Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі різні
Очікувана вартість
1 192 000,00 UAH
UA-2022-09-15-004770-a 90c1b71d2f054fffbc1006de4179fa95
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смолєва

+380689706806 smoleva83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23928294
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Оксана Смолєва
+380689706806
smoleva83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2022 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 192 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна страхова гарантія.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 54000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Двоярусне ліжко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2022
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна страхова гарантія.

Сума забезпечення: 54000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна страхова гарантія.
Вимоги до документу: Учасник торгів під час подання пропозиції, надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфін послуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність), задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог документації, відповідно до Закону України «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, внутрішні правила надання фінансових послуг, затверджені фінансовою установою та зареєстровані Національним банком України. Учасник повинен надати підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції.
20 вересня 2022 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2022 10:17
Нова редакція ДОКУМЕНТАЦІЯ-СПРОЩЕНА - Меблі різні.doc
20 вересня 2022 10:17
Опис змін.docx
15 вересня 2022 12:19
ДОКУМЕНТАЦІЯ-СПРОЩЕНА- Меблі різні.doc
20 вересня 2022 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2022 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2022 10:17
Нова редакція ДОКУМЕНТАЦІЯ-СПРОЩЕНА - Меблі різні.doc
20 вересня 2022 10:17
Опис змін.docx
15 вересня 2022 12:19
ДОКУМЕНТАЦІЯ-СПРОЩЕНА- Меблі різні.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 вересня 2022 16:18
Дата відповіді: 21 вересня 2022 08:52
Шановний Замовнику, у документації міститься наступна вимога: "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій має міститись ПІБ, освіта та посади працівників, яких учасник планує залучити для доставки предмету закупівлі. Щонайменше має бути 2 робітника та 2 інженерно-технічних працівника, серед яких має бути головний інженер та інженер з охорони праці. Надаються документи які підтверджують трудові відносини (накази та/або перша та остання сторінка трудової книжки), документи з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів вказаних працівників. Щодо інженерно-технічних працівників обов'язково надаються дипломи про отримання вищої освіти, документи, що підтверджують їх проходження навчань з охорони праці, а саме посвідчення та витяг." Надайте будь-ласка роз'яснення яким чином дана вимога стосується договору з купівлі-продажу товару? Договором не передбачено жодних спеціалізованих робіт для виконання яких необхідно мати інжерно-технічниих працівників та робітників,+до того ж в технічному завданні не було знайдено переліку робіт які відносяться до небезпечних за для допуску до їх виконання має бути посвідчення з охорони праці? Про вимогу дипломів інженерно-технічних працівників, також поясніть. Навіщо Ви це вимагаєте? Підсумуємо, дана вимога не має жодного відношення до цієї закупівлі та є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які не виконують небезпечні роботи, та за профілем діяльності(виробництво та продаж меблів) не співпрацюють з інженерно-технічними працівниками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В документації передбачено, що Ціна за одиницю товару повинна бути сформована з урахуванням витрат на виготовлення, постачання, завантаження, розвантаження, занесення товару. Тому ми вимагаємо, щоб у учасників був необхідний штаб працівників, який буде задіяний при виконанні необхідних робіт. Інженерно-технічних склад працівників потребуємо за для контролю робітників, які залучаються до певного виду робіт. У інженерно-технічного персоналу вимагаємо знання з загального курсу охорони праці, щоб запобігти отримання травм при виконання робіт працівників.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 вересня 2022 16:21
Дата відповіді: 21 вересня 2022 08:54
Надайте будь-ласка роз'яснення стосовно цієї вимоги: "Сертифікати Учасника на систему управління якістю за стандартом ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно коду ДКПП 46.90 (Неспеціалізована оптова торгівля)" - Що саме має надати учасник та в якій кількості? Сертифікат ІСО 9001:2015 на організацію за іншими напрямками та окремий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно саме коду ДКПП 46.90?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документацією вимагається Сертифікати Учасника на систему управління якістю за стандартом ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно коду ДКПП 46.90 (Неспеціалізована оптова торгівля). Учасник має надати такий сертифікат за даними стандартами саме за кодом ДКПП 46.90.
Стосовно відповіді на питання
Дата подання: 21 вересня 2022 09:17
Шановний Замовнику, стосовно вашої відповіді: "Шановний учаснику! В документації передбачено, що Ціна за одиницю товару повинна бути сформована з урахуванням витрат на виготовлення, постачання, завантаження, розвантаження, занесення товару. Тому ми вимагаємо, щоб у учасників був необхідний штаб працівників, який буде задіяний при виконанні необхідних робіт. Інженерно-технічних склад працівників потребуємо за для контролю робітників, які залучаються до певного виду робіт. У інженерно-технічного персоналу вимагаємо знання з загального курсу охорони праці, щоб запобігти отримання травм при виконання робіт працівників." Звертаємо Вашу увагу на те що це дискримінаційна умова що суттєво звужує потенційне коло учасників, згідно ваших вимог та відповіді на запитання, отримуємо наступне: для виконання договору, учасник має мати в штаті 2 робітників інженерів з вищою інженерною освітою(яка не має жодного відношення до предмету закупівлі) для того щоб контролювати 2 робітників які будуть завантажувати та розвантажувати товар. Вам не здається ця вимога абсурдною? До того ж більшість підприємств виробників не займаються доставкою товару особисто, а мають угоди з надання послуг з перевезення(що включає завантаження та розвантаження). Надавачі послуг несуть відповідальність за дотримання правил безпеки при виконанні цих робіт. Виробник товару несевідповідальність безпосередньо за товар. Не має жодного сенсу брати в штат працівників з освітою в іншій галузі + до того проводити навчання з ОП. Якщо Вас цікавить отримання доброго товару за найменшою ціною, створіть будь-ласка всі можливості для конкуренції. Якщо вимоги прописані навмисно для зменшення кола учасників та придбання товару за найбільшою ціною, це вже зовсім інше питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" 1 191 960,00
UAH з ПДВ
1 191 960,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 вересня 2022 19:44
Електронний підпис
28 вересня 2022 16:45
1. Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2022 16:45
Гарантія_056945_23.09.22.rar
28 вересня 2022 16:45
Рахунок_056945.pdf
28 вересня 2022 16:45
21.3.1. Наказ Білокур.pdf
28 вересня 2022 16:45
9. Лист-згода строк дії.pdf
28 вересня 2022 16:45
Платіжка по рахунку 056945.pdf
28 вересня 2022 16:45
19. Виписка.pdf
28 вересня 2022 16:45
Правила.rar
28 вересня 2022 16:45
21.3.4. Наказ Миколішин.pdf
28 вересня 2022 16:45
21.4.3. Охорона праці3.pdf
28 вересня 2022 16:45
10. Проект договору.pdf
28 вересня 2022 16:45
20. Довідка МТБ.pdf
28 вересня 2022 16:45
4.2. Наказ Білокур І.pdf
28 вересня 2022 16:45
21.3.5. Наказ Онищук.pdf
28 вересня 2022 16:45
Свідоцтво.rar
28 вересня 2022 16:45
14. Рішення №6.pdf
28 вересня 2022 16:45
21.3.2. Наказ Переута.pdf
28 вересня 2022 16:45
21. Довідка працівники.pdf
28 вересня 2022 16:45
21.4.2. Охорона праці2.pdf
28 вересня 2022 16:45
18.2. Опис Статут.pdf
28 вересня 2022 16:45
21.2. Медичні книжки.pdf
28 вересня 2022 16:45
21.3.3. Наказ Бєляєв.pdf
28 вересня 2022 16:45
18.1. Статут.pdf
28 вересня 2022 16:45
21.4.1. Охорона праці1.pdf
28 вересня 2022 16:45
Ліцензія.rar
28 вересня 2022 16:45
26. Сертифікати ISO.pdf
28 вересня 2022 16:45
8. Лист-згода ціна.pdf
28 вересня 2022 16:45
21.1. Дипломи ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ"
#42178920
Переможець 1 191 960,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2022 13:10

Документи

29 вересня 2022 13:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2022 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ"
#42178920
1 191 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2022 13:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 11:35
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2022 09:06
Додаткова угода 2 до дог. 36.pdf зміни до договору
07 жовтня 2022 08:51
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2022 17:19
Додаткова угода № 1 до Договору 36.pdf зміни до договору
03 жовтня 2022 17:18
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2022 17:10
Договір 36.pdf укладений
03 жовтня 2022 17:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Двоярусне ліжко 100 штуки 11 919,60
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну постачання
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Двоярусне ліжко 100 штуки 11 919,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2022 — 20 листопада 2022
Сума оплати за договором: 1 191 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 198 660,00 UAH)