Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі різні
Очікувана вартість
1 192 000,00 UAH
UA-2022-09-15-004770-a ● 90c1b71d2f054fffbc1006de4179fa95
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23928294 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Оксана Смолєва +380689706806 smoleva83@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2022 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 192 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна страхова гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 54000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Двоярусне ліжко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2022
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2022 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2022 10:17 |
Нова редакція ДОКУМЕНТАЦІЯ-СПРОЩЕНА - Меблі різні.doc | |
20 вересня 2022 10:17 |
Опис змін.docx | |
15 вересня 2022 12:19 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ-СПРОЩЕНА- Меблі різні.doc |
20 вересня 2022 11:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2022 10:17 |
Нова редакція ДОКУМЕНТАЦІЯ-СПРОЩЕНА - Меблі різні.doc
|
|||
20 вересня 2022 10:17 |
Опис змін.docx
|
|||
15 вересня 2022 12:19 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ-СПРОЩЕНА- Меблі різні.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 вересня 2022 16:18
Дата відповіді: 21 вересня 2022 08:52
Шановний Замовнику, у документації міститься наступна вимога: "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій має міститись ПІБ, освіта та посади працівників, яких учасник планує залучити для доставки предмету закупівлі. Щонайменше має бути 2 робітника та 2 інженерно-технічних працівника, серед яких має бути головний інженер та інженер з охорони праці. Надаються документи які підтверджують трудові відносини (накази та/або перша та остання сторінка трудової книжки), документи з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів вказаних працівників. Щодо інженерно-технічних працівників обов'язково надаються дипломи про отримання вищої освіти, документи, що підтверджують їх проходження навчань з охорони праці, а саме посвідчення та витяг."
Надайте будь-ласка роз'яснення яким чином дана вимога стосується договору з купівлі-продажу товару? Договором не передбачено жодних спеціалізованих робіт для виконання яких необхідно мати інжерно-технічниих працівників та робітників,+до того ж в технічному завданні не було знайдено переліку робіт які відносяться до небезпечних за для допуску до їх виконання має бути посвідчення з охорони праці? Про вимогу дипломів інженерно-технічних працівників, також поясніть. Навіщо Ви це вимагаєте?
Підсумуємо, дана вимога не має жодного відношення до цієї закупівлі та є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які не виконують небезпечні роботи, та за профілем діяльності(виробництво та продаж меблів) не співпрацюють з інженерно-технічними працівниками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В документації передбачено, що Ціна за одиницю товару повинна бути сформована з урахуванням витрат на виготовлення, постачання, завантаження, розвантаження, занесення товару. Тому ми вимагаємо, щоб у учасників був необхідний штаб працівників, який буде задіяний при виконанні необхідних робіт. Інженерно-технічних склад працівників потребуємо за для контролю робітників, які залучаються до певного виду робіт. У інженерно-технічного персоналу вимагаємо знання з загального курсу охорони праці, щоб запобігти отримання травм при виконання робіт працівників.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 вересня 2022 16:21
Дата відповіді: 21 вересня 2022 08:54
Надайте будь-ласка роз'яснення стосовно цієї вимоги: "Сертифікати Учасника на систему управління якістю за стандартом ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно коду ДКПП 46.90 (Неспеціалізована оптова торгівля)" - Що саме має надати учасник та в якій кількості? Сертифікат ІСО 9001:2015 на організацію за іншими напрямками та окремий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно саме коду ДКПП 46.90?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документацією вимагається Сертифікати Учасника на систему управління якістю за стандартом ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно коду ДКПП 46.90 (Неспеціалізована оптова торгівля). Учасник має надати такий сертифікат за даними стандартами саме за кодом ДКПП 46.90.
Стосовно відповіді на питання
Дата подання: 21 вересня 2022 09:17
Шановний Замовнику, стосовно вашої відповіді:
"Шановний учаснику! В документації передбачено, що Ціна за одиницю товару повинна бути сформована з урахуванням витрат на виготовлення, постачання, завантаження, розвантаження, занесення товару. Тому ми вимагаємо, щоб у учасників був необхідний штаб працівників, який буде задіяний при виконанні необхідних робіт. Інженерно-технічних склад працівників потребуємо за для контролю робітників, які залучаються до певного виду робіт. У інженерно-технічного персоналу вимагаємо знання з загального курсу охорони праці, щоб запобігти отримання травм при виконання робіт працівників."
Звертаємо Вашу увагу на те що це дискримінаційна умова що суттєво звужує потенційне коло учасників, згідно ваших вимог та відповіді на запитання, отримуємо наступне: для виконання договору, учасник має мати в штаті 2 робітників інженерів з вищою інженерною освітою(яка не має жодного відношення до предмету закупівлі) для того щоб контролювати 2 робітників які будуть завантажувати та розвантажувати товар. Вам не здається ця вимога абсурдною?
До того ж більшість підприємств виробників не займаються доставкою товару особисто, а мають угоди з надання послуг з перевезення(що включає завантаження та розвантаження). Надавачі послуг несуть відповідальність за дотримання правил безпеки при виконанні цих робіт. Виробник товару несевідповідальність безпосередньо за товар.
Не має жодного сенсу брати в штат працівників з освітою в іншій галузі + до того проводити навчання з ОП.
Якщо Вас цікавить отримання доброго товару за найменшою ціною, створіть будь-ласка всі можливості для конкуренції. Якщо вимоги прописані навмисно для зменшення кола учасників та придбання товару за найбільшою ціною, це вже зовсім інше питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" |
1 191 960,00
UAH з ПДВ
|
1 191 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" #42178920 |
Переможець |
1 191 960,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2022 13:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2022 09:06
|
Додаткова угода 2 до дог. 36.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2022 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2022 17:19
|
Додаткова угода № 1 до Договору 36.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 17:10
|
Договір 36.pdf | укладений |
03 жовтня 2022 17:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Двоярусне ліжко | 100 | штуки |
11 919,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна терміну постачання |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Двоярусне ліжко | 100 | штуки |
11 919,60
UAH з ПДВ
|