реставраційне завдання, яке у Вас знаходиться в Додатку 1. Просимо привести у відповідність документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни у Проект договору
Щодо ДБН
Дата подання: 20 вересня 2022 11:55
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:41
Згідно Додатку 5 Проєкт Договору п.7.3. «Проектувальник» зобов’язаний: - забезпечити склад та зміст проектної документації згідно з вимогами ДБН А.2.2-3-2014 та умовами цього Договору; Однак згідно ДБН А.2.2-3-2014 п.1 Ці норми встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Тобто даний ДБН не відноситься до предмету закупівлі. Просимо внести відповідні зміни у документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни у Проект договору
Підтвердження досвіду
Дата подання: 20 вересня 2022 17:01
Дата відповіді: 20 вересня 2022 18:02
Відповідь замовника: Договора аналогічні з досвідом не менше 4років Уточнення: Якими документами необхідно підтвердити досвід: : - головний архітектор проекту з підтвердженням досвіду виконання реставраційних робіт; - інженер-геодезист з підтвердженням досвіду не менше 5 років; - інженер-проектувальник у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 4 років; Просимо розяснити відповідь! Що значить аналогічними договорами? Договорами підтвердити стаж працівників? Надайте конкрентий перелік документів які Замовник хоче отримати у якості підтвердження досвіду який вимагає!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні сертифікати видані не пізніше даного терміну( 4роки), виконання відповідних робіт, договора для архітектора: реставрація
Уточнення щодо відповіді замовника
Дата подання: 20 вересня 2022 17:55
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:56
" ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 20.09.2022, 16:57) Згідно п.4.6 ДБН А2.2-14:2016 вказано що входить до складу науково проектної документації і не відноситься до стадійності проектування." Шановний Замовнику! Згідно п.7. Додатку 1 Реставраційне завдання вказано стадійність проектування Дві стадії: Стадія «Проект», Стадія «Робоча документація». Однак згідно п.11 Додатку 1 Реставраційне завдання вказано вимоги до складу проєкту згідно ДБН А.2.2-14:2016 послідовність виконання робіт: 1.Попередні роботи; 2.Комплексно-наукові дослідження; 3.Робочий проект. Прохання визначитися з стадійністю проектування і привести Додаток 1 у відповідність. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
Інженер -геодезист
Дата подання: 20 вересня 2022 18:07
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:56
Стосовно відповіді: «Інженер-геодезист необхідний для облаштування благоустрою. Досвід не менше 4років. Внесено зміни» Звертаємо Вашу увагу, що геодезист згідно Довідника кваліфікаційних характеристик не виконує роботи з благоустрою. Це не входить до кола його професійних завдань та обов’язків. Мало того, згідно Додатку 1 Реставраційного завдання взагалі виконання робіт з благоустрою не можливо виконати, оскільки в п.8 Інженерні вишукування не передбачати. Прохання виключити з вимог наявність інженера-геодезиста.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
Досвід
Дата подання: 20 вересня 2022 18:10
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:55
Відповідні сертифікати видані не пізніше даного терміну( 4роки), виконання відповідних робіт, договора для архітектора: реставрація Для архітектора договора? Між ким? Архітектор працює за основним місцем роботи, у експертних звітах і фігурує ГІП а не ГАП, відповідно якщо в Учасника у штаті працює архітектор, а не за ЦПХ на кожен об'єкт виконати вимогу неможливо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
Уточнення щодо відповіді замовника
Дата подання: 20 вересня 2022 18:11
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:54
Поясніть, виходячи з Вашої відповіді : "ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 20.09.2022, 16:55) Інженер-геодезист необхідний для облаштування благоустрою. Досвід не менше 4років. Внесено зміни" Якщо необхідно виконати проектні роботи щодо благоустрою, то це виконує інженер-проектувальник на основі інженерно-геодезичних вишукувань як вихідних даних, які виконує інженер-геодезист.Як розуміти Вашу відповідь?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
Наявність працівників
Дата подання: 20 вересня 2022 18:16
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:53
В Додатку 3 вказано: На підтвердження надати: 1. документи, які свідчать про те, що працівники які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, мають трудові відносини з учасником. 2. сертифікат провідного інженера-проектувальника (клас наслідків CC3 (забезпечення механічного опору та стійкості)), кваліфікаційний сертифікат головного архітектора проекту(архітектурне об’ємне планування та розроблення містобудівної документації), кваліфікаційний сертифікат інженера–проектувальника у частині кошторисної документації. Виникає питання, які роботи має виконувати архітектор із сертифікатом з розроблення містобудівної документації? Прохання уточнити або виключити з документації. Мало того сертифікатів головного архітектора проекту не існує в природі. Є сертифікати архітектора.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
Вимоги оголошення
Дата подання: 20 вересня 2022 18:32
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:35
В Додатку 3-1 вказано: В таблиці подаються відомості про устаткування і ліцензоване програмне забезпечення (АВК-5 або аналог, наявність не менше 2 робочих місць), а в Додатку 3-2 вказано: Для вчасного, якісного та ефективного виконання робіт передбачених додатком №1 учаснику потрібно підтвердити наявність спеціалістів, які мають кваліфікаційні сертифікати відповідних виконавців окремих видів робіт (послуг), а саме: - інженер-проектувальник у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 4 років; Тобто для виконання робіт треба мати інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, який має мати досвід не менше 4р. і який буде працювати на 2-х ліцензованих робочих місцях АВК-5 одночасно або почерзі. Виникає питання, чи відповідатиме вимогам документації наявність в штаті 2-х інженерів-проектувальників у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 2 років кожен, які будуть працювати на цих двох ліцензованих робочих місцях АВК-5? І ще питання, якщо є в штаті інженер-проектувальник у частині кошторисної документації, який має має досвід не менше 8р, але маємо одне ліцензоване робоче місце АВК-5, то чи це буде відповідати вимогам документації? Приберіть, будь ласка, ці вимоги по досвіду, або вкажіть досвід 5-6 років. Чи в потенційного переможця кошторисник має досвід лише 4 роки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
В додатку 3 чітко зазначено з підтвердженням досвіду не менше 4 років, тобто досвід 5-6 теж підходить.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2022 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП" 1 280 000,00
UAH з ПДВ
1 089 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ" 1 383 375,00
UAH з ПДВ
1 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-Проектна Компанія "Містобудування Історичних та Сучасних Територіальних Об'єднань України" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2022 23:01
Електронний підпис
28 вересня 2022 23:01
довідка щодо кредиторки.pdf
28 вересня 2022 22:40
Електронний підпис
28 вересня 2022 22:40
Цінова пропозиція.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
ID Черкас В.М..pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Виписка.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
Експертиза Дубно.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Сертифікати ІСО.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Лист-згода.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
Ліцензія АВК.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Статут (нова редакція).pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Опис.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
Свідоцтво Черкас.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Наказ директор.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Рішення засновника.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
Наказ Накураш.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Експертиза Ірпінь.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Договір 35.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Сертифікат Накураш.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
ЦПД Кузяк.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
відгук Дубно ПАЛАЦ.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Наказ Гливий.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Свідоцтво Божемський.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
Накази_працiвникiв.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
Сертифікат геодезист.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Лист до опису.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
Довідки з банку.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
ГЛ достовірність.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
ЦПД Семченко.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Лист-пояснення.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Наказ Катеринюк.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Експертиза Тернопіль.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Довідка щодо ліцензії.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
Сертифікат Накураш 1.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Проект договору.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:40
Акт обстеження.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Акт до договору 35.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
ІПН директора.pdf.p7s
28 вересня 2022 22:40
Технічне завдання.PDF.p7s
28 вересня 2022 22:36
Цінова пропозиція.PDF
28 вересня 2022 22:36
Виписка.PDF
28 вересня 2022 22:36
ID Черкас В.М..pdf
28 вересня 2022 22:36
Акт обстеження.pdf
28 вересня 2022 22:36
Свідоцтво Божемський.PDF
28 вересня 2022 22:36
Довідка щодо ліцензії.PDF
28 вересня 2022 22:36
Ліцензія АВК.pdf
28 вересня 2022 22:36
Сертифікати ІСО.pdf
28 вересня 2022 22:36
Рішення засновника.PDF
28 вересня 2022 22:36
Реставраційне завдання.PDF
28 вересня 2022 22:36
Наказ директор.pdf
28 вересня 2022 22:36
Експертиза Тернопіль.pdf
28 вересня 2022 22:36
Сертифікат геодезист.pdf
28 вересня 2022 22:36
ІПН директора.pdf
28 вересня 2022 22:36
Сертифікати Божемський.PDF
28 вересня 2022 22:36
Експертиза Дубно.pdf
28 вересня 2022 22:36
Лист-згода.PDF
28 вересня 2022 22:36
відгук Дубно ПАЛАЦ.pdf
28 вересня 2022 22:36
Накази_працiвникiв.PDF
28 вересня 2022 22:36
Відомості про учасника.PDF
28 вересня 2022 22:36
Статут (нова редакція).pdf
28 вересня 2022 22:36
Акт до договору 35.pdf
28 вересня 2022 22:36
Наказ Гливий.pdf
28 вересня 2022 22:36
Витяг-328975-ЧЕРКАС-2022-09-26.pdf
28 вересня 2022 22:36
Експертиза Ірпінь.pdf
28 вересня 2022 22:36
Сертифікат Накураш.pdf
28 вересня 2022 22:36
ЦПД Семченко.pdf
28 вересня 2022 22:36
Довідки з банку.PDF
28 вересня 2022 22:36
Договір 35.pdf
28 вересня 2022 22:36
Опис.PDF
28 вересня 2022 22:36
Свідоцтво Божемський 2.PDF
28 вересня 2022 22:36
Свідоцтво Черкас.pdf
28 вересня 2022 22:36
Наказ Катеринюк.pdf
28 вересня 2022 22:36
Лист до опису.PDF
28 вересня 2022 22:36
Проект договору.PDF
28 вересня 2022 22:36
ЦПД Кузяк.pdf
28 вересня 2022 22:36
ГЛ достовірність.PDF
28 вересня 2022 22:36
Наказ Накураш.pdf
28 вересня 2022 22:36
Лист-пояснення.pdf
28 вересня 2022 22:36
Сертифікат Накураш 1.pdf
28 вересня 2022 22:36
Технічне завдання.PDF

Публічні документи

27 вересня 2022 17:44
Електронний підпис
27 вересня 2022 17:38
пропозиція.pdf
27 вересня 2022 17:38
ВІДПОВІДНІСТЬ.rar
27 вересня 2022 17:38
КВАЛІФІКАЦІЙНІ.rar

Публічні документи

22 вересня 2022 16:53
Електронний підпис
22 вересня 2022 16:51
2-1 - Довідка МТБ.pdf
22 вересня 2022 16:51
3-1 - Лист-Згода на ПД.pdf
22 вересня 2022 16:51
3-7 - Довідка про рахунок.pdf
22 вересня 2022 16:51
Дод 2 - Форма пропозиції.pdf
22 вересня 2022 16:51
Дод 5 - Проєкт Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-Проектна Компанія "Містобудування Історичних та Сучасних Територіальних Об'єднань України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП"
#42391551
Відхилено 1 089 900,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2022 16:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ"
#42068396
Переможець 1 090 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2022 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2022 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ"
#42068396
1 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2022 17:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2024 11:30
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 17:35
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 17:34
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2023 15:43
Доп угода 5 будинок офіцерів.pdf зміни до договору
23 листопада 2023 14:50
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 10:24
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 10:23
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 10:22
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2023 11:43
Додаткова угода 3 Буд офіцерів.pdf зміни до договору
31 серпня 2023 11:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 15:18
Додаткова угода 2 ПКД Буд офіцерів.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 15:17
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2022 15:27
Додаткова угода №1..pdf зміни до договору
26 жовтня 2022 15:26
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2022 14:21
Договір Волиньпрестижпроект.pdf укладений
25 жовтня 2022 14:21

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виконання робіт з розробки проєктної документації по об’єкту: «Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області» 1 роботи 1 090 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" частини 5 пункту 3 "Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю"
Номер договору про закупівлю: 158-ЗУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" частини 5 пункту 3 "Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю"
Номер договору про закупівлю: 158-ЗУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ч. 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі": Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Відповідно до умов Договору пункту 5.2. При виникненні обставин, що не залежать від «Проектувальника» і перешкоджають виконанню робіт у передбачений цим Договором строк, він може ставити перед «Замовником» питання про його перегляд. пункту 5.3. Зміна строків виконання проектних робіт (подовження), можливе як виняток лише при погодженні «Замовника» та оформляється додатковою угодою, що є невід’ємною частиною цього Договору і скріплюється підписами та печатками відповідних Сторін Договору. «Замовник» не зобов'язаний продовжувати строк виконання робіт за цим договором.
Номер договору про закупівлю: 158-ЗУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ч. 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі": Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Відповідно до умов Договору пункту 5.2. При виникненні обставин, що не залежать від «Проектувальника» і перешкоджають виконанню робіт у передбачений цим Договором строк, він може ставити перед «Замовником» питання про його перегляд. пункту 5.3. Зміна строків виконання проектних робіт (подовження), можливе як виняток лише при погодженні «Замовника» та оформляється додатковою угодою, що є невід’ємною частиною цього Договору і скріплюється підписами та печатками відповідних Сторін Договору. «Замовник» не зобов'язаний продовжувати строк виконання робіт за цим договором.
Номер договору про закупівлю: 158-ЗУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ч. 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі": Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 158-ЗУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ч. 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі": Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 158-ЗУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виконання робіт з розробки проєктної документації по об’єкту: «Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області» 1 роботи 1 090 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 090 000,00
UAH